Letrozolin käyttäjiä?

Mulla luomukierroissa tulee tosi selkeät ovislimat noin 4-5pv ennen ovista, mutta letro-kierroissa (nyt 2kpl) limat loistaa poissaolollaan. Siksi epäilyttää, toimiiko nämä toivotunlaisesti. Ovis myös tulee monta päivää myöhemmin kuin ultran perusteella on arveltu. Mahaa vaan juilii päivätolkulla, luomukierrossa ei juili kuin vasta ovispäivänä.
 
Mulla luomukierroissa tulee tosi selkeät ovislimat noin 4-5pv ennen ovista, mutta letro-kierroissa (nyt 2kpl) limat loistaa poissaolollaan. Siksi epäilyttää, toimiiko nämä toivotunlaisesti. Ovis myös tulee monta päivää myöhemmin kuin ultran perusteella on arveltu. Mahaa vaan juilii päivätolkulla, luomukierrossa ei juili kuin vasta ovispäivänä.

Mulle gyne sanoi, ett letrot tuppaa kasvattamaan isommaksi ennen puhkeamista kuin luomu
 
Varpu, ei minullakaan tullut Letrozolista toivottua vastetta, mutta kun siirryin piikittämään, tulin heti ensimmäisestä piikityskierrosta raskaaksi. Ja siis sitä ennen en ollut koko elämäni aikana ollut kertaakaan raskaana. Vaikka Letrozoliin tulisikin huono vaste, saattaa tehokkaammilla lääkkeillä raskaus alkaa hyvinkin herkästi.
 
Suski75, ehkä mullakin on sitten piikitykset edessä :nailbiting: Tosin lääkärit ei varmaan suostu määräämään niitä ennen kuin on kokeiltu ensin Letrozolin annosnosto... Mutta kiva kuulla että keinoja ja sitä kautta toivoa on, onnea kovasti sulle plussasta :)
 
Ultrasta kotiuduttu, 20mm follikkeli löyty, harmittaa, kun se oli sillä puolen, mistä munanjohdin puuttuu :/ Sain myös terolut reseptin kp 16- 27, en ole vielä varma otanko tuota käyttöön, onko kokemusta, onko viivästänyt kierron alkua?
 
Ultrasta kotiuduttu, 20mm follikkeli löyty, harmittaa, kun se oli sillä puolen, mistä munanjohdin puuttuu :/ Sain myös terolut reseptin kp 16- 27, en ole vielä varma otanko tuota käyttöön, onko kokemusta, onko viivästänyt kierron alkua?

Mulla ennemminkin aikaisti.
 
Tuliko pahoja sivuvaikutuksias?

Ei tullut mitään sivuvaikutuksia. Mutta raskauduin kolmannen terolut-kierron aikana :) (meni kesken vko 6+?)
Eli en pysty sanomaan varsinaisesti oliko rinnat kipeät kummasta. Kun gyne sanoi että kummasta vaan.
 
Muokattu viimeksi:
Pipsu, mullakin Terolut on aikaistunut kiertoa, menkat alkaneet heti kuurin loputtua (jos esim maanantaina oon ottanut vikan tabun, menkat alkaneet tiistaina tai keskiviikkona). Sivuvaikutukset olleet aika vähäisiä, lähinnä rintojen arkuutta ja parina päivänä pahoinvoivaa oloa jonkin aikaa.
 
Mulla terolutit teki sellasen tempun, ettei vikasta pilleristä viikon jälkeen ollu vuoto alkanut ja sain sitten primolutit kun pyysin. Niillä sitten alkoi vikasta pilleristä kolmen päivän jälkeen vuoto, viime keväänä söin 2 kiertoa terolutia kp15-25 ja kiertopäivät meni sekasin.

Kp26,kp24,kp22,kp16 pitusia kiertoja, en uskalla koskea enään koko Terolutiin. Eikä nää lääkkeet näytä tasoittavan mun kiertoja, niillä nyt sitten vaan katkaistaan kierrot.


Olikohan marraskuussa kun sain sen ovisplussan kp38 ja taisin sen jälkeen aloittaa terolutit, vuoto sit alkoi dpo10.

Marraskuun jälkeen en olekaan ovuloinut.
 
Tyhmä kysymys, mutta mulle määrättiin se terolut 10mg x 2 kp 10pv ovulaation jälkeen, jos lopetan tuon aiemmin, alkaako menkatki aiemmin?
 
En osaa sanoa pipsu. Itse söin aina sen 10 pv

Ajattelin ensi viikolla soitella omalle gynelle ottaisinki ensi kuussa terolutin tai vastaavan tuen käyttöön. Ja ehkä pyydän irrotuspiikkiä. Kun niin epävarma ovuloinko oikeasti niin mielenrauhan vuoksi. Jos sillä perusteella antaisi :D
Ensi kiertoon siis.
 
Oon epätoivoinen. Ovistestit negaa aina vaan. Oon kuullut et kaikilla ei testit näytä tai että on niin nopea huippu ettei ehdi bongata sitä. Mutta stressaa tällainen.
Mulla on nyt kp 16 ja mietin vaan, et jatkanko testien tekemistä vai annanko olla. Miten teillä muilla, osuuko teillä tikkuun?
 
Mä oon saanu tikuilla kiinni oviksen, mikäli oon testannu 3krt/vrk, lämpöjen mittaamisella huomaan oviksen tapahtuneen selkeämmin :) Mittaan vaan noin viikon ajan aamuisin oletetun oviksen aikoihin, sittenkun lämmöt on noussu, homma on ohi :) Oon itekki hieman ihmeissäni nyt näistä ovulaatio oireiden puuttumisesta, vaikka iso folli siellä möllöttikin :confused:
 
Mä sain tänään aamulla vilkkuvan hymynaaman muuten kaksoishormoonilla! Saa nähdä kuinka ämmän käy, tapahtuuko ovis vai ei. Lääkäri piti tähän kiertoon hyvin epätodennäköisenä ovista niin mietin vaan. On mulla tullu aikaisemminkin pysyvä hymynaama kp22 viime vuoden marraskuussa eikä sit ovista siitä kuitenkaan tapahtunut. ( Tapahtui samassa kierrossa sit kp38 ). Mutta jännäillään, mulla loppuu ovisliuskat ja raskauskeijulta kun tilaa niin tulevat vasta keskiviikkona kun tiistaisin ei jaeta sitä hiton kirjepostia..
 
Takaisin
Top