Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kettutyttö, oliko se gonal-f 900IU? Varmaan nuihin ivf lääkkeisiin saa sen 600e menemään, onneksi on sentään lääkekatto!
Ööö mitähän tää kroppa taas meinaa mulla ei koskaan oo minkäänlaista tiputtelua tms ja nyt sit yhtäkkiä aamulla tuli hennon vaaleanpunaista läpinäkyvän vuodon seassa (vuoto muistutti muutoin jo vähän ovislimaa). Ovistestit ollu eilen illalla ja tänäänkin negaa joten ei voi mitään ovulaation aiheuttamaa vuotoa olla. Ja aamun jälkeen ei oo mitään limoja näkynyt. En mä tiedä, alan jo epäilee itseäni että ehkä näin harhoja kp13 nyt siis menossa. Oonko mä tällä hetkellä muuten ainoa ovista bongaileva, muut taisi odotella menkkoja ja ens kiertoa ?
Jospa se olisi ihan vaaratonta, esim. kuivista limakalvoista johtuvaa?
Mulla kp 6 ja perjantaina eka uä. Ovistikut on vielä postissa matkalla, eivät taida keretä perjantain käyntiä varten.
Joo ei se varmaan mitään vaarallista ole, mutta ihmetyttää vaan miten se kroppa osaa aina yllättää jollain no, nyt on ainakin talleteltu varmuuden vuoksi joka toinen päivä jos se ovisplussa ja ovis sieltä vaikka sattuisikin pian tulemaan :)
Jännät paikat sulla perjantaina ja siellähän sit näkee onko ovis mahdollisesti tuloillaan jos ei tikut ehdi vielä perjantaiksi:)
Moikka kaikki, olen uusi letrozolin käyttäjä, tai no tuleva sellainen. Olemme mieheni kanssa yritetty vauvaa jo yli vuosi. Minulla todettu pcos ja on todella pitkittynyt kuukautiskierto. Tänään kävin gynellä joka määräsi terolutit ja letrozolit kokeiluun, jospa niillä saataisiin tuloksia aikaiseksi. Nyt vaan odotellaan menkkoja alkavaksi että voi aloittaa lääkityksen.
Minkälaisia sivuvaikutuksia teillä on tullut käytöstä? Onko täällä muita pcosta kärsiviä?
Tsemppejä kaikille muillekkin lasta yrittäville! :)