Hyvä hannuli, pääset säkin piinailemaan :) Sanoko gyne, mistä tiputtelu johtuu ?
Miten te laskisitte dpo:t? Sain eilen klo 21 ovisplussan, mutta periaatteessa oisin saanut sen vasta tänä aamuna, jos en ois testannu 3krt/vrk :D Nyt tuntuu kuitenkin jo aikamoista ovulaatiokipua.. onko nyt siis dpo 0 ja huomenna dpo1 vai vasta huomenna dpo 0?
Ajattelin nyt tässä kierrossa syödä 5 osaan pilkotun tuoreen ananaksen sisuksineen dpo1-5 edistämään kiinnittymistä ja 2-3 parapähkinää myös edistämään kiinnittymistä dpo 0-10, nuo olivat englanninkielisten nettisivustojen vinkit :D
Pipsu, mä maskisin tänään dpo 0 koska eilen havaitsit huipun ensimmäisen kerran.
Ja kiitos parapähkinävinkistä
Nyt aamulla negafiilis vahvistuu entisestään koska rintojen arkuus on vähentynyt yön aikana selvästi. Huomenna sit varmaan alkaa vuoto..
Ei sitä aina voi näköjään tuntemuksista päätellä kasvaako jotain vai ei :) Ja hyvä että sulla on nyt loppukiertoonkin lääketuki ni eiköhän se tiputtelu lopu ja pääsee pikkuinen kiinnittymään:) Varmasti teidän tallettelut riittää kun eikös sun miehellä on ihan normitavaraa?
Mä kyllä luulen että oli ihan kuviteltu juttu kun mikään muu ei maistu kummalta, ei edes vesi