Z
Zinnia
Vieras
Täällä kp17/dpo5, ei niin minkäänlaisia fiiliksiä mihinkään suuntaan. Terolutit on aloitettu ja parin viikon piina taas odottaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sain keskenmenokeskusteluista vinkin tästä ryhmästä - tänään siis määrätty letrozolit seuraavaan kiertoon. Taidan liittyä seuraan tännekin keskustelemaan :).
Mun tausta: ehkäisyn lopetus 3/2018, pitkä/epäsäännöllinen kierto ja siihen syksyllä terolutit tueksi, plussa 12/2018, varhaisultrassa syke 1/2018, 12+0 ultrassa ei enää sykettä 2/2018. Keskenmenon jälkeen ensimmäiset menkat äskettäin juhannuksena... Hormonitoiminta ollut täysin horroksessa ja ovulaatiota en ole ikinä saanut kiinni. Todistetusti kuitenkin ainakin tuon yhden kerran tapahtunut .
Jos kierto nyt vihdoin olisi käynnistynyt ja normalisoitunut (toki teroluttien avustuksella) niin letroja kokeilen heinäkuun puolivälin jälkeen. Sitten kp10 tarkoitus mennä ultraan tsekkaamaan onko letroista apua.
Nyt kuitenkin tarvii kärsivällisesti odotella sinne saakka.
Toivottavasti pääsen lukemaan teidän onnistumisista täällä ja saisi siinä samalla uskoa omaankin tilanteeseen!
Ooo katsokaa! Ihka ensimmäinen ikinä ovisplussa! Jee!
Mites täällä piinapäivät etenee? :) pääsin onneks itekkin piinailemaan, nyt dpo2
Voitteko kertoa millaisia limiksiä teillä mitattu (onko vertailukohdetta, ennen letroja ja letrojen jälkeen?) onko menkat muuttunut letrojen aloituksen jälkeen runsaammiksi? Oliko kellään ohut limis ja niukat menkat ennen letroja? Mulla niukat menkat ja joulukuussa ultrattu 5,6mm limis just ennen ovista (kp23). Eli liian ohut.
Mulla ei oo vertailupohjaa ennen ja jälkeen letroja. Kuinka paljon limis muuten kasvaa esim. Päivässä? Onko kellään tietoo? Mietin vaan kun nyt viimeks ultrassa kp 12 oli 5,9mm. Ja mulla oli kyllä tosi runsaat menkat ton ekan letrokierron jälkeen. Ensimmäisenä vuotopäivänä varsinkin
Voitteko kertoa millaisia limiksiä teillä mitattu (onko vertailukohdetta, ennen letroja ja letrojen jälkeen?) onko menkat muuttunut letrojen aloituksen jälkeen runsaammiksi? Oliko kellään ohut limis ja niukat menkat ennen letroja? Mulla niukat menkat ja joulukuussa ultrattu 5,6mm limis just ennen ovista (kp23). Eli liian ohut.
Eli runsaammat kun yleensä?