Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on yhteensä 15 munarakkulaa, joissa koko on nyt 16-20mm. Tänään vielä kasvupiikki ja jarru. Huomenna pregnyl.
Ei varsinaisesti tukala, mutta on tuo vatsan pömppö ja turvotus aika valtava! Pää ei onneksi ole särkenyt enää kahteen päivään :)
Toivottavasti olisi edes muutamassa munasolu sisällä noissa.
Edit. Punktiossa koko vissiin on noissa 20-27 mm
Ihanaa, Kettutyttö! Tuo sun tilanne kuulostaa tosi hyvältäHehee, joo mä haudon täällä vielä kolme päivää :D
Meinaatko Varpu testailla vielä vai odotteletko vaan menkkoja alkavaksi?
Täällä tuottaa piinailu suurta tuskaa. Vähän jo luovutin ja lannistuin, mutta eilen oli pientä etovaa oloa/närästystä pitkälle päivään, eikä se lähtenyt edes syömällä. Viikonloppuna vastaavaa oloa tuli ehkä sen takia, että pääsi ruokailujen väli tolkuttoman pitkäksi. Tänään on ollut vähän outo maku suussa. Rinnat on olleet kipeät eilisestä asti (samoilla päivillä tuli kyllä viime kierrossakin). Toivonkipinä ehti taas herätä, mutta pelkään vain kuvittelevani kaikki pienetkin jutut. Loppuisi jo tämä piina!
Kylläpä Louhittaren oireet kuulostaa hyvälle!!
Varpu, joo tuo on kyllä niin p..ka tilanne. Viimeksi oli just. Musta tuntuu, että odottamalla (mutä muutakaan voi) ne menee vielä enemmin eteenpäin.
Mulla on rinnat ihan älyttömän kipeät. Mä yritin etsiä onko näissä lääkjeissä sivuvaikutuksena mutta ei ainakaan lukenut.
Mitä pipsulle?
Alinah, miten sujuu?
Tyyne, mikä mieli siellä?
Hehee, joo mä haudon täällä vielä kolme päivää :D
Heh, mulla tulee jotenkin mieleen mun kana, joka kerran hautoi 15 munaa kerralla. Oli hälläkin aika tukalan täysi mahanalus :))
Mä aloitin tänään luget ja tuntuu että ne valuu samantein ulos :? Vaikka lääkäri sanoikin että kyllä sieltä tarvittava määrä imeytyy. Nyt sitten mennään pari viikkoa side pöksyissä, tässäkö se meni sitten seksielämäkin loppukierroksi? :P
:D
Joo se valuu kyllä, mutta se on sitä sidosainetta ym ja lääkeaine siitä imeytyy.
Huh, johan tässä tulee kohta paineita Oireet on kyllä hämmentäviä ja luultavasti vaan tiputaan korkealta ja kovaa. Ettei tämä nyt muutenkaan liian helppoa olisi, niin joka päivä on ihan erilaisia oireita. Tänään oli vähän menkkamaista jomotusta päivällä, mutta sekin häipyi. Vanha tuttu palelu tuli kyllä takaisin ja nyt illalla lämmöt on jotain 37 pintaan. Saa nähdä mitä huomenna.Louhittaren testiä täälläkin jännityksellä odotetaan Oireet kyllä kuulostaa lupaavalta!
Tsemppiä Varpulle, mä plussasin ku raskaudessa vasta dpo 16, ehkä myöhäiseen plussaan on normi raskaudessakin mahdollisuus :)
Mä yritän nyt olla laskeskelematta päiviä, jos aika menis sillä tavalla vähän nopeammin :) Nyt tulevana viikonloppuna ois yhden kaverin pyöreät synttärit, jonne aiemmin olin aivan innoissani menossa, mutta nyt hieman mietittyttää siihen liittyvä alkoholinkäyttö. Voisin kyllä olla ihan kuivin suin, mutta en haluais aiheuttaa tarpeetonta huomiota asialla, ehkä ostan jotain mietoa punaviiniä ja juon siitä lasin pari, eikös punaviinin sanota myös edistävän kiinnittymistä Toisaalta varmaan loppukierrosta potisin huonoa omatuntoa siitäkin.. Menisittekö te ihan nolla linjalla? :)