Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kettutyttö ja Varpu, tuosta testaamisesta vielä. Mulla on se ajatus siinä sellainen, että tavallaan valmistelen sitä pettymystä jo etukäteen. Jossain vaiheessa piinailua tulee sellanen olo, että ei enää jaksa uskotella itselleen olevansa raskaana ja se nega testi valmistelee sitten menkkoihin. Sitten kun ne alkaa, olo on jo helpottunut. Erilaisia ajatusmalleja vain :)
Pipsulle ja hannulille onnea ovisplussasta ja tsemppiä piinailuun :)
Orvokille tervetuloa palstalle. On varmasti hankalaa, kun töissäkään et pääse näitä asioita pakoon. Toivon, että teillä pian tärppää :)
Miten alinahilla pistellyt on sujuneet?
Kettutyttö ja Varpu, tuosta testaamisesta vielä. Mulla on se ajatus siinä sellainen, että tavallaan valmistelen sitä pettymystä jo etukäteen. Jossain vaiheessa piinailua tulee sellanen olo, että ei enää jaksa uskotella itselleen olevansa raskaana ja se nega testi valmistelee sitten menkkoihin. Sitten kun ne alkaa, olo on jo helpottunut. Erilaisia ajatusmalleja vain :)
Pipsulle ja hannulille onnea ovisplussasta ja tsemppiä piinailuun :)
Orvokille tervetuloa palstalle. On varmasti hankalaa, kun töissäkään et pääse näitä asioita pakoon. Toivon, että teillä pian tärppää :)
Miten alinahilla pistellyt on sujuneet?
Juu kaikki valmistautuu pettymykseen eri tavoin, mikä parhaiten sopii kenellekin:) Mä en taida edes jaksaa vaivautua testaamaan tänään, mulla nimittäin on kaikki turvotukset poissa, tissiarkuus hiipuu hiljalleen ja vatsakin on jo löysällä mikä aina ennakoi vuodon alkua. Treenikin kulki niin hyvin ettei tässä kyllä keho happea kuljeta kuin mulle itselleni :D Ihme että menkkakivut on pysyneet tänään poissa vaikka eilen niitä jo oli pitkin päivää. Ehkä ne rysähtää sitten kerralla päälle vuodon kanssa. Hohhoijaa, kyllä on taas jotenkin kurja olo tästä epäonnistumisesta, mutta eiköhän se ensi viikolla jo helpota kun pääsee taas Letro-purkille ja voi alkaa haaveilla maaliskuun vauvasta. :) Meinaatko sä Tyyne vielä testailla vai odotatko vuotoa?
Voi harmi, että kaikki hyvät oireet on poissa. Ehkäpä sitten ensi kierto on se teidän. On tämä kyllä jatkuvaa pettymyksestä toiseen jaksamista. Voimia toivon teille.
Tein äsken negatestin, joten tänään lopetan luget niin saa vuoto tulla. Me ollaan nyt sitten sellaisessa tilanteessa, että en tiedä miten tästä jatkaa eteenpäin. Meidän hoidot loppuu nyt pariskuntana, koska mies ilmoitti pari viikkoa sitten, ettei enää halua jatkaa. On liian stressaavaa ja raskasta tällainen elämä. Tähän kiertoon meillä oli siis inssi varattuna, mutta se piti tämän takia perua. Polilta sanottiin, että ajoitetulla yhdynnällä jatkaminen ei ole järkevää, koska tulokset on näin kehnot.
Voi harmi, että kaikki hyvät oireet on poissa. Ehkäpä sitten ensi kierto on se teidän. On tämä kyllä jatkuvaa pettymyksestä toiseen jaksamista. Voimia toivon teille.
Tein äsken negatestin, joten tänään lopetan luget niin saa vuoto tulla. Me ollaan nyt sitten sellaisessa tilanteessa, että en tiedä miten tästä jatkaa eteenpäin. Meidän hoidot loppuu nyt pariskuntana, koska mies ilmoitti pari viikkoa sitten, ettei enää halua jatkaa. On liian stressaavaa ja raskasta tällainen elämä. Tähän kiertoon meillä oli siis inssi varattuna, mutta se piti tämän takia perua. Polilta sanottiin, että ajoitetulla yhdynnällä jatkaminen ei ole järkevää, koska tulokset on näin kehnot.
Kyllä hän on tosi ehdoton. Kokee siis luonnottomana inssin, ivf:stä puhumattakaan. Pahin tuntuu olevan se purkin ”kättely” siellä polilla. Näytteen siis sai silloin tutkimusten alettua siellä annettua, mutta oli tosi järkyttynyt sen jälkeen pitkään.
Julkisella ollaan oltu nyt puolisen vuotta hoidoissa, mutta tämä kierto oli vasta toinen varsinainen hoitokierto. Meistä kummastakaan ei ole vikaa löydetty, mutta minussahan se on. Kerran on luomusti tullut kemiallinen. Muuten harvakseltaan ovuloin, mutta luteaalivaihe on liian lyhyt. Luomusti ei ole mitään järkeä mielestäni edes yrittää, onhan nämä tulokset jo nähty.
Ollaan tässä yritetty keskustella asiasta, ja huolestuttavalta näyttää. Mulla on ikää jo 35-v ja tuntuu, ettei ole hetkeäkään hukattavana enää. Mies on sitä mieltä, että jatkettaisiin luomusti yritystä ja uskoo, että se vielä onnistuu. On niin eri näkemykset asiasta eikä kumpikaan pysty tulemaan vastaan.
Kiitos pahoitteluista. En olisi ikinä uskonut, että tällaisessa tilanteessa joskus olen. Oon ollut niin järkyttynyt, että olen pystynyt puhumaan vain yhdelle ystävälle. Tämä tänne avautuminenkin oli tosi vaikeaa. On jotenkin liian iso asia käsiteltäväksi.
Teitko louhitar muuten testiä? Entäs varpu? :)
Mihinköhän sitä suuntais ajatukset seuraavaksi kahdeksi viikoksi, menkkojen pitäis alkaa 10.6 :)
Mulla menossa vasta dpo10, en ole vielä testannut. Yritän päästä ainakin torstaihin ennen ekaa testiä. Aika matelee ja tuntuu kuin oviksestakin olisi ainakin kuukausi. Olen pitänyt itseni todella kiireisenä tekemällä rästihommia kotona ja pihalla. Seuraavaksi pitää varmaan pestä ikkunat tai jotain vastaavaa, niin kestää vielä ajatukset muualla :) Aika uuvuttavaahan tämä on, mutta eipähän ehdi ihan kaikkea omasta kropasta kyttäämään.Teitko louhitar muuten testiä? Entäs varpu? :)
Mihinköhän sitä suuntais ajatukset seuraavaksi kahdeksi viikoksi, menkkojen pitäis alkaa 10.6 :)
Tsemppiä Varpu, vielähän se on mahdollista, että menkat ei sieltä alakaan tällä kertaa. Ehkä pääset/joudut huomenna testailemaanEn mä oo jaksanut kun oli niin selkeää aamulla että menkat tulee kun kaikki oireet alkoi häviämään. Tosin ei se tissiarkuus poistunutkaan, kyllä sitä vieläkin on mutta sitä yleensä mulla kestääkin tokaan vuotopäivään saakka. Alavatsalla on ollut tänään vihlaisuja, pikkupolttoja ja keltarauhanen (?) jomottelee, mutta kunnon kivut ei oo vielä alkaneet. Eikä vuoto. Näköjään menkat piinaa mua nyt joka kierrossa alkamalla mahdollisimman myöhään Huomenna tietty jo täytyy testata jos vuoto ei ala, jotta en ala toivomaan turhia.
Ei oo kyllä mitään vinkkejä mihin suunnata ajatukset piinaviikoilla, oma mieli ahkeroinut ainakin viikon vain ja ainoastaan kropan tuntemusten parissa Sinällään oon ihan helpottunutkin sit ku vuoto alkaa niin voi taas vähän aikaa keskittyä ihan vain elämään