Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin olin tässä kierrossa lähestulkoon epätoivoinen oviksen suhteen. Tähän mennessä tämän vuoden yrityksen aikana oon saanut plussan tikkuun (silloin kun ei oo ollut ovuloimaton kierto) ennen kp 18, tässä kierrossa plussa tuli 19. Lisäksi edeltävässä kierrossa ovis oli kp 14 niin en olis uskonut että se ois tässä kierrossa noin monta päivää myöhemminOon epätoivoinen. Ovistestit negaa aina vaan. Oon kuullut et kaikilla ei testit näytä tai että on niin nopea huippu ettei ehdi bongata sitä. Mutta stressaa tällainen.
Mulla on nyt kp 16 ja mietin vaan, et jatkanko testien tekemistä vai annanko olla. Miten teillä muilla, osuuko teillä tikkuun?
Mäkin olin tässä kierrossa lähestulkoon epätoivoinen oviksen suhteen. Tähän mennessä tämän vuoden yrityksen aikana oon saanut plussan tikkuun (silloin kun ei oo ollut ovuloimaton kierto) ennen kp 18, tässä kierrossa plussa tuli 19. Lisäksi edeltävässä kierrossa ovis oli kp 14 niin en olis uskonut että se ois tässä kierrossa noin monta päivää myöhemmin
Kettutyttö, oliko sulla ne yhden vai kahden hormonin ovistestit käytössä? Jospa se ovis sieltä tulis, ainakin oireet vaikuttaa lupaavilta :) Parastahan se ois, että seksiä ois esim. joka toinen päivä koko kierron ajan.. mutta aina ei ehdi tai jaksa :/
Mulla on vieläkin lämmöt pysyneet samana, äh :/
Pieniä samankokoisia follikkeleja, itse ajattelin, että munasolu ei vielä ollut ehtinyt tuossa vaiheessa kasvaa.. Kierto oli siis pitempi, mutta tiedä sitten :)Mitä siellä ultrassa siis nähtiin?
Jos ultrassa ei näkynyt yhtään follikkelia kasvamassa, niin sitten se on ovuloimaton kierto, vaikka hormonitasot vaihtelisivatkin. Ovulaatiohan tarkoittaa munasolun irtoamista, ja jos munasarjoissa ei ole yhtään munasolua kasvamassa, eivät sieltä myöskään yhtään munasolua irtoa, vaikka sitä ovulaatiotestin mittaamaa hormonia erittyisikin riittävästi hymynaamaa varten.