Letrozolin käyttäjiä?

Mulla ei tässä kierrossa tarvinnut mennä. Viime kierrossa olin.
Toivottavasti sulla siellä hyvä folli!!
Heh, meen oikeestaan vaan uteliaisuudestau kun haluan tietää kummalla puolella folli kasvaa :) Tosin nyt aloin miettii raskinko, aika kalliita nuo yksityisen käynnit :/
 
Follikkeli ultra ohi, ei ollu juuri muutosta viikon takaiseen ultraan. Ne yhdet suurimmat follit mitkä löytyi molemmin puolin viikko sitten oli nyt 9mm ja 10mm. Ja ne oli kumpikin viikko sitten 8mm, limakalvo oli paksuuntunut jonku verran. Letrozol annostusta nostetaan ja välikiertoja ei tosiaan tarvita nyt sitten. Soittelen uutta ultraa sitten kun uusi kierto alkaa ja oviksen tikuttelut aloitan lääkärin ohjeen mukaan kp10.
Ensi kiertoon follikkeli ultra kp12-14.
 
Hei täällä myös yks uus Letrojen käyttäjä :)Taustalla PCOS ja tämä kierto ensimmäinen Letrozol-kierto (2,5mg kp 3-7). Ekassa follikkeliultrassa kävin kp11, mutta johtofollia ei oikein löytynyt, isoin oli vain 7mm o_OKohdun limakalvo oli myös 7mm ja gyne sanoi että vastaa alkukierron tilannetta eikä keskikierton jossa mennään. Kp17 tehdään vielä uusi ultra mutta todennäköisesti annoksen nosto ensi kiertoon. Mäkin mietin että voiko noin pienestä follista vielä kehittyä kunnon johtofollia ja vaikka myöhäistä ovulaatiota...? mulla ovikset on luomukierroissa supermyöhään tai niitä ei tapahdu ollenkaan kun kierrot luomuna 45-80 päivää...

Ensimmäistä lasta kuumeillaan ja yritystä takana lähes 8kk, toiveet oli korkealla kun saatiin lääkkeet avuksi mutta nyt sit näyttäis etteivät lääkkeet ihan toivotunlaisesti toimikaan. :shifty:
 
Muokattu viimeksi:
Mulla tämä on nyt 5. letrokierto, oon aina aiemmin tuntenu munasolun kasvukipuja, mutta nyt ei mitään. Ei ole myöskään mitään muita ovulaatiota enteileviä oireita, limoja tms, jotka yleensä todella runsaat. Tunnetteko te mitään ?
 
Muullakin nyt jo 13 ja ei mitään tuntoja eikä limoja. Normisto on ees jotain vuotoa(valko)

Outoo. Että pipsa samois nyt sen puoleen mennään.

Varpu, tervetuloa letroilemaan :)

Alinah, toivotaan että tuo määrä auttaisi!
 
Kiitos Kettutyttö:)

Pipsu mä en oo oikein koskaan tunnistanut ovista oireista, mutta en tiedä onko sitä kovin useasti tapahtunutkaan... :shifty: Mutta sen huomasin että viime kierrossa kun join greippimehua eikä ollut Lerrozolia käytössä niin limoja oli monta päivää ja runsaasti jo heti menkkojen loppumisen jälkeen, nyt sitten tässä greipittömässä Letrozol-kierrossa ei ole kyllä tietoakaan limoista tai valkovuodoista. :scratch Ainakaan vielä.
 
Mulla tässä kolmannessa letrokierrossa oli limat aivan olemattomat vielä siinä kp 10-13, oletin siis oviksen olevan kp 14-18 kuten aiemmissa letrokierroissa. Kerkesin jo huolestua että tulee ovuloimaton kierto ( :grin ) kunnes kirkkaat limat tuli kp 17-18 ja ovistestit näytti plussaa kp 19. Tätä ennen oli kyllä monta päivää vetistä valkkaria ja digiovistesti näytti 9 päivää korkeaa hedelmällisyyttä! :eek: Eihän toi kp 19 ovisplussa todellakaan myöhäinen ole, mutta myöhäisin plussa mulla on ollut kp 18 aivan yrityksen alkuvaiheessa.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla tässä kolmannessa letrokierrossa oli limat aivan olemattomat vielä siinä kp 10-13, oletin siis oviksen olevan kp 14-18 kuten aiemmissa letrokierroissa. Kerkesin jo huolestua että tulee ovuloimaton kierto ( :grin ) kunnes kirkkaat limat tuli kp 17-18 ja ovistestit näytti plussaa kp 19. Tätä ennen oli kyllä monta päivää vetistä valkkaria ja digiovistesti näytti 9 päivää maksimaalista hedelmällisyyttä! :eek: Eihän toi kp 19 ovisplussa todellakaan myöhäinen ole, mutta myöhäisin plussa mulla on ollut kp 18 aivan yrityksen alkuvaiheessa.

Oho :0 , yheksän päivää! Mistä sit lopulta ajattelit että se oli se kp19?
 
Oho :0 , yheksän päivää! Mistä sit lopulta ajattelit että se oli se kp19?
Hups, oli tullut näköjään näppäily virhe, korjasin :grin Tarkoitin kirjoittaa, että testi näytti yhdeksän päivää korkeaa hedelmällisyyttä, kp 19 tuli siis pysyvä hymynaama digiin ja myös liuskaovistestiin tuli plussa :)
 
Takaisin
Top