Letrozolin käyttäjiä?

Hyvä hannuli, pääset säkin piinailemaan :) Sanoko gyne, mistä tiputtelu johtuu ?

Miten te laskisitte dpo:t? Sain eilen klo 21 ovisplussan, mutta periaatteessa oisin saanut sen vasta tänä aamuna, jos en ois testannu 3krt/vrk :D Nyt tuntuu kuitenkin jo aikamoista ovulaatiokipua.. onko nyt siis dpo 0 ja huomenna dpo1 vai vasta huomenna dpo 0?
Ajattelin nyt tässä kierrossa syödä 5 osaan pilkotun tuoreen ananaksen sisuksineen dpo1-5 edistämään kiinnittymistä ja 2-3 parapähkinää myös edistämään kiinnittymistä dpo 0-10, nuo olivat englanninkielisten nettisivustojen vinkit :D

Pipsu, mä maskisin tänään dpo 0 koska eilen havaitsit huipun ensimmäisen kerran.
Ja kiitos parapähkinävinkistä :wink
 
Mites muilla piinailijoilla menee?

Omalla kohdalla aika tuntuu matelevan superhitaasti ja fiilis sukelsi tänään lähes epätoivoon, näinköhän oon vaan kuvitellut kaikki vähätkin tuntemukset? Ei palele enää ja lämmöt on matalammalla kuin aiemmin. Tuskin se valkovuotokaan nyt sen runsaampaa oli kuin normaalisti. Ja mitä noillakaan on väliä, kun oireettomuuskin voi olla ihan hyvä juttu. Miten tää voi olla taas niin vaikeeta? :banghead:
 
Mites muilla piinailijoilla menee?

Omalla kohdalla aika tuntuu matelevan superhitaasti ja fiilis sukelsi tänään lähes epätoivoon, näinköhän oon vaan kuvitellut kaikki vähätkin tuntemukset? Ei palele enää ja lämmöt on matalammalla kuin aiemmin. Tuskin se valkovuotokaan nyt sen runsaampaa oli kuin normaalisti. Ja mitä noillakaan on väliä, kun oireettomuuskin voi olla ihan hyvä juttu. Miten tää voi olla taas niin vaikeeta? :banghead:

Samoja oloja täälläkin, epätoivoa ja epäuskoa. Miten tää voi olla vaikeeta tai jopa ihan mahdotonta? Tänään on dpo 12 ja oon aivan varma, että turha toivo oli tämäkin kierto. Mulla oli sitä rintojen arkuutta, mutta se on hävinnyt lähes kokonaan.
 
Sama juttu täälläkin:sad001 Eilen aamulla olin vielä toiveikas oireista johtuen mutta illalla alkoi jo kääntyä epätoivon puolelle kun rintojen arkuutta lukuun ottamatta ei ollut enää oikein mitään tuntemuksia ja tajusin että se oudon keltainen pissa johtuu varmaan ihan vain uusista vitamiineista. Ja lievät menkkajomotkin tuntui niin pieniltä että enteilevät kyllä menkkoja. Olin jopa niin varma negasta että join puolikkaan siideriin, ei tästä kumminkaan mitään tule :sorry: Nyt aamulla negafiilis vahvistuu entisestään koska rintojen arkuus on vähentynyt yön aikana selvästi. Huomenna sit varmaan alkaa vuoto..
 
Muokattu viimeksi:
Hannulille piti vielä erikseen kommentoida että superhyvät ultrauutiset, jee!!:happy: Ei sitä aina voi näköjään tuntemuksista päätellä kasvaako jotain vai ei :) Ja hyvä että sulla on nyt loppukiertoonkin lääketuki ni eiköhän se tiputtelu lopu ja pääsee pikkuinen kiinnittymään:) Varmasti teidän tallettelut riittää kun eikös sun miehellä on ihan normitavaraa?:grin

Ja pipsu mäkin laskisin dpo-1 se milloin ekan kerran havaitsit huipun ja seuraava päivä sit dpo0 vaikka olikin vielä positiivinen tikku :)Varsinkin kun tunsit jotain kipujakin.

Mä en kyllä tajua miten sitä vieläkin jaksaa kuvitella jotain oireita vaikka on jo satavarma negasta. Aamupalaleipää mutustaessa mietin ett maistuupa tää suolaiselle ja metallisella ja sit taas heti hei jospa tää onkin oire:p Mutta ei, kyllä se taisi vain johtua tuoreen ananaksen syömisestä kun siitä jää kirpeä maku suuhun. Huhhuh, milloinkohan sitä olis sellainen aika ettei tarkkailis ja analysois jokaista kropan pientäkin tuntemusta...?
 
Varpu!! Metalli!! Oire!! Nyt on jännää :D

Hahaa ihana innostunut Kettutyttö :Heartred:joyful: Mä kyllä luulen että oli ihan kuviteltu juttu kun mikään muu ei maistu kummalta, ei edes vesi :oops: Mutta voihan tässä tietty yrittää huomiseen asti toivoa vaikka kirveen jo heitinkin kaivoon eilen illalla:grin
 
Hahaa ihana innostunut Kettutyttö :Heartred:joyful: Mä kyllä luulen että oli ihan kuviteltu juttu kun mikään muu ei maistu kummalta, ei edes vesi :oops: Mutta voihan tässä tietty yrittää huomiseen asti toivoa vaikka kirveen jo heitinkin kaivoon eilen illalla:grin

:D
 
Eilen siis sorruin ja tein negatiivisen raskaustestin. Tänään ei oo rintojen arkuutta enää ollenkaan. Ei tästä taaskaan tainnut tulla mitään. Ollaan menossa tänään häihin ja aion kyllä ottaa kuoharia. Ehkä vielä huomenna varmistan testillä ja sit lopetan luget.

Toivottavasti Varpu sulla metallinmaku muuttuu todellisiksi oireiksi. Tosin oon huomannut saman, että ananaksen jälkeen on outo olo suussa. Oon varmaan allerginen, kun se tuntuu tekevän pieniä haavoja suuhun.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!
 
Voi kurjuus Tyyne tuo negatesti:sad001 Todellakin otat kuohuvaa tänään ihan normaalisti, mäkin googletin että vaikka istukka muodostuu heti niin yhteistä verenkiertoa ei kuitenkaan ole vielä ihan alussa. Ja varsinkin kun teit tuon negan, niin hyvällä omallatunnolla syöt ja juot mitä mieli tekee :) Vaikka tietysti mieluummin olisi vaikka kokonaan syömättä jos sillä plussan saisi. Mut jos se ei nyt plussaksi muutu niin toivotaan että menkat tulee pian ja pääset uuteen kiertoon.
 
Voi ei Tyyne, olin kans kysymässä, et mikä dpo, voishan se vielä plussaksi muuttua :)

Varpu, sulla on kyllä kova itsehillintä testien kans! :)
 
Kiitos tsempeistä naiset :) Taidan luovuttaa vasta huomenna sitten.

Varpu, en tajua siun itsehillintää! Mulla ei voi näköjään olla kaapissa yhtään testiä, vaan ne pitää heti tehdä :D
 
Niin mä en jotenkin itse koe että tää on varsinaisesti itsehillintää :grin Ennemminkin pettymyksen välttelyä ja siirtämistä tuonnemmaksi. En vaan halua millään luopua siitä pikkuruisestakaan toiveesta tekemällä negan enkä kokea sitä epäonnistumisen fiilistä mikä mulla tulee yhden viivan tikusta. Ku sit taas ku menkat alkaa, ni tietysti pettyy mutta silloin on jotenkin helpompi suunnata katse jo uuteen kiertoon ja uuteen toivoon kuin jos testaan ennen menkkoja negan.
 
Niin mä en jotenkin itse koe että tää on varsinaisesti itsehillintää :grin Ennemminkin pettymyksen välttelyä ja siirtämistä tuonnemmaksi. En vaan halua millään luopua siitä pikkuruisestakaan toiveesta tekemällä negan enkä kokea sitä epäonnistumisen fiilistä mikä mulla tulee yhden viivan tikusta. Ku sit taas ku menkat alkaa, ni tietysti pettyy mutta silloin on jotenkin helpompi suunnata katse jo uuteen kiertoon ja uuteen toivoon kuin jos testaan ennen menkkoja negan.

Oon samallainen, ennemmin menkat suoraan kuin yhden viivan testi.
 
Muokattu viimeksi:
Hannulille piti vielä erikseen kommentoida että superhyvät ultrauutiset, jee!!:happy: Ei sitä aina voi näköjään tuntemuksista päätellä kasvaako jotain vai ei :) Ja hyvä että sulla on nyt loppukiertoonkin lääketuki ni eiköhän se tiputtelu lopu ja pääsee pikkuinen kiinnittymään:) Varmasti teidän tallettelut riittää kun eikös sun miehellä on ihan normitavaraa?:grin
Kiitos Varpu3 :) Olin kyllä positiivisesti yllättynyt, varsinkin kun mulla ei aiemmin ole tuota letrovastetta ultrattu. Lääkärikin oli oikein luottavainen, kuulemma ihan oppikirjan mukaan menee. Sanoi kyllä, että vaikka munasarjat todistetusti toimii, niin sillehän me ei voida mitään jos munasolujen parasta ennen päivä on mennyt. Sitten on luoja antanut lyhytikäisempää tavaraa, ja thats it. Miehen tavarasta ei nykyisellään ole varmuutta, mutta aiemmin on kertalaakista napsannut hänen poikansa.

Aamulla tuli tikkuunkin ovisplussa, toivotaam että torstai-iltana laitetut siimahännät sinnittelisi pari päivää. Nyt on meinaan semmoisia tuntemuksia alavatsalla.
 
Tyyne :sad001 Pahoittelut. Ja muille kanssa että en oikein ole ennättänyt kommentoimaan, vaikka olenkin pikaisesti kuulumiset lukenut. Aloitin siis osa-aikatyössä ja on ollut opettelemista yrittäjyyden lomassa jonkun toisen määräämiin työaikoihin :P Kello herättää puolet viikosta 4.45.
 
Miten noita lugeja muuten piti ottaa! :? Meni pikkuisen ohi, enkä saanut mitään kirjallista, kun oli tämmöinen "ylimääräinen" käynti. Mun.mielestä lekuri sanoi, että alat sitten työntelemään alapäähäsi, kun se mies lähtee reissuun, eli sunnuntain kieppeillä. Mutta ohjeissa luki että kolmantena ovulaation jälkeisenä päivänä. Huomenna olis vasta dpo1. Onko haittaa jos alkaa liian aikaisin?
 
Miten noita lugeja muuten piti ottaa! :? Meni pikkuisen ohi, enkä saanut mitään kirjallista, kun oli tämmöinen "ylimääräinen" käynti. Mun.mielestä lekuri sanoi, että alat sitten työntelemään alapäähäsi, kun se mies lähtee reissuun, eli sunnuntain kieppeillä. Mutta ohjeissa luki että kolmantena ovulaation jälkeisenä päivänä. Huomenna olis vasta dpo1. Onko haittaa jos alkaa liian aikaisin?

Aloitus ei mun tietämyksen mukaan ole niin päivän päälle, muutama päivä ovulaatiosta. Toinen lääkäri sanoi et kolme päivää ovispäivä mukaanlukien, ja toinen että ovispäivä + kolme päivää.
 
Takaisin
Top