Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varasin ultran perjantaille, sillon kp 13 :)
Heh, meen oikeestaan vaan uteliaisuudestau kun haluan tietää kummalla puolella folli kasvaa :) Tosin nyt aloin miettii raskinko, aika kalliita nuo yksityisen käynnit :/Mulla ei tässä kierrossa tarvinnut mennä. Viime kierrossa olin.
Toivottavasti sulla siellä hyvä folli!!
Oli jäänyt tämä kysymys huomaamatta. Eli ovat.Suski, onko nuo piikit kuin kalliita?
Oli jäänyt tämä kysymys huomaamatta. Eli ovat.
https://www.yliopistonapteekki.fi/b...tioneste-esitaytetty-kyna-0-125-ml-53932.html
Näitä minulla menee kierrosta riippuen 10-15 kpl per kierto, Kelakorvausten jälkeen maksavat siis 200-300 €/kierto. Lääkekatto tosin on siellä kuudensadan euron kieppeillä vuodessa, ja sen jälkeen nämä ovatkin tosi halpoja.
Mulla tässä kolmannessa letrokierrossa oli limat aivan olemattomat vielä siinä kp 10-13, oletin siis oviksen olevan kp 14-18 kuten aiemmissa letrokierroissa. Kerkesin jo huolestua että tulee ovuloimaton kierto ( ) kunnes kirkkaat limat tuli kp 17-18 ja ovistestit näytti plussaa kp 19. Tätä ennen oli kyllä monta päivää vetistä valkkaria ja digiovistesti näytti 9 päivää maksimaalista hedelmällisyyttä! Eihän toi kp 19 ovisplussa todellakaan myöhäinen ole, mutta myöhäisin plussa mulla on ollut kp 18 aivan yrityksen alkuvaiheessa.
Hups, oli tullut näköjään näppäily virhe, korjasin Tarkoitin kirjoittaa, että testi näytti yhdeksän päivää korkeaa hedelmällisyyttä, kp 19 tuli siis pysyvä hymynaama digiin ja myös liuskaovistestiin tuli plussa :)Oho :0 , yheksän päivää! Mistä sit lopulta ajattelit että se oli se kp19?
Hups, oli tullut näköjään näppäily virhe, korjasin Tarkoitin kirjoittaa, että testi näytti yhdeksän päivää korkeaa hedelmällisyyttä, kp 19 tuli siis pysyvä hymynaama digiin ja myös liuskaovistestiin tuli plussa :)