Letrozolin käyttäjiä?

Täällä odotellaan ovista.. jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin maanantaina pärähtää plussa testiin. Tosin ei haittais vaikka viikonloppuna tulis, kun saadaan olla yön yli kahdestaan :joyful:
Tässä kierrossa on halutkin koko ajan taivaissa. Kuten oli toissa kierrossakin.

Piinailut jatkuu.. Tänään dpo10 tein raskauskeijun 25 herkän one stepin, johon tuli parin min päästä ehkä punertava haamujen haamu.. Voi olla myös viivanpaikka mut toivottavasti ei:nailbiting: tein myös erittäin herkän 10 onestepin ja siinä ei kyllä mitään näkynyt.. Toivo taas kuitenkin heräsi ja tuun taas niiiin pettymään jos sunnuntaina menkat alkaa:sad001
Tuhruttelu on jatkut hieman lisääntyen mikä normi. Rinnat ei oo samalla tavalla kipeät kuin yleensä on dpo10 ollu, nännit vaan vähän arat, mutta eipä muita oloja.

Smoothiella jännät paikat. Toivon kovasti plussaa sulle:) (ja tietty muillekin) antais vähän toivoa itellekin, että näillä välivuodoilla vois joskus onnistuakin:)

Itellä jotenki toivo taas aamusta laskenut.. Ja laski lisää kun nyt illalla tuli yhtäkkiä melko runsaastikin ihan verta vessas käydes et miten joku vois siel pysyä ees. Noh aamulla teen silti uudestaan samat testit:bag:

No mutta toivotaan:)

Mä vuosin muutaman päivän rajusti ennen esikoisen plussaa. Vuoto loppui sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ja sitkeesti se sinnitteli mukana:) mut tietty sillon ei normaalisti ollut näitä muita kaikkia vuoto-ongelmia:) omassakin tapauksessa varmaan jotakin pulmaa on, kun ilman vuoto-ongelmiakin tehtiin esikoista reilun pari vuotta, niin vähän tässä on sellaisilla fiiliksillä, että mitenkä muka nyt sit vois tärpätä.

Mutta, huomenna uudet testit kehiin, pidän peukkuja:)

Miten kävi Smoothie ? :nailbiting: Mitäs kaikille kuuluu ?
Itse kävin pari päivää sitten ultrassa ja liian pieni folli kiertopäivää nähden taisi olla 10mm kp 11 :sad001 Ensi kuussa letrozolin tuplaus tiedossa, jos ei tästä kierrosta tapahdu mitään..Gyne sanoi että voi toki ovis tapahtua vielä myöhemminkin kierrossa mutta en ole toiveikas. Folleja kuulemma todella paljon, kunhan saisi jonkun vain kypsymään ja irtoamaan :sorry:

Misha harmi kuulla, mutta voihan se ovis sieltä vielä tulla:happy: ja ainakin on sit järeämpi annostus ens kiertoon:)

Täällä ei muutosta tikuissa eiliseen. Uskon että on vain viivanpaikka. Aion kuitenkin testata joka aamu ennenku menkat alkaa.

Jooh ei ollut plussahaamu se vaan viivanpaikka. Hain eilen apteekin ultratestin joka on 10 herkkyys kun en luottanut noihin onesteppeihin ja se oli tänää selvä nega. Nyt dpo12 ni pitäs kyl jotai näkyä jos jotai ois tapahtunu. Ärsyttää ja ahdistaa taas tää kaikki:inpain:

Jooh ei ollut plussahaamu se vaan viivanpaikka. Hain eilen apteekin ultratestin joka on 10 herkkyys kun en luottanut noihin onesteppeihin ja se oli tänää selvä nega. Nyt dpo12 ni pitäs kyl jotai näkyä jos jotai ois tapahtunu. Ärsyttää ja ahdistaa taas tää kaikki:inpain:

Millos sulla pitäisi tädin tulla? Voihan se vielä olla, ettei näy?:)

Yleensä luteaali on 13pv eli sunnuntaina pitäs alkaa. En jotenkaan jaksa uskoa että ei mitään näkyis noin herkäs testis näillä päivillä vaikka ohan siinä se 1/100 mahdollisuus :sour::hilarious:

Mitäs kaikille kuuluu? RouvaM ja Misha onko ovulaatiota näkynyt vielä? :)

Täällä menkat alko päivän etuajassa. Tänään jo kp2 siis ja ekan letronkin sai ottaa.

Täällä ovis oli vkloppuna, ei tullut hyödynnetyksi, kun mies on työmatkalla, nyt vaan odottelen alkaako tiputtelu tässä parin päivän sisällä. Eli seuraava kuukausi on melko tylsä. Kuun lopussa soitellaan lääkärin kanssa verikoetuloksia ja varaillaan aikaa ultraan.

Täällä ovis oli vkloppuna, ei tullut hyödynnetyksi, kun mies on työmatkalla, nyt vaan odottelen alkaako tiputtelu tässä parin päivän sisällä. Eli seuraava kuukausi on melko tylsä. Kuun lopussa soitellaan lääkärin kanssa verikoetuloksia ja varaillaan aikaa ultraan.

Hmmm mitäs jos se ei alakkaan! Tuli vain mieleen :)

Laitoin tän kysymyksen jo tonne toiseenkin ryhmään mutta kysyn täältäkin, sori toisto.

Kun mun pitäs päästä lapsettomuusklinikalle ultraan ja sen takia ois pakko ottaa vapaaksi osan työpäivää niin millaisen poissaolotodistuksen noista saa? Kun en millään haluaisi töissä tästä nyt kertoa, olen muutenkin uusi työntekijä täällä, että lukeeko todistuksessa sitten"lapsettomuusklinikka x" ja mikä on sitten diagnoosina? Vai voiko noita sumplia niin et työnantaja ei voi päätellä mitään o_O

Hmmm mitäs jos se ei alakkaan! Tuli vain mieleen :)

Niin, sehän olisi tietysti huippu-uutinen ja vois merkitä, että ehkä kesällä vois päästä tihrustamaan kahta viivaa tikusta:) mutta sitä se ei muuta, että tää kierto ei olis mennyt ohi, ukko on ollut työmatkalla siis viimeiset kolme viikkoa, että ei niin pienintäkään raskauden mahdollisuutta ellen oo seuraava neitsyt Maria:))

Tohon sun toiseen kysymykseen en osaa vastata valitettavasti. Ootko koeajalla? Periaattessahan pomolle pitäis voida puhua luottamuksella nää tällaiset asiat eikä sais vaikuttaa työsuhteen laatuun... Mutta todellisuus voi tietysti olla vaikka mitä muuta. Mun kaveri riitautti yhen keissin, kun sille luvattu ylennys peruttiin, kun tuli raskaaksi, voitti jutun! Mut ehkä ottaisin palkatonta:)

Smoothie, minä olen sanonut meneväni hammaslääkäriin, eipä sieltäkään mitään lappuja saa, ja samalla tavalla hammaslääkäri on palkatonta -- eikä kukaan mieti kahta kertaa, pitääköhän asia paikkansa.

Muokattu viimeksi:
Takaisin