En mä tiedä pitääkö ne ottaa samaan vai eri aikaan.Joo, alotan yhdellä ja sit ultraan tsekkaa, onko auttanut. Kaks vois liikaakin auttaa mulla. Saa nähdä. Kääks oisin sen kahden tabun vetäny varmaan samaan aikaan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En mä tiedä pitääkö ne ottaa samaan vai eri aikaan.Joo, alotan yhdellä ja sit ultraan tsekkaa, onko auttanut. Kaks vois liikaakin auttaa mulla. Saa nähdä. Kääks oisin sen kahden tabun vetäny varmaan samaan aikaan![]()
Toivottavasti pysyy pieni matkassa.
Pregnylistä ja Ovitrellesta voi tulla munasarjojen hyperstimulaatio, kiertyminen, kystia yms.. luonnollisesti riski on pieni, mutta kuitenkin olemassa.
Mullakaan Pregnyliä ei määrätty kiertoon ilman ultraa, mutta sattui olemaan jääkaapissa. Tulin juuri siitä omatoimisesta kierrosta raskaaksi.. Nyt en uskalla toistaa testiä n. 3.9 cm munasarjakystan takia, vaikka kaksi lääkäriä sanoi ettei kystat ole hoidon este ja yksi, että on este.. Kaksi eri lääkäriä saivat kystan mitoiksi aivan eri lukemat ja lukumäärän 2 viikon sisällä.. Ensimmäisen mielestä niitä oli 3. Toisen mielestä kaksi. Kolmas lääkäri näki vain yhden kuukauden päästä.. Tiedä sitten ketä uskoa..
Mun kohdalla hoidon suurimpana esteenä taitaa olla tällä hetkellä kesälomat, jolloin ei voida ultrata.. Tänään on kierron 8. päivä ja ovulaatiotikku näyttää puhdasta negaa. Huomenna uusi lannistumaton yritys .. Huokaus..
Täällä menossa kp32. Flo ennustelee että huomenna alkaisi uusi kierto, mutta kuulostellaan.
Eilen havahduin siihen ettei tässä kierrossa ole tullut ollenkaan rintojen arkuutta. Joka kierrossa kun on aina joko heti ovulaatiosta lähtien, tai 5-7 päivää sen jälkeen alkanut karsee kipuilu joka päättyy vasta kuukautisten alkaessa. Heti mieleen hiipi epäilys onko ovulaatiota tapahtunut ollenkaan.![]()
mutta tossahan on myös vaihtoehtona sulla tosiaan ettei ovista oo tapahtunu TAI sitten raskaus! :angelic:Mulla letrot on tehny sen, että rintakipu on muuttunut pelkäksi nännien arkuudeksi, en voi sanoa että se olisi kuitenkaan kipuamutta tossahan on myös vaihtoehtona sulla tosiaan ettei ovista oo tapahtunu TAI sitten raskaus! :angelic:

Moikka,
Sain luettua ketjun läpi ja rohkenin tulla mukaan piinailemaan. Taustaa sen verran että 6/18 poistettu kierukka ja 02/19 todettu pco. Kevään ollut terolut apuna ja kierto tasaantunut. Tällä kierrolla otettu myös käyttöön metformiini ja letrozol. Nyt on menossa kp 32 eikä menkkoja kuulu. En ole vielä testannut, eikä kyllä ole minkäänlaisia tuntemuksiakaan.. Ensimmäinen mukula toiveissa.![]()
oliko sulla millon ovis tässä kierrossa?Miten te siis ootte ottanu noi letrot, jos annosta nostettu ja useempi tabletti? :) Onkohan väliä että aamulla ja illalla vai molemmat kerralla? En tullu tyhmä kysyneeks.. Mulla nyt toiseen letrokiertoon suunnitelmana et nostetaan annos 2tbl päivässä kp 5-9. Yritetään saada aikaistettua ovista.
voisitko soittaa vielä perään ja kysyä? :)Mulle ohjeistettiin et aamuin illoin yksi tabletti. Ja silloin kun otin vaan yhden niin siitä sanottiin et aamulla voi ottaa.Miten te siis ootte ottanu noi letrot, jos annosta nostettu ja useempi tabletti? :) Onkohan väliä että aamulla ja illalla vai molemmat kerralla? En tullu tyhmä kysyneeks.. Mulla nyt toiseen letrokiertoon suunnitelmana et nostetaan annos 2tbl päivässä kp 5-9. Yritetään saada aikaistettua ovista.