Letrozolin käyttäjiä?

Joo, alotan yhdellä ja sit ultraan tsekkaa, onko auttanut. Kaks vois liikaakin auttaa mulla. Saa nähdä. Kääks oisin sen kahden tabun vetäny varmaan samaan aikaan :p
En mä tiedä pitääkö ne ottaa samaan vai eri aikaan.:rolleyes: Itse pohdin sitä ja tulin tulokseen, että aamuin-illoin vaikutus on tasaisempi?:p
 
Voi että, onnea Kosmoskukka :Heartred Toivottavasti pysyy pieni matkassa.

Oma tilanne on se, että tänään kp 35.. Ensimmäinen letrokierto, kp 18 pistin pregnyllin ja sit jatkoin oviksen jälkeen teroluteilla. Eipä oo menkkoja kuulunu ja testikin nega. :confused2
 
Pregnylistä ja Ovitrellesta voi tulla munasarjojen hyperstimulaatio, kiertyminen, kystia yms.. luonnollisesti riski on pieni, mutta kuitenkin olemassa.

Mullakaan Pregnyliä ei määrätty kiertoon ilman ultraa, mutta sattui olemaan jääkaapissa. Tulin juuri siitä omatoimisesta kierrosta raskaaksi.. Nyt en uskalla toistaa testiä n. 3.9 cm munasarjakystan takia, vaikka kaksi lääkäriä sanoi ettei kystat ole hoidon este ja yksi, että on este.. Kaksi eri lääkäriä saivat kystan mitoiksi aivan eri lukemat ja lukumäärän 2 viikon sisällä.. Ensimmäisen mielestä niitä oli 3. Toisen mielestä kaksi. Kolmas lääkäri näki vain yhden kuukauden päästä.. Tiedä sitten ketä uskoa..

Mun kohdalla hoidon suurimpana esteenä taitaa olla tällä hetkellä kesälomat, jolloin ei voida ultrata.. Tänään on kierron 8. päivä ja ovulaatiotikku näyttää puhdasta negaa. Huomenna uusi lannistumaton yritys .. Huokaus..

Huutelen välistä että kystat voivat muodostua ja kasvaa nopeastikin. Mulla tuli kysta ivf:n jälkeen. Punktiossa munasarjat normaalit, kolme viikkoa myöhemmin alkuraskauden ultrassa kuusisenttinen kysta. Viikkoa myöhemmin oli pienentynyt alle viisisenttiseksi.
 
Jes huippu homma Kosmoskukka! Onnea ja toivottavasti pysyy kyydissä loppuun asti! Tämä on melkonen ihmelääke meilläkin esikoinen tärppäsi ekasta letrokierrosta.

Nyt menossa kp 24 kohta voi aloittaa testailun, että onnistiko toisen kerran jo ekalla yrittämällä mulla kyllä ollut hieman maha vihlontaa viikon verran, ja tissit kipiänä. Mutta saa nyt nähdä, ens viikolla testaan.
 
Onnea Kosmoskukka plussasta!

Täällä menossa kp32. Flo ennustelee että huomenna alkaisi uusi kierto, mutta kuulostellaan.
Eilen havahduin siihen ettei tässä kierrossa ole tullut ollenkaan rintojen arkuutta. Joka kierrossa kun on aina joko heti ovulaatiosta lähtien, tai 5-7 päivää sen jälkeen alkanut karsee kipuilu joka päättyy vasta kuukautisten alkaessa. Heti mieleen hiipi epäilys onko ovulaatiota tapahtunut ollenkaan.:rolleyes:
 
Täällä menossa kp32. Flo ennustelee että huomenna alkaisi uusi kierto, mutta kuulostellaan.
Eilen havahduin siihen ettei tässä kierrossa ole tullut ollenkaan rintojen arkuutta. Joka kierrossa kun on aina joko heti ovulaatiosta lähtien, tai 5-7 päivää sen jälkeen alkanut karsee kipuilu joka päättyy vasta kuukautisten alkaessa. Heti mieleen hiipi epäilys onko ovulaatiota tapahtunut ollenkaan.:rolleyes:

Mulla letrot on tehny sen, että rintakipu on muuttunut pelkäksi nännien arkuudeksi, en voi sanoa että se olisi kuitenkaan kipua:bored: mutta tossahan on myös vaihtoehtona sulla tosiaan ettei ovista oo tapahtunu TAI sitten raskaus! :angelic:
 
Mulla letrot on tehny sen, että rintakipu on muuttunut pelkäksi nännien arkuudeksi, en voi sanoa että se olisi kuitenkaan kipua:bored: mutta tossahan on myös vaihtoehtona sulla tosiaan ettei ovista oo tapahtunu TAI sitten raskaus! :angelic:

Kiva tietää et se voi muuttuu noinkii päin :grin Jotenkii kai automaattisesti ajattelee ku letrojen pitäis boostaa ni oireetki olis vahvemmat mut ei sit kuitenkaan :hilarious:
Mut katsellaan. Varmaan vklpna teen testin, jos ei ala menkkoja kuulumaa :p
 
Moikka,

Sain luettua ketjun läpi ja rohkenin tulla mukaan piinailemaan. Taustaa sen verran että 6/18 poistettu kierukka ja 02/19 todettu pco. Kevään ollut terolut apuna ja kierto tasaantunut. Tällä kierrolla otettu myös käyttöön metformiini ja letrozol. Nyt on menossa kp 32 eikä menkkoja kuulu. En ole vielä testannut, eikä kyllä ole minkäänlaisia tuntemuksiakaan.. Ensimmäinen mukula toiveissa. :happy:
 
Moikka,

Sain luettua ketjun läpi ja rohkenin tulla mukaan piinailemaan. Taustaa sen verran että 6/18 poistettu kierukka ja 02/19 todettu pco. Kevään ollut terolut apuna ja kierto tasaantunut. Tällä kierrolla otettu myös käyttöön metformiini ja letrozol. Nyt on menossa kp 32 eikä menkkoja kuulu. En ole vielä testannut, eikä kyllä ole minkäänlaisia tuntemuksiakaan.. Ensimmäinen mukula toiveissa. :happy:

Tervetuloa Peonies:happy: oliko sulla millon ovis tässä kierrossa?
 
Smoothie. mulla kierto on yleensä semmonen kp 31-32. Ajattelin että odotan viikonlopulle (pettymyksiä on vuoden sisään kerennyt tulla)..
Tässä kierrossa en syönyt teroluteja, joten pelko siitä että sen takia menkkoja ei kuulu o_O Pcon takia kierrot oli talvella piiitkiä! Mutta viikonloppuna ollaan viisaampia! :grin
 
Miten te siis ootte ottanu noi letrot, jos annosta nostettu ja useempi tabletti? :) Onkohan väliä että aamulla ja illalla vai molemmat kerralla? En tullu tyhmä kysyneeks.. Mulla nyt toiseen letrokiertoon suunnitelmana et nostetaan annos 2tbl päivässä kp 5-9. Yritetään saada aikaistettua ovista.
 
Miten te siis ootte ottanu noi letrot, jos annosta nostettu ja useempi tabletti? :) Onkohan väliä että aamulla ja illalla vai molemmat kerralla? En tullu tyhmä kysyneeks.. Mulla nyt toiseen letrokiertoon suunnitelmana et nostetaan annos 2tbl päivässä kp 5-9. Yritetään saada aikaistettua ovista.

Mulla vaan yks tabletti mutta jos ohjeessa ei lue aamuin illoin niin voisi ajatella että otetaan samaan aikaan. Tästä nyt ei varmaan hyötyä sulle kun tää vaan omaa pohdintaa:hilarious: voisitko soittaa vielä perään ja kysyä? :)
 
Miten te siis ootte ottanu noi letrot, jos annosta nostettu ja useempi tabletti? :) Onkohan väliä että aamulla ja illalla vai molemmat kerralla? En tullu tyhmä kysyneeks.. Mulla nyt toiseen letrokiertoon suunnitelmana et nostetaan annos 2tbl päivässä kp 5-9. Yritetään saada aikaistettua ovista.
Mulle ohjeistettiin et aamuin illoin yksi tabletti. Ja silloin kun otin vaan yhden niin siitä sanottiin et aamulla voi ottaa.
 
Takaisin
Top