Letrozolin käyttäjiä?

Täällä kp17/dpo5, ei niin minkäänlaisia fiiliksiä mihinkään suuntaan. Terolutit on aloitettu ja parin viikon piina taas odottaa...

Sain keskenmenokeskusteluista vinkin tästä ryhmästä - tänään siis määrätty letrozolit seuraavaan kiertoon. Taidan liittyä seuraan tännekin keskustelemaan :).

Mun tausta: ehkäisyn lopetus 3/2018, pitkä/epäsäännöllinen kierto ja siihen syksyllä terolutit tueksi, plussa 12/2018, varhaisultrassa syke 1/2018, 12+0 ultrassa ei enää sykettä 2/2018. Keskenmenon jälkeen ensimmäiset menkat äskettäin juhannuksena... Hormonitoiminta ollut täysin horroksessa ja ovulaatiota en ole ikinä saanut kiinni. Todistetusti kuitenkin ainakin tuon yhden kerran tapahtunut :rolleyes:.

Jos kierto nyt vihdoin olisi käynnistynyt ja normalisoitunut (toki teroluttien avustuksella) niin letroja kokeilen heinäkuun puolivälin jälkeen. Sitten kp10 tarkoitus mennä ultraan tsekkaamaan onko letroista apua.

Nyt kuitenkin tarvii kärsivällisesti odotella sinne saakka.
Toivottavasti pääsen lukemaan teidän onnistumisista täällä ja saisi siinä samalla uskoa omaankin tilanteeseen!

Mulla nyt kiertopäivä 25 ja ensiviikolla alkaa menkat, jos alkaa. Olen kyllä jo varautunut siihen, että alkaa ja tarvii käydä apteekissa taas.

Ahdistus alkaa aina nousta tässä kohtaa kiertoa. Nyt on se erilaista, ettei ole mitään muita PMS -oireita, mitä on mun aiemmissa letrokierrossa ollut; rintojen aristus, mahakipu, päänsärky.

Sain keskenmenokeskusteluista vinkin tästä ryhmästä - tänään siis määrätty letrozolit seuraavaan kiertoon. Taidan liittyä seuraan tännekin keskustelemaan :).

Mun tausta: ehkäisyn lopetus 3/2018, pitkä/epäsäännöllinen kierto ja siihen syksyllä terolutit tueksi, plussa 12/2018, varhaisultrassa syke 1/2018, 12+0 ultrassa ei enää sykettä 2/2018. Keskenmenon jälkeen ensimmäiset menkat äskettäin juhannuksena... Hormonitoiminta ollut täysin horroksessa ja ovulaatiota en ole ikinä saanut kiinni. Todistetusti kuitenkin ainakin tuon yhden kerran tapahtunut :rolleyes:.

Jos kierto nyt vihdoin olisi käynnistynyt ja normalisoitunut (toki teroluttien avustuksella) niin letroja kokeilen heinäkuun puolivälin jälkeen. Sitten kp10 tarkoitus mennä ultraan tsekkaamaan onko letroista apua.

Nyt kuitenkin tarvii kärsivällisesti odotella sinne saakka.
Toivottavasti pääsen lukemaan teidän onnistumisista täällä ja saisi siinä samalla uskoa omaankin tilanteeseen!

Mulla vähän samanlainen tausta. Onnistuminen 12/2018 alkaneesta kierrosta, keskenmeno vk 16 4/2019. Mullakin hormonitoiminta edelleen sekaisin..

Tervetuloa joukkoon :angelic:!

Ooo katsokaa! Ihka ensimmäinen ikinä ovisplussa! Jee!

Liitteet

• sketch-1562335067319.png
    sketch-1562335067319.png
    61.2 KB · Katsottu: 234
Mites täällä piinapäivät etenee? :) pääsin onneks itekkin piinailemaan, nyt dpo2

Kuukautiset alkaa alle viikon päästä ja sitä koittaa olla tarkkailematta oloa ja keksiä muuta ajateltavaa. Mutta se on vaikeaa, kun sängystä noustessa iski tissikipu. Onneksi helpotti kun puki liivit

Dpo10. Oon mökillä niin en testannu ku heräsin mikä on tapojeni vastaista :hilarious: mutta huomenna ehkä testaan mut en silti usko plussaan. Ihan normaali olo on.

Viime yönä näin unta että menkat alkaisi vihdoinkin. Aamulla testattu taas nega r-testi kp45.

Mutta nyt pari tuntia siitä muuttui tämä kp1. Jes! :grin
Tiistaina pääsee sitten aloittamaan toisen kerran letrot, toivottavasti paremmalla menestyksellä :angelic:

Voitteko kertoa millaisia limiksiä teillä mitattu (onko vertailukohdetta, ennen letroja ja letrojen jälkeen?) onko menkat muuttunut letrojen aloituksen jälkeen runsaammiksi? Oliko kellään ohut limis ja niukat menkat ennen letroja? Mulla niukat menkat ja joulukuussa ultrattu 5,6mm limis just ennen ovista (kp23). Eli liian ohut.

Voitteko kertoa millaisia limiksiä teillä mitattu (onko vertailukohdetta, ennen letroja ja letrojen jälkeen?) onko menkat muuttunut letrojen aloituksen jälkeen runsaammiksi? Oliko kellään ohut limis ja niukat menkat ennen letroja? Mulla niukat menkat ja joulukuussa ultrattu 5,6mm limis just ennen ovista (kp23). Eli liian ohut.

Mulla ei oo vertailupohjaa ennen ja jälkeen letroja. Kuinka paljon limis muuten kasvaa esim. Päivässä? Onko kellään tietoo? Mietin vaan kun nyt viimeks ultrassa kp 12 oli 5,9mm. Ja mulla oli kyllä tosi runsaat menkat ton ekan letrokierron jälkeen. Ensimmäisenä vuotopäivänä varsinkin :wideyed:

Mulla ei oo vertailupohjaa ennen ja jälkeen letroja. Kuinka paljon limis muuten kasvaa esim. Päivässä? Onko kellään tietoo? Mietin vaan kun nyt viimeks ultrassa kp 12 oli 5,9mm. Ja mulla oli kyllä tosi runsaat menkat ton ekan letrokierron jälkeen. Ensimmäisenä vuotopäivänä varsinkin :wideyed:

Eli runsaammat kun yleensä?

Viimeinen Terolut tänään ja torstaina lääkäri.. Jännittää

Ennen Letroja limis 10mm ja Letrojen jälkeen limis n.13.6mm noin kp 8, kun ovulaatio about 10-12 :bookworm:. Menkat eivät runsastuneet Letrojen myötä. Kuukautiset edelleen nippanappa 4 päivää, joista 2 on runsaampaa vuotoa.

Otin tänään kp 24/26 viimeisen eli 10. Terolutin.. Migreeni ei ole vielä alkanut, mutta vatsaa kiertää.. on tosin kiertänyt jo reilun viikon :angelic:.

Katoin kannasta mielenkiinnosta limakalvojen paksuuksia. Ennen letroja oli kp 20 ja samana päivänä ovis niin 14.4mm.Sitte eka letrokierto kp11 7.4mm mutta ovulaatiota ei tapahtunut tässä kierrossa. Toinen letrokierto kp12 merkattu että yli11mm:)

Mulla oli kp 9 ilman letroja 7mm ja kp 10 letroilla 6.8. Menkat aina olleet runsaat ja noin 4-5 päivää. Letroilla oli nyt 6 mutta vuodon määrä oli suht samaa luokkaa.

Takaisin