Letrozolin käyttäjiä?

Pipsu, mä oon jo nyt ihan kypsä tikuttamiseen niin en millään varmaan jaksaisi kolmea kertaa päivässä. Ei siinä muuta vaivaa oo, mutta se kun tarttee olla rakossa sen kolme tuntia vähintään. Sit kun tiiän ettei voi mennä vessaan niin johan on hätä kokoajan.

Alinah, hieno juttu hei! Toivottavasti myös ovulaatio tapahtuu :)

Tuossa mun viime kierron lämpökäyrä, tuossa kierrossa kemiallinen raskaus :) Tuo kierto oli kyllä todella selkeä limoineen yms :)

Liitteet

• Screenshot_20180224-210032.png
    Screenshot_20180224-210032.png
    112.3 KB · Katsottu: 491
Kiitti, peukut pystyssä täällä oon. Tänään oli jo päivällä pientä pään särkyä, jospa se enteilis sitä ovista kun viimeksi oli migreeni kohtaus kun sain pysyvän hymynaaman. Silloin toki oli myös alamaha tosi kipeä 4-5 päivää..

Mä äsken vessa reissulla testasin kohdunnapukkaa ihan huvikseni, ja se oli pehmeä ja hieman auki. Sain sinne sormenpäästä ehkä kynnen, mutta mulla jäi selkeetä limaa sormiin joka venyi siinä sormien välissä. En nyt sitten tiedä, oliko mahdollista aamuista miehen tavaraa vai voiko se olla ovulaatiolimaa vai oisinko muka sitten tällähetkellä kiihottunut. (ei oo sellasta oloa että olisin..) Aamulla tuli se vilkkuva hymynaama tosiaan ja päivällä klo 14.30-15.30 oli pientä päänsärkyä joka meni sitten ohi, muttei oo vielä mahaa jomottanut mitenkään mistä voisin epäillä mahdollista ovista. Nyt kauhee stressi siitä että entä jos se ovis meneekin sivusuun kun meillä oli tätä päivää ennen 2 päivää ilman seksiä. Tänään aamusta oli tosiaan 2 päivän tauon jälkeen ja pakko se on kai miehelle pistää viestiä et tulee kotiin miesten sauna illasta että päästään hyödyntää lisää, pelottaa vaan että jos onkin jo liian myöhäistä! Keskiviikkona kuitenkin tuli vielä tyhjä ympyrä ja molemmin puolin oli ne yhdet suurimmat follit 9mm ja 10mm. Eikä ultraava lääkäri sanonut mitään että ovis olisi tässä lähipäivinä tai edes tulossa. Puhuttiin vain, että letrozolin annostus nostetaan ja seuranta ultra sitten kp12-14. Ja että ovistestailut sitten siinä kierrossa alkaa kp10 ettei mene mahdollinen ovis sitten ohi... Vai tuliskohan pysyvä naama sitten jo huomenna, apua! Ihmetyttää se tämän aamun lämpö kun eilen oli 36.10 ja tänään 35.18.

Oon epätoivoinen. Ovistestit negaa aina vaan. Oon kuullut et kaikilla ei testit näytä tai että on niin nopea huippu ettei ehdi bongata sitä. Mutta stressaa tällainen.
Mulla on nyt kp 16 ja mietin vaan, et jatkanko testien tekemistä vai annanko olla. Miten teillä muilla, osuuko teillä tikkuun?
Mäkin olin tässä kierrossa lähestulkoon epätoivoinen oviksen suhteen. Tähän mennessä tämän vuoden yrityksen aikana oon saanut plussan tikkuun (silloin kun ei oo ollut ovuloimaton kierto) ennen kp 18, tässä kierrossa plussa tuli 19. Lisäksi edeltävässä kierrossa ovis oli kp 14 niin en olis uskonut että se ois tässä kierrossa noin monta päivää myöhemmin :p

Mäkin olin tässä kierrossa lähestulkoon epätoivoinen oviksen suhteen. Tähän mennessä tämän vuoden yrityksen aikana oon saanut plussan tikkuun (silloin kun ei oo ollut ovuloimaton kierto) ennen kp 18, tässä kierrossa plussa tuli 19. Lisäksi edeltävässä kierrossa ovis oli kp 14 niin en olis uskonut että se ois tässä kierrossa noin monta päivää myöhemmin :p

Mä oon vasta toista kiertoa tikuttamassa. Ekassa eli viime kierrossa se minkä plussaksi ajattelin oli kp 16 tosiaan. Viivat ei olleet edes ihan tasavahvuiset mutta melkein. Ja seuraavana oli jo haaleaa. Sekä tätä edeltävät. Siksi ajattelin sen siihen.
Nyt rupes pelottaa, että ei ollutkaan silloinkaan viimeksi ja peiton heilutuksiin meinaan tuli siten taukoa pari päivää heti kp18-20 muistaakseni.
Nyt eletään kp17 ja alkaa olla halut mulla nyt ylimaallisen isot. Eli siitä voisin ajatella oviksen olevan ihan näillä hetkillä tulossa. Myös vatsaa välillä aina nippailee. Mutta testi oli aamulla kyllä tyhjä ympyrä. Taas.

Neuvojaa mua mitä mä nyt ajattelisin. Lämpöjä en oo ottanut nii niihin en nyt pysty yhtään nojaamaan. Eikä ole mittariakaan. Minkä kyllä niin hankin!
Miehen puolesta vähän pelkään, jos sillä menee yrittämisestä johtuen halut ja ei onnistukaan. Ei oo vielä niin käynyt mut mä näen että tää stressaa sitä.

Kettutyttö, oliko sulla ne yhden vai kahden hormonin ovistestit käytössä? Jospa se ovis sieltä tulis, ainakin oireet vaikuttaa lupaavilta :) Parastahan se ois, että seksiä ois esim. joka toinen päivä koko kierron ajan.. mutta aina ei ehdi tai jaksa :/

Mulla on vieläkin lämmöt pysyneet samana, äh :/

Kettutyttö, oliko sulla ne yhden vai kahden hormonin ovistestit käytössä? Jospa se ovis sieltä tulis, ainakin oireet vaikuttaa lupaavilta :) Parastahan se ois, että seksiä ois esim. joka toinen päivä koko kierron ajan.. mutta aina ei ehdi tai jaksa :/

Mulla on vieläkin lämmöt pysyneet samana, äh :/

Yhden hormonin. Joo luulen kanssa, että varsinkin nyt kun muuttoa tehdään kahteen paikkaan niin ei ihan saa aikataulutettua joka toiselle. Ja siis aikataulutettu seksi kuulostaa muutenkin ei niin hyvältä. :D

Muokattu viimeksi:
alinah, mulla oli muuten ultra ilman nuita letroja kp13 ja silloin munasarjoissa ei mitään merkkejä ovulaatiosta ja sanottiin, että ovuloimaton kierto, kuitenkin viikon päästä sain pysyvän hymynaaman ovistestiin :)

Mitä siellä ultrassa siis nähtiin?
Jos ultrassa ei näkynyt yhtään follikkelia kasvamassa, niin sitten se on ovuloimaton kierto, vaikka hormonitasot vaihtelisivatkin. Ovulaatiohan tarkoittaa munasolun irtoamista, ja jos munasarjoissa ei ole yhtään munasolua kasvamassa, eivät sieltä myöskään yhtään munasolua irtoa, vaikka sitä ovulaatiotestin mittaamaa hormonia erittyisikin riittävästi hymynaamaa varten.

Mitä siellä ultrassa siis nähtiin?
Jos ultrassa ei näkynyt yhtään follikkelia kasvamassa, niin sitten se on ovuloimaton kierto, vaikka hormonitasot vaihtelisivatkin. Ovulaatiohan tarkoittaa munasolun irtoamista, ja jos munasarjoissa ei ole yhtään munasolua kasvamassa, eivät sieltä myöskään yhtään munasolua irtoa, vaikka sitä ovulaatiotestin mittaamaa hormonia erittyisikin riittävästi hymynaamaa varten.
Pieniä samankokoisia follikkeleja, itse ajattelin, että munasolu ei vielä ollut ehtinyt tuossa vaiheessa kasvaa.. Kierto oli siis pitempi, mutta tiedä sitten :)

Ooh tännehän on tullut hirmuisesti viestejä viikonlopun aikana! Näyttää monella olevan ovulaation metsästys enemmän tai vähemmän käynnissä, niin raivostuttavia kyllä kehon ristiriitaiset signaalit! :arghh: Mä oon ajatellut että jos vaan on edes pieni tsäänssi että ovis olis käsillä niin peitto heilumaan varmuuden vuoksi, mutta onhan sekin totta ettei sitä ihan koko ajan jaksa kuukaudesta toiseen :woot: Hyvänkuuloisia ovisoireita kuitenkin alinah ja kettutyttö!

Mulla on ollut kuvottavaa oloa nyt kolmisen päivää ja huomasin että viime kierrossa oli samoihin aikoihin eli kp12-16.. Voisikohan sekin olla jotain hormonaalista?:bored:

Varpu on varmaan hormonaalisia, jos kerran viime kierrossa sama homma.

Tyhjä ympyrä edelleen. Voi perhanan perhana!

Tuo on kyllä ärsyttävää, vielä jos loppuu ovistikut kesken! Vaikka tätä hommaa ei tikuilla ajetakkaan, oishan se kiva tietää tapahtuuko mitään :)
Mullakaan ei tuo lämpöjen mittaus nyt tuonu ihan selkeetä tulosta, taidan varustautua ens kiertoon kuumemittarin lisäksi cb:n kahdenhormoonin testeillä :)

Kolmas päivä jo vilkkuvalla hymynaamalla ja ovisliuskatestit loppu.

Mulla on vielä neljä tikkua, mutta mä en tiedä viitsiikö enää tehdä. Tän päivän talletuksetkin meni metsään. Mä jätin soittoaikapyynnön lääkärille ja kyselen siltä sitä piikkiä millä voi pakottaa ovulaation. Kun alkaa tuntua siltä et se on siitä kiinni. Vatsaa juilii jo kolmatta päivää mutta silti tyhjä ympyrä. En ymmärrä. Ja siis one step liuskat on myös ihan haaleaa.

Tämä kierto nyt on vähän tämmöinen turha kierto, mutta mittailin silti nuita lämpöjä, lämmöt on nyt noussu, että kai se ovulaatio tapahtui :)

Liitteet

• Screenshot_20180227-100809.png
    Screenshot_20180227-100809.png
    95.6 KB · Katsottu: 235
Neljäs vilkkuva naama, saa nähdä ovuloinko ollenkaan. Ei ollut juuri mitään muutosta siinä testikasetin toisessa viivassa hyvin vaalea ja silti vilkuttaa hymynaamaa. Mä haluisin jo aloittaa primot mutta toivoisin että se ovis tulisi ihan lähipäivinä jos on tullakseen..

Alinah kp24

Takaisin