Varpu3
Puuhakas puhuja
Meidän polilla ei ole mahdollista se, että toimittaisi miehen näytteen sinne kotoakäsin. Kysyin sitä jo silloin tammikuussa, koska se oli silloin miehelle niin kova paikka. Miun mies kyllä tietää tosi paljon näistä asioista, googlettelee ja selvittelee usein lisää. Hän tykkää tilastoista ja todennäköisyyksistä ja sitten ahdistuu, kun todennäköisyydet on niin pieniä :/ Häntä vaan ahdistaa tämä suorittaminen, aikataulutus ja lääketieteellisyys sekä se että koko elämä pyörii nyt tämän ympärillä.
Tosiaan sieltä polilta ovat sitä mieltä, että mulle eivät enää lääkkeitä määrää ilman inssiä. Ei ole mitään järkeä, kun pitäisi vaan siirtyä hoidoissa eteenpäin. Luget kyllä tarvitsisin ainakin, en tiedä pitääkö sitten yksityiseltä hakea.
Vitsit, kun kaipaan vaan meidän tavallista arkea! Kaikki kriisit on aina ihan hirveitä, mut tää vie kyllä voiton kaikesta.
Varpu, mulla on tänään kp 1. Toivon, että sulla on vielä mahdollisuus tässä kierrossa tai että se vuoto alkaisi sitten pian. Luteaalivaiheen tuesta ei ole mitään haittaa, kannattaa sitä kokeilla jos seuraava kierto tulee. En tiedä voisko kemiallinen johtua heikosta keltarauhasesta ilman että olisi tiputteluvuotoa? Miten kauan teillä olikaan tarkoitus nyt mennä tällä letro-kaavalla?
Ja tsemppiä piinailijoille! Onneksi nää kelit tosiaan mahdollistaa kaikkea puuhastelua, niin aika menee ehkä hiukan nopeampaa :)Kuulostaa kyllä hoitoväsymykseltä tuo teidän tilanne mikä on enemmän kuin ymmärrettävää Ehkä yksityiseltä saisit ne luget niin olisi parempi tsäänssi raskautua ilman inssiä :) Vaikka tässä on ollut puhetta siitä ettei stressi vaikuta niin mistä sitä tietää vaikka tauon aikana yllättäen tärppäisikin :) Toivon ainakin sitä teille kovasti
Meillä on hoitosuunnitelmana että pyritään viiteen ovulatoriseen kiertoon näillä letroilla ja viidenteen kiertoon voi lisäksi liittää inseminaation jos halutaan. Nyt siis vasta toinen ovulatorinen kierto joten sinne on vielä matkaa. Mutta on jo puhuttu että kyllä me se inssi halutaan kokeilla jos sitä ennen ei tärppää. En tiedä mitä sitten tehdään jos ensi kierrossa Letrot ei vaikka enää toimi eikä tule ovista. Kai mä sitten soitan sinne ja ehkä kokeillaan piikityksiä tms... Mutta letroilla tässä siis pitäisi vielä 2-3 kiertoa mennä :)
Muokattu viimeksi: