Letrozolin käyttäjiä?

Kp20 ja vahva tuntemus ettei ensimmäinen letrokierto antanut toivottua tulosta. Ei kyllä yritettykkään niin kovin kun toivoin ja luulin. Suunnitelmana oli peittoja heilutella päivittäin/ainakin jokatoinen päivä kpt 13-21, mutta ennen juhannusta (to&pe kp20&21) mies ei yhtään halunnutkaan. Olin siis perjantaina illalla lähdössä ystävän polttareihin ja suunnitelma oli torstaina ja perjantaina ennen lähtöäni käyttää _mahdollista_ ovista hyväksi mutta ei. Luulen että miestäni alkoi ahdistaa kun sanoin useaan otteeseen että "nyt on PAKKO hyödyntää nämä päivät". Eihän ketään nyt haluta sen jälkeen jos on PAKKO jotain tehdä. Alkaa mennä suorittamiseksi koko touhu.. Turhauttaa...

Kp20 ja vahva tuntemus ettei ensimmäinen letrokierto antanut toivottua tulosta. Ei kyllä yritettykkään niin kovin kun toivoin ja luulin. Suunnitelmana oli peittoja heilutella päivittäin/ainakin jokatoinen päivä kpt 13-21, mutta ennen juhannusta (to&pe kp20&21) mies ei yhtään halunnutkaan. Olin siis perjantaina illalla lähdössä ystävän polttareihin ja suunnitelma oli torstaina ja perjantaina ennen lähtöäni käyttää _mahdollista_ ovista hyväksi mutta ei. Luulen että miestäni alkoi ahdistaa kun sanoin useaan otteeseen että "nyt on PAKKO hyödyntää nämä päivät". Eihän ketään nyt haluta sen jälkeen jos on PAKKO jotain tehdä. Alkaa mennä suorittamiseksi koko touhu.. Turhauttaa...

Tuttu tunne tuo pakko mutta tässä kuussa jotenkin ihmeen kaupalla ollaan talleteltu 16päivää koko kierron aikana. Nyt kp22 ja eilen vielä talleteltiin. Toiv nyt riittäis :) itsellä vika luomuyritys ennen letrojen aloitusta.
Mut juu miehille ei välttämättä kande toitottaa asiasta, yrittää vaan vietellä miehen ku tarvii, vaikka ei itelläkää ois haluja.. Meillä sit sylki tai spermaturvallinen liukkari käytös. Vihdoinkin jotain hyötyä siitä, et mies aika nopea hommissaan..

En mäkään yleensä kauheesti miehelle toitota asiasta, tulee vaan liikaa suorituspaineita...
Täällä tänään kp 10 ja ovistesti aamulla nega.

Taas sekoilen urakalla näiden päivien kanssa, eli siis tarkoituksena oli tykitellä kpt 10-16 ja nyt siis menossa se kp20. Hyödyntämättä jäi kpt14,15,16. Juhannuksen jälkeiset kpt17&18 kuitenkin hyödynnetty. Huomasin kyllä sunnuntaina että olin TODELLA halukas (kp17) mutta mitään ovistestejä en tehnyt.
Ja olet oikeassa, olisi hyvä löytää vähän romanttisempi lähestymiskeino siihen seksin harrastamiseen mutta olen niin äkkipikainen ja turhaudun todella nopeasti. :-D Täytyy alkaa opettelemaan pitämään sammakot suussa vaikka kuinka turhauttaisi.

Miten te siis ootte ottanu noi letrot, jos annosta nostettu ja useempi tabletti? :) Onkohan väliä että aamulla ja illalla vai molemmat kerralla? En tullu tyhmä kysyneeks.. Mulla nyt toiseen letrokiertoon suunnitelmana et nostetaan annos 2tbl päivässä kp 5-9. Yritetään saada aikaistettua ovista.

Mulla määrättiin tässä ekassa letrokierrossa 2tbl päivässä, (aamuin illoin eli 1+1) kp3-7. Nyt jos tästä kierrosta ei oo tärpänny, syön seuraavassa kp3-7 3tbl päivään. Elikkä aamulla 2 ja illalla 1 (2+1). Taitaa imeytyy tasasemmin noin aamuin illoin syötynä.
Toivottavasti oli apua :grin

jannn vau 16 päivää:wacky: En itse pystyisi mitenkään:hilarious: Meillä on kyl selvästi oviksen aikoihin suoritusseksiä kun pitää niin usein. Kerron myös miehelle millo pitäis harrastella ja oon pelänny et koska se saa tästä suorituspaineita kun tätä nyt jatkunu kuitenki jo kuukausia. Ehkä kerran tai kaks se on kieltäytyny ettei pysty mut sillonki ne on ollu vaa mun varmistelupyyntöjä mut muutoin onnistunut enkä kyl ite pystyis samaan, naisena kun on melko helppo ilman halujakin harrastaa. Viimeks tänä aamuna herätin miehen (jolla kesäloma ja mun pitää töihin) ennen klo7 ja kerroin plussasta ja et voitasko kun muuten olis menny vasta huomisillalle kun mies lähtee laivalle, ja onnistu:angelic: ehdin just ja just töihin ajoissa:grin

Ai kolmekin pilleriä voi syödä :o mulla vaan 30 tabua nyt kotona. Ekaan kiertoon menee 5. Seuraavaan 10... Katotaan kui loput sit. Paitsi toiv tuun ennen sitä raskaaks :)

Joo en tiedä kui ollaan jaksettu, ku muuten ehkä kerran pari viikossa :D ja oisko ollu parempi vaan joka toinen päivä, ei voi tietää..

Joo se 3 tabuu on vähä siinä ja siinä. Liian isos annokses on kuulemma omat haittansa, mutta kun vastetta ei oikeastaan ollut tässä 1+1 tabun kierrossa niin siksi kokeillaan tolla satsilla ens kiertoon. :bored: Tavallaan vähä jänskättää millasta oiretta sielt puskee, kun en oo missään törmätty tähän 3tabletin kokemuksii :woot:

Itsellä onnistui, kun harrastettiin tasan 36h irrotuspiikistä ja sitä ennen itse irrotuspäivänä. Eli tehostetusti juuri irtoamishetken molemmin puolin ja muuten joka toinen päivä kierron keskivaiheilla. Joka toinen päivä pitäisi riittää ja ei ei ahdista miestäkään liikaa.. Meillä valitettavasti minä olen aktiivisempi tällä saralla.

Mulla oli annostuksena 2 tablettia aamuisin.. Jännää miten käytännöt vaihtelee..

Täällä alkoi sitten kp1 ja kohti uutta kiertoa. :arghh:Letrozolia syön kp 3-7 ja 1 tabletti päivässä, aamulla olen yleensä ottanut. Varasin seuranta-ultran kp12:lle.

Ai! Mäkään en oo tiennyt että 3 voi ottaa :wideyed:

Huutelen välistä että kystat voivat muodostua ja kasvaa nopeastikin. Mulla tuli kysta ivf:n jälkeen. Punktiossa munasarjat normaalit, kolme viikkoa myöhemmin alkuraskauden ultrassa kuusisenttinen kysta. Viikkoa myöhemmin oli pienentynyt alle viisisenttiseksi.

Näin olen kanssa kuullut, että ivf voi aiheuttaa tämän.. suuri määrä hormoneja sekoittaa kehon.. :banghead:

Heippa! Mäkin työnnän itseni tänne, vaikken ikäni puolesta ole se toivorikkain letrojen popsija. Näemmä Kosmoskukkakin täällä, Heippa!

Itse siis uuden miehen kanssa ja pian 43v ikäloppu, meidän yhteistä ensimmäistä yrittelevä. Kaksi melkein aikuista tyttöä jo edellisestä suhteesta.

Fsh 6.5 eli loistava mutta kas amh 0.7 eli ivf ei tule kuuloonkaan. Eniten mahdollisuuksia lahjasoluhoidolla, mutta päätettiin vielä kokeilla letroja. Nyt toisen kierroksen kp3 menossa ja annostuksella 2x2.5mg kp 2-6 mennään. Aamuin ja illoin, ei samaan aikaan.

Edellinen kierto meni sama annostus mutta kp 5-10(koska lekuri vasta sillon), ovitrelle kp 14. Kp 11 ultrassa 2 isompaa follia 14mm ja 18mm ja limis 6.8mm. Eipä tullut tulosta vaan Dpo15 kp 30/26-27 alkoi menkat. Nyt siis mennään ilman ovitrelleä ja ultria ja tällä annostuksella 6kk. Eipä ole kovin isoa luottoa, varsinkin kun en ole koskaan millään testillä saanut ovisplussaa kiinni (silti täysin säännöllinen kierto) ja nyt ei ole irroitusta..

Tässä iässä näillä arvoilla luomusti n. 1% mahdollisuus ja munasoluista 75% kuraa. Eli viime kierrossa olisi ollut hyvät mahkut kun kaksi solua tulollaan. Koitetaan nyt sit lyödä todennäköisyydet!

Tuo amh:n mataluus ei estä luomuraskautta eikä välttämättä ivf:kään. Silloin vaan saadaan vähemmän munasoluja. Yksikin hyvä solu riittää :angelic:! Mulla lapsettomuuslääkäri sanoi, että suurin syy, miksi hedelmöityshoidot ei tuota tulosta, on se että ne jätetään liian aikaisin kesken. Tärkeintä on jatkaa yritystä!

Kiitos E-O Olivia. Luin tarinasi ja kova on sullakin ollut tie! :Heartbigred

Täällä vasta yk19 startannut niin pitää koittaa pitää lippu vielä korkealla. Ehkä ensi vuonna sitten lahjajonoon, jos ei ihmettä tapahdu.

Lyhensin sun nimen, koska toivon että voit pian vaihtaa tilalle Onnellinen - sanan.

Mulla lapsettomuuslääkäri sanoi, että suurin syy, miksi hedelmöityshoidot ei tuota tulosta, on se että ne jätetään liian aikaisin kesken. Tärkeintä on jatkaa yritystä!

Niin rukoilen että tuo on totta! Ja toivon että jaksaa yrittää niin pitkään jos ivf:n päädytään.

Mitäs Haisuli19 onko ovista vielä näkynyt? Entä mitä kuuluu RouvaM:lle? :):)

Senetti mä luin, että jenkeissä käyttivät testissä jopa 10-12.5 mg määriä mutta ei sitte enää buustannut enempää ovista. Annokset 2.5-7.5 ovat tavallisia. Toivottavasti ei sivuoireet tule vahvempina, mutta onneksi kuuri on aina lyhyt.

Hei vaan! :)

Kesä ja koittanut jättää kaiken ylimääräisen..
Mutta täällä menossa kp 27/27-28. Mahaa juilinut jo monta päivää siihen malliin, että menkat voi kurvata paikalle milloin vain.

Monena päivänä lukenut tätä palstaa ja yrittänyt kirjoittaa, mutta laiskuus on vienyt voiton :dead:

Kiitos E-O Olivia. Luin tarinasi ja kova on sullakin ollut tie! :Heartbigred

Täällä vasta yk19 startannut niin pitää koittaa pitää lippu vielä korkealla. Ehkä ensi vuonna sitten lahjajonoon, jos ei ihmettä tapahdu.

Lyhensin sun nimen, koska toivon että voit pian vaihtaa tilalle Onnellinen - sanan.

En tiedä, miten tämä quite toimii, mutta.. kokeilen. Kiitos Peppipupu. Toivoisin tosiaan, että voisin vaihtaa etuliitteen.. Periaatteessa nopeasti alkanut luomuraskaus on positiivinen asia, mutta kokemus oli niin raskas, että ihan kaikki vaaditaan, jotta pysyisi positiivisena. Pahinta on kun tuntuu ettei voi itse tehdä mitään edistääkseen asiaa. Kun joutuu odottamaan lomien loppumista ja kystan poistumista.. ja samaan aikaan tuntuu että loputkin mahdollisuudet kävelee ohitse. Siitä huolimatta täysi yritys päällä.. :dance011

Veljen vaimo oli melkein 43v kun sai luomusti nuorimmaisen, vaikka lääkärit sanoi ettei todennäköisesti tule onnistumaan.. Niitä onnellisia esimerkkejäkin on. :smiley-bounce012 Yrittämisen jatkaminen on tärkeintä!

Takaisin