Letrozolin käyttäjiä?

Kettutyttö, oliko se gonal-f 900IU? Varmaan nuihin ivf lääkkeisiin saa sen 600e menemään, onneksi on sentään lääkekatto!

Kettutyttö, oliko se gonal-f 900IU? Varmaan nuihin ivf lääkkeisiin saa sen 600e menemään, onneksi on sentään lääkekatto!

Oli joo. Ja kyllä saa. Tota tarttee vielä toisen piikin ostaa. Sitten sitä toista piikkilääkettä ja kolmattakin..
Ja sitten alkaa punktion jälkeen neljäs lääke. Ja mulla sitten verenohennuspiikit trombitaustan takia heti siirron jälkeen. Että menee katto umpeen jo toisesta piikistä. Mutta eri asia koska kelasta tulee se ilmoitus jolla sitten saa apteekista omavastuulla...
nyt kun kelasta tullut muita kirjeitä ja katsoo milloin ovat lähettäneet niin parhain on se että kirje tuli postitse kahden viikon päästä. Mä en tajua nykyistä postin kulkua enää lainkaan :(

Muokattu viimeksi:
Joo toi posti on kyllä niin outoa nykyään. Meille tulee kirjepostia lauantaisin, ja tietysti aina myöhässä jos lähetyspäivää katsoo. Toivottavasti sä saisit noi lääkekattopostit nyt ajoissa!

Täällä alkoi vihdoin limailu ja toiveet taas korkealla:grin Ei tuo nyt ihan vielä ovislimaa ole mutta sitä enteilevää kummiski. Mulla on nyt hyvä fiilis tästä kierrosta, en ees tiedä miksi mutta katsotaan milloin täältä pilvilinnoista putoaa:shy:

Dpo 10 ja aamulla testattu puhdas nega. Samalla reissulla huomattu taas "ystäväni" Tuhru. Alkaa vahvasti tuntua, että ei tää oo tän arvoista... :(

Voi hannuli ikävää :(
Varpu kummasti aina toiveet nousee ja välillä tulee noita just, et NYT on se kierto oloja :D

Testasin vielä tänään negan ja nyt vaan oottelen malttamattomana menkkoja.

Täällä kans epäonnistunut kierto, nyt jo hieman tiputtelee, huoh, kävin ostaa rautatapletteja ja farmaseutti huusi iloisesti odotanko vauvaa, joo en :wtf:

Onnea Varpu oviksen metsästykseen :)

No onpa täällä nyt nega-aalto, höh :sad001 toivottavasti tulee plussa-aalto seuraavaksi :cat:

Mä olen tänään unohtanut ovistestailut kokonaan! Innostuin vaan aamulla niistä limoista mutta tikun uittaminen ihan jäi. :grin Noo vielähän tässä tänään ehtii kunhan tulee vessahätäo_O

Ööö mitähän tää kroppa taas meinaa:eek: mulla ei koskaan oo minkäänlaista tiputtelua tms ja nyt sit yhtäkkiä aamulla tuli hennon vaaleanpunaista läpinäkyvän vuodon seassa (vuoto muistutti muutoin jo vähän ovislimaa). Ovistestit ollu eilen illalla ja tänäänkin negaa joten ei voi mitään ovulaation aiheuttamaa vuotoa olla. Ja aamun jälkeen ei oo mitään limoja näkynyt. En mä tiedä, alan jo epäilee itseäni että ehkä näin harhoja:cool: kp13 nyt siis menossa. Oonko mä tällä hetkellä muuten ainoa ovista bongaileva, muut taisi odotella menkkoja ja ens kiertoa ?

Ööö mitähän tää kroppa taas meinaa:eek: mulla ei koskaan oo minkäänlaista tiputtelua tms ja nyt sit yhtäkkiä aamulla tuli hennon vaaleanpunaista läpinäkyvän vuodon seassa (vuoto muistutti muutoin jo vähän ovislimaa). Ovistestit ollu eilen illalla ja tänäänkin negaa joten ei voi mitään ovulaation aiheuttamaa vuotoa olla. Ja aamun jälkeen ei oo mitään limoja näkynyt. En mä tiedä, alan jo epäilee itseäni että ehkä näin harhoja:cool: kp13 nyt siis menossa. Oonko mä tällä hetkellä muuten ainoa ovista bongaileva, muut taisi odotella menkkoja ja ens kiertoa ?

Jospa se olisi ihan vaaratonta, esim. kuivista limakalvoista johtuvaa?

Mulla kp 6 ja perjantaina eka uä. Ovistikut on vielä postissa matkalla, eivät taida keretä perjantain käyntiä varten.

Jospa se olisi ihan vaaratonta, esim. kuivista limakalvoista johtuvaa?

Mulla kp 6 ja perjantaina eka uä. Ovistikut on vielä postissa matkalla, eivät taida keretä perjantain käyntiä varten.

Joo ei se varmaan mitään vaarallista ole, mutta ihmetyttää vaan miten se kroppa osaa aina yllättää jollain:rolleyes: no, nyt on ainakin talleteltu varmuuden vuoksi joka toinen päivä jos se ovisplussa ja ovis sieltä vaikka sattuisikin pian tulemaan :)

Jännät paikat sulla perjantaina ja siellähän sit näkee onko ovis mahdollisesti tuloillaan jos ei tikut ehdi vielä perjantaiksi:)

Joo ei se varmaan mitään vaarallista ole, mutta ihmetyttää vaan miten se kroppa osaa aina yllättää jollain:rolleyes: no, nyt on ainakin talleteltu varmuuden vuoksi joka toinen päivä jos se ovisplussa ja ovis sieltä vaikka sattuisikin pian tulemaan :)

Jännät paikat sulla perjantaina ja siellähän sit näkee onko ovis mahdollisesti tuloillaan jos ei tikut ehdi vielä perjantaiksi:)

Ehkä vähän tyhmästi sanoin tuosta vaarallisesta, tuskinpa edes sitä epäilit :D Tarkoitin vain että tuskin on ovulaatio livahtanut ohi tai muuta kamalaa. Mutta hyvä kun ootte talletelleet :)

Mulla on joku hoitoväsymys nyt varmaan. Ei jaksa yhtään kiinnostaa tämä homma tällä hetkellä, eikä kyllä jännitä pätkääkään, että mitä sieltä perjantaina löytyy. Jotenkin valmiiksi lannistunut olo, että ei tämä taaskaan onnistu. Saattaa olla, että tää Menopur tekee tän olon, viime kuussakin oireilin näistä pahiten just mielialalla.

Mulla tuntuu tässä kierrossa tuhruttelevan vähän väliä. Oviksen jälkeen useampi päivä, ja tänään dpo11 tuli taas punaista paperiin. Sunnuntaina pitäisi menkat alkaa. Jotenkin vahva tunne, ettei mun kroppa enää ole tarkoitettu raskautumaan, niin paljon kaikkia häiriöitä :(

Moikka kaikki, olen uusi letrozolin käyttäjä, tai no tuleva sellainen. Olemme mieheni kanssa yritetty vauvaa jo yli vuosi. Minulla todettu pcos ja on todella pitkittynyt kuukautiskierto. Tänään kävin gynellä joka määräsi terolutit ja letrozolit kokeiluun, jospa niillä saataisiin tuloksia aikaiseksi. Nyt vaan odotellaan menkkoja alkavaksi että voi aloittaa lääkityksen.

Minkälaisia sivuvaikutuksia teillä on tullut käytöstä? Onko täällä muita pcosta kärsiviä?

Tsemppejä kaikille muillekkin lasta yrittäville! :)

Moikka kaikki, olen uusi letrozolin käyttäjä, tai no tuleva sellainen. Olemme mieheni kanssa yritetty vauvaa jo yli vuosi. Minulla todettu pcos ja on todella pitkittynyt kuukautiskierto. Tänään kävin gynellä joka määräsi terolutit ja letrozolit kokeiluun, jospa niillä saataisiin tuloksia aikaiseksi. Nyt vaan odotellaan menkkoja alkavaksi että voi aloittaa lääkityksen.

Minkälaisia sivuvaikutuksia teillä on tullut käytöstä? Onko täällä muita pcosta kärsiviä?

Tsemppejä kaikille muillekkin lasta yrittäville! :)

Tervetuloa mukaan keskusteluun :)

Mulla tuli sivuvaikutuksena pieni pääkipu, mutta ei oikeastaan muuta.

Tyyne, kyllähän sitä väistämättä jossain kohtaa tulee hoitoväsymys, ettei jaksa vaan enää jännittää ja odottaa. Mutta ehkä se on ihan hyväkin välillä, tulee keskityttyä enemmän muuhun ja sitten jossain kohtaa jaksaa taas ehkä toivoa. Eihän sitä tiedä vaikka saisit hyviä uutisia perjantaina ja toivo taas nousisi:) Nyt saat rauhassa olla lannistunut jos siltä tuntuu <3

Hannulille tsemppiä, noi tuhruttelut on varmaan tosi turhauttavia:sad001 Todennäköisesti joku keltarauhaslääke voisi auttaa mutta ymmärrän jos et halua lisää lääkkeitä ja alkaa väsyttää yrittäminen :sorry:

Tervetuloa Pipana93! :) Mulla on kans PCOS ja megapitkät kierrot ilman lääkkeitä. Letroista tuli ekalla kerralla (2,5mg) vähän päänsärkyä mut ei pahaa, ei tosin ollut muitakaan vaikutuksia. Tokalla kerralla (5mg) oli kuumia aaltoja ja ovis saatiin aikaiseksi kp21. Ja nyt sit tällä kolmannella kerralla kutsuin letroja ”vitutuspillereiksi” koska no.. vitutti:grin Nehän laskee kehon estrogeenipitoisuuksia joten siitä voi tulla tota päänsärkyä, kuumia aaltoja tai ketutusta/alakuloa mut ei kaikille. Mulle gyne sanoi että yleensä aika vähän ihmiset raportoi sivuvaikutuksia. Toivotaan että sulla auttais ja kierrot lyhenis:)

Tervetuloa mukaan Pipana93! Minulla PCO ja ekalla letrokierrolla ei mainittavia sivuvaikutuksia. Tähän kiertoon annos on tuplattu eikä myöskään mitään erityisempiä sivuoireita. Ehkä vähän kuumia aaltoja, mutta ei sen kummempaa. Ensi viikolla ultraan, jännä nähdä mitä tällä kertaa letrot saa aikaan ja tarvitaanko pistoksia myös

Heippa, oi että kohtalon tovereita löytyy! Niin no sehän on aika yleinen tuo pcos että ihmekkös tuo. Mulle määrättiin nyt alkuun tuo 2.5mg kp3-7 + terot kp. 15-24 katsotaan nyt ainakin 3 kiertoa tuleeko toivottavaa tulosta, jos ei tule niin mietitään seuraavaa vaihtoehtoa. Niin ne sivuvaikutuksethan on niin yksilöllisiä, jännä nähä tuleeko mitään Oon joskus monta vuotta sitten syönyt 6kk terolutteja tasoittamaan menkkoja, kun saatto olla yli puolen vuoden väli. Ainakin silloin ne autto saamaan menkat aikaiseksi, joten toivoa on :)

Takaisin