Letrozolin käyttäjiä?

Ajattelitko tehdä testiä milloin/ollenkaan? :)

Huomenna aattelin kun mennää kaupunkiin takas täältä mökiltä. Gyne nimittäin sanoi että lopettaa jo huomenna terot eli jäis 8 tablettiin. Kun ettei menis menkkojen alku viikonloppuun kun klinikka kiinni. Mun tarttee sit mennä meinaan alkutilanneultraan niin tarkemtuu vielä aloitusannos. Nyt alustavasti sovittu ekat 4pv 150iu (gonal-f)
Mä sit ajattelin että teen siksi testin ensin kun jos ois käyny niin hyvä tuuri niin en sit lopettaiskaan teroja siihen vaan söisin loppuun. Kuulostaako hullulta?

Huomenna aattelin kun mennää kaupunkiin takas täältä mökiltä. Gyne nimittäin sanoi että lopettaa jo huomenna terot eli jäis 8 tablettiin. Kun ettei menis menkkojen alku viikonloppuun kun klinikka kiinni. Mun tarttee sit mennä meinaan alkutilanneultraan niin tarkemtuu vielä aloitusannos. Nyt alustavasti sovittu ekat 4pv 150iu (gonal-f)
Mä sit ajattelin että teen siksi testin ensin kun jos ois käyny niin hyvä tuuri niin en sit lopettaiskaan teroja siihen vaan söisin loppuun. Kuulostaako hullulta?
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :) Onko sulla minkälaisia tuntemuksia? :) Peukut pystyssä!

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :) Onko sulla minkälaisia tuntemuksia? :) Peukut pystyssä!

No tää ”flunssa” iski eilen. Lähinnä nenä vuotaa ja tukossa ei muuta oiretta siihen. Sit on noi oudot mielialavaihtelut. Oli siinä oletetussa dpo 6-7 en muist kumpi niin semmonen kahden tunnin aika outo vatsakipu. Alaselkä on ollu kipeenä niinkuin ennen menkkoja on mutta jo tuosta dpo 6-7 asti. Se meni ohi ensin niin et dpo8 oli hyvä mut tuli takaisin. Välillä juilii menkkamaisesti/vihlaisee. Mut ei pahasti mitenkään. Ja kokoajan on vessahätä. Toi voi olla ihan muuten vaan mut joillakin on ollut tuota jo ennen plussaa kun hormoni nousee. Sit se mitä ei ole niin on tissit. Ne ei ole yhtään arat. Ei yhtään. Ja ne mulla kyllä oli eka oire ennen plussaa silloin syksyllä.

Tsemppiä kaikille ja kaikkiin vaiheisiin:angelic: Tiedän, mitä käytte läpi ja mitä kaikkia tunteita herää. Ajattelin kuitenkin jakaa vielä omaa tarinaa, jos se kannustaisi jotakuta uskomaan onnistumiseen! Oon toki edelleen lukenu teidän viestejä:)

Mä siis plussasin tokasta Letrokierrosta, annos molemmilla kerroilla 5mg Kp3-7. Pregnylit pistin myös molemmilla kerroilla. Tässä toisessa kävin ultrassa kp13, jolloin näkyi yksi follikkeli (ei ihan valmis vielä) ja kohtuullinen kohdun limakalvo (oikeastaan aika ohut vielä). Pistin Pregnylin kp14 illalla. Ovista en tuntenut. Pregnylistä 9 vrk päästä r-testit näytti negaa, siihen asti häilyi aina jotain. Sitten kp24 (eli 10vrk irrotuspiikistä, eli n. dpo8) sain tosi haaleita haamuja liuskoihin, mutta digiin jo ”raskaana 1-2”. Siitä eteenpäin viivat on vahvistuneet ja sain jo kp28 digiin ”raskaana 2-3”. Nyt viivat oikein räiskyy jo. Pitäis osata lopettaa testailut:grin Ovistikkuun tuli tasavahvat vasta suunnilleen samana päivänä kuin tuo ”raskaana 2-3”. Eli mulla ovisliuskat ei ois näyttäny raskauttta ennen r-testejä. Nyt ovisliukan testiviiva on selvästi toista tummempi.

Oireita ei juurikaan ole, mitä nyt lämmöt on jääny koholle. Ehkä Vv enemmän kuin muuten loppukierrosta. Ja ennen plussaa mun poskia kuumotti yhtenä päivänä, samoin pari päivää plussan jälkeen. Kp30 tietämillä alkoi pieni tissien aristus ja turvotus.

Eihän tässä tiiä, onko raskaus kohdunsisäinen vai -ulkoinen vai kenties tuulimuna ja et kauanko onni kestää. Mut siihen asti nautin TÄYSILLÄ ja oon onnellisempi kuin koskaan :happy:

Onnea vielä kerran Haaveilija! :) Ja Kettutyttö, kuulostaa kyllä ihan raskausoireilta:grin Rinnathan voi tulla vasta myöhemminkin kipeäksi kun on vielä niin aikaista.

Mä aloitin tänään ovistestailut mutta negaa näytti kuten arvata saattaa. Nyt on vasta kp10 ja mun on kauhean vaikea uskoa että ikinä saisin aikaista ovista tai edes normaaliin aikaan. Noh, ei kai se auta ku odotella ja testailla.

Kettutytölle peukut pystyssä, että olis tärpännyt :)
Haaveilijalle onnea :heart:

Täällä dpo8 eikä oikein mitään tuntemuksia. Tuhruttelu loppui, mutta vei kyllä mun uskon tärppiin. Mitään kiinnittymistuntemuksia ei ole ollut, ihan minimaalista menkkajuilintaa.

Joko oot Kettutyttö testannu? Mä testasin dpo10 herkällä testillä negan.. piti ottaa tuo negan testaamis-masennus tälle päivälle, kun ens viikko on keskityttävä täysillä töihin :)
Onnittelut vielä Haaveilijalle, toivottavasti kaikki menis hyvin loppuun saakka :)

Nyt testasin kun olin tosiaan pois kotoota. No nega tietty :(
Viivanpaikka vissiin toisessa (one step) mutta toinen loisti valkoista (pc).
No nyt se on testattu ja en sitten huomenna enää teroa ota. Oishan se nyt ollu liian hyvää ollakseen totta.

Voi ei Kettutyttö, ihan tyhmää :sad001 Miks tän pitää olla näin vaikeeta...? Sullakin ollut niin hyvät oireet että luulis muuttuvan plussaksi.. Mut jos ei niin onneks teillä sit pian tositoimet :)

Onko kukaan teistä muuten harkinnut mitään "vaihtoehtohoitoa" lapsettomuushoitojen tueksi, esim. osteopaattia, kalevalaistajäserkorjaajaa, akupunktiota tms? Mietin tässä, että eikai tommosesta haittaakaan olis, mutta minkäköhän ammattinimikkeenedustajalle kannattaisi suunnata :rolleyes:

Onko kukaan teistä muuten harkinnut mitään "vaihtoehtohoitoa" lapsettomuushoitojen tueksi, esim. osteopaattia, kalevalaistajäserkorjaajaa, akupunktiota tms? Mietin tässä, että eikai tommosesta haittaakaan olis, mutta minkäköhän ammattinimikkeenedustajalle kannattaisi suunnata :rolleyes:

Mä kokeilin 3 kertaa vyöhyketerapiaa alkuvuodesta, oli se ihan rentouttavaa mutta ei siitä tähän lapsettomuuteen kyllä mitään apua ollut :rolleyes:

Onko teillä kellään ollu Letroista sivuvaikutuksia vielä kuurin jälkeen ? Mulla oli eilen ja viime yönä hirveitä kuumia aaltoja, tuntuu että koko yön vaan pyörin hikoilevana lakanoissa. Eilen oli siis kp10 ja vikan letron otin jo kp6. En vaan tiedä mistä noi kuumat aallot muuten tulisi, kuumeenkin mittasin kun nenä oli tukossa mutta ihan normaalilämpöä näytti. Tänään sit yritän silmät ristissä selvitä työpäivästä ku taisin lopulta nukkua vain tunnin tai kaks:meh:

Mulla on aina välillä, en tiedä miksi aina ei ole :) Mutta uskoisin sen olevan hyvä merkki :) Plääh, testasin jälleen aamulla negan, alkais vaan nyt ne menkat, tuntuu, että tämä kierto on kestänyt jo ikuisuuden :hilarious:

Mulla on aina välillä, en tiedä miksi aina ei ole :) Mutta uskoisin sen olevan hyvä merkki :) Plääh, testasin jälleen aamulla negan, alkais vaan nyt ne menkat, tuntuu, että tämä kierto on kestänyt jo ikuisuuden :hilarious:

Okei no toivotaan että olis hyvä merkki, vähän jännittää ku ei oo mitään ovislimoja vielä kunnolla alkanut vaikka viimeksi ne kesti ainakin viikon ennen ovulaatiota. Tänään en oo vielä ovistestiä tehny. Harmi että sulla testit negaa, se on kyllä aina niiiiin turhauttavaa ootella menkkoja jos on itse varma ettei ole tärpännyt. Toivotaan että ne sieltä alkaisivat mahd pian tai eivät ollenkaan:)

Haaveilija, ihana kuulla ja nauti olostasi :) Onnea vielä!

Kettutyttö, pahoittelut negasta :( Aina se kirpaisee, mutta nyt on onneksi lähitulevaisuudessa jo hoitokierto. Toivoa siis on.

Pipsu, tuo menkkojen odottamisvaihe on tosi puuduttava. Jospa ne sieltä pian alkaisi. Ja tuskinpa noista vaihtoehtohoidoista mitään haittaakaan on, saa ainakin omaa oloa rennommaksi :)

Varpu, toivotaan että alkaa ovistestissä jotain näkymään. Odottavan aika on aina liian pitkä.
Mulla ei letroista tullut kuumia aaltoja, mutta luomuna niitä on mulla tosi runsaasti ja nimenomaan öisin. Jotain hormonaalista se on ja minun tapauksessa luulen, että keltarauhasvajeeseen liittyvää. Luget ainakin vaikutti hillitsevän sitä.

Kiitos myötäelosta naiset :)

Varpu, toivottavasti ovis alkaa lähetä. Pipsu mäkin jo ootan menkkoja. Meinaa samana päivänä pitää sitten soittaa klinikalle ja siellä mern samana päivänä ultraan. Sitten tulee lääkepiikkirumba..
kävin jo tilaamassa ekan piikin apteekkiin. 306€ huh huh

Kiitos myötäelosta naiset :)

Varpu, toivottavasti ovis alkaa lähetä. Pipsu mäkin jo ootan menkkoja. Meinaa samana päivänä pitää sitten soittaa klinikalle ja siellä mern samana päivänä ultraan. Sitten tulee lääkepiikkirumba..
kävin jo tilaamassa ekan piikin apteekkiin. 306€ huh huh

Huhhuh, ei se lapsi halvalla tule:nailbiting:

Takaisin