Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jessu mulla oli sama yhistelmä edellisessä tärppikierrossa joka oli mun eka letrokierto, en tikutellu ja meillä oli vähän niinku "testi kierros" itekki otettiin tosi rennosti koko kierto, heiluteltiin peittoja sillon kun siltä tuntu. Ei edes kovin tiuhaan ja kuinkas ollakkaan sattu kohilleen. Ja mulla siis pco kans todettuna enkä luomusti ovuloi.
Oih tää sun kommentti anto ihanaa toivoa jospa meilläkin tärppäisi mahdollisimman nopeasti.
Testi oli tänään taas selvästi haaleampi. Eli pian uuteen kiertoon ja kohti uusia pettymyksiä
Voi smoothie. Kävin täällä aina välillä kurkkimassa kuulumisiasi ja toivoin todella, että tää olisi se tärppikierto. Tsemppiä
Oma tilanne on se, että pistin tosiaan sen pregnyllin viikko sitten. Terolutia myös syön, gyne määräs luteaalivaiheen tueks. Muutamana iltana tässä ollu nipistelyä alavatsalla, juurikin sillä puolella, josta folli irtosi. Säteillyt myös inhottavasti nivuseen ja reiteen. Tiedä sitten mitä meinaa Oon yrittäny olla miettimättä ja olla analysoimatta jokaista oiretta. Jotenkin tuntuu uskomattomalta että muka ois heti tärpänny. Vaikka esim. Tuo pipanan kokemus kyllä antaakin paljon tsemppiä.
Ei tietoa sellaisesta. Eihän ne mitään hcg:tä kuitenkaan sisällä, niin kuin esim. irrotuspiikit. Onnea!:)Onko kellään tietoa voiko letrot jotenkin aiheuttaa väärää positiivista tulosta rtestiin? Tein tänään kun oli tarkoitus lähteä illalla tuulettuu mut sieltä tulikin selkeä mutta vaalea viiva... maanantaina kaksi viikkoa oviksesta.
Onko kellään tietoa voiko letrot jotenkin aiheuttaa väärää positiivista tulosta rtestiin? Tein tänään kun oli tarkoitus lähteä illalla tuulettuu mut sieltä tulikin selkeä mutta vaalea viiva... maanantaina kaksi viikkoa oviksesta.
Mä oon nyt käynyt kauheesti stressaamaan kun nyt tosiaan oletettavasti ensi viikolla ne hedelmällisimmät päivät ja juhannuksena on likkakaverin koko viikonlopun kestävät polttarit. Noh yleensähän tuollaisissa tulee otettua yksi jos toinenkin ja nyt mulla on kamala paniikki että mitä jos ensi viikolla tärppääkin ja sitten lähden heti viikonloppuna rellestämään.. Niin ristiriitaiset ajatukset kun tekis mitä vaan että vaan tärppäis eikä riskeerais sitä millään mut sit taas meille on koko ajan ollu tärkeää ettei elämä saa pyöriä vaan sen vauvahaaveen ympärillä ja elämää ei saa jättää elämättä sen takia et "mitä jos nyt " tärppää.
Mäki oon tullut samaan lopputulokseen että elän vasta sitten niinkuin raskaana KUN saan sen plussan testiin. Muutoin tuntuu jotenkin vielä paskemmalta ne jokakuukautiset pettymykset jos on vielä elänytkin niinkuin raskaana. Mutta se on vaikeaa kun miettii että vois varata matkan, tai esim. ostaa liput tonne festareille jne mut sit ajatteleekin mitä jos oon raskaana enkä voikkaan lähteä matkalle tai festariliput menee "hukkaan". Sit kaikki jää hankkimatta ja hupsheijakkaa kohta ollaankin siinä hetkessä millon tapahtuma ois ollu ja vieläkään ei mitään raskautta näy tai kuulu.
Joten Jesssu nauti polttareista ja ota ilo irti!
Mäki oon tullut samaan lopputulokseen että elän vasta sitten niinkuin raskaana KUN saan sen plussan testiin. Muutoin tuntuu jotenkin vielä paskemmalta ne jokakuukautiset pettymykset jos on vielä elänytkin niinkuin raskaana. Mutta se on vaikeaa kun miettii että vois varata matkan, tai esim. ostaa liput tonne festareille jne mut sit ajatteleekin mitä jos oon raskaana enkä voikkaan lähteä matkalle tai festariliput menee "hukkaan". Sit kaikki jää hankkimatta ja hupsheijakkaa kohta ollaankin siinä hetkessä millon tapahtuma ois ollu ja vieläkään ei mitään raskautta näy tai kuulu.
Joten Jesssu nauti polttareista ja ota ilo irti!
Joo ja ehkä kun onkin suunnitellut kaikkea, niin plussa tuleekin :) ja sit ei kyl haittais vaik menis hukkaan rahat jos ei meekään :) tai sit vaan menee vaik ei esim joiskaan alkoholia tmv :) mietin kauan ostanko liput elokuun loppuun risteilylle, ja ostin. Ehkä meen vaik oisinki raskaana :) enemmän harmittais jos ei ois raskaana eikä ois lippua