Letrozolin käyttäjiä?

Pipsu, Kp16 tuli ovisplussa ja Letrot 5mg. Tosin taisin iloita liian aikaisin, mulla vatsakipu ja pahoinvointi jatkuu vieläkin eikä olla sen vuoksi päästy petipuuhiin :sad001 En tiedä onko tää joku outo vatsatauti vai stressiperäistä, mut mikään ruoka ei mee alas eikä pysty ku makaamaan, kun vatsaan koskee ja heikottaa. Miks just tänään !!!:confused:

Tyyne, saadaankin sitten piinailla yhdessä, täällä kanssa nyt vihdoin tuli ovisplussa!:smug: Koko viime yön oli ihan hirveät vatsakivut ja pari tuntia tosi kuvottavaa oloa, en tiedä reagoinko tällä kertaa jotenkin tosi voimakkaasti ovista edeltävään hormonipiikkiin vai johtuiko jostain ihan muusta. Vieläkin on vatsa kyllä hellänä. Luulin että kivut tulisi vasta kun munarakkula on puhjennut eikä sitä ennen. Kunnon eggikset tuli myös aamulla joten se ainakin viittaa selvästi että ovis just tuloillaan :happy: No, onneks eilen jo talleteltiin ja tänään sit kans petipuuhiin piakkoin:)

Tosi mahtava juttu! :)
Toivottavasti sulla huono olo helpottaa pian. Jotkut kai voi oireilla siitä irrotuspiikistä, mut voisko olla noin rajua? Mulla ei viimeks tullut mitään siitä. Täällä vielä ovis negaa eli illalla pistän irrotuksen.

Tosi mahtava juttu! :)
Toivottavasti sulla huono olo helpottaa pian. Jotkut kai voi oireilla siitä irrotuspiikistä, mut voisko olla noin rajua? Mulla ei viimeks tullut mitään siitä. Täällä vielä ovis negaa eli illalla pistän irrotuksen.

Mulla ei oo irrotuspiikkiä ollenkaan vaa ihan itsestään pitäisi irrota. Jano on koko ajan aika kova vaikka en oksenna enkä sitä toistakaan vatsatautimuotoa, ja aloin jo pelkäämään jos oon joku harvinainen Letrozol-hyperstimulaatiotapaus. :eek::grin Mutta ehkä panikoin turhaan ja tää on joku vatsapöpö tai stressioire (mulla on työuupumusta taustalla ja pahimpina aikoina oli joskus tällaisia oloja ilman tuota vatsakipua). Toivottavasti eiliset siittiöt pysyis pitkään hengissä jos tänään ei päästä varmistelemaan..!

Mulla ei oo irrotuspiikkiä ollenkaan vaa ihan itsestään pitäisi irrota. Jano on koko ajan aika kova vaikka en oksenna enkä sitä toistakaan vatsatautimuotoa, ja aloin jo pelkäämään jos oon joku harvinainen Letrozol-hyperstimulaatiotapaus. :eek::grin Mutta ehkä panikoin turhaan ja tää on joku vatsapöpö tai stressioire (mulla on työuupumusta taustalla ja pahimpina aikoina oli joskus tällaisia oloja ilman tuota vatsakipua). Toivottavasti eiliset siittiöt pysyis pitkään hengissä jos tänään ei päästä varmistelemaan..!

Äh, anteeks. Luin ihan omiani, oon todella väsynyt, kun yöunet jäi ihan lähellä nollaa :/
Jospa se on vaan ihan stressiä ja ovulaatiokipua yhdistettynä. Inkivääri on luonnon oma pahoinvointilääke. Ja kyllähän ne eiliset siittiöt vielä hengissä on :) Toivottavasti pääsette kuitenkin vielä varmistelemaan, niin jäähän siitä varmempi olo itselle.

Ootko auringossa oleillut ilman hattua liiaksi? Mulla ainakin siitä tulee vastaavaa. Just esim tänään. Yht’ äkkii kova oksettava olo ilman et oisin oksentanut. Pitää ihan lepäillä tässä.
Ja ei menkkoja. Ihan mun tuurilla sitten huomenna joudun kesken äitienpäivän juhlien menee sinne ultrattavaksi kun alkavat.

Ootko auringossa oleillut ilman hattua liiaksi? Mulla ainakin siitä tulee vastaavaa. Just esim tänään. Yht’ äkkii kova oksettava olo ilman et oisin oksentanut. Pitää ihan lepäillä tässä.
Ja ei menkkoja. Ihan mun tuurilla sitten huomenna joudun kesken äitienpäivän juhlien menee sinne ultrattavaksi kun alkavat.

En mä eilen ihan kauheasti auringossa oleillut ja tänään en ookaan päässyt liiikkumaan ku sängyn, vessan ja sohvan väliä. Päivän työ on saada alas edes mustikkakeittoa.

Toivottavasti siellä nyt menkat alkais niin ettei ihan kesken juhlien tarvii lähteä.

En mä eilen ihan kauheasti auringossa oleillut ja tänään en ookaan päässyt liiikkumaan ku sängyn, vessan ja sohvan väliä. Päivän työ on saada alas edes mustikkakeittoa.

Toivottavasti siellä nyt menkat alkais niin ettei ihan kesken juhlien tarvii lähteä.

Toivottavasti helpottaa pian :)

Ootko Kettutyttö vielä testannu, jos menkat ei oo alkanutkaan? :angelic: Toivottavasti Varpu pahoinvointi menee ohi :) Tuntuu kyllä, että nyt vauvaa yrittäessä on paljon enemmän kaikenlaisia vaivoja, esim. ennen ovulaatiota on usein iha hirveä kuvotus!

Ootko Kettutyttö vielä testannu, jos menkat ei oo alkanutkaan? :angelic: Toivottavasti Varpu pahoinvointi menee ohi :) Tuntuu kyllä, että nyt vauvaa yrittäessä on paljon enemmän kaikenlaisia vaivoja, esim. ennen ovulaatiota on usein iha hirveä kuvotus!

Testasin eilen negan.

Ai sullakin on ennen ovista kuvotusta? Ehkä tuossa sit oli myös hormoneilla osuutta asiaan, jota sit stressi pahensi. Iltaan saakka makasin raatona sängyssä eli petipuuhat jäi kokonaan, mutta nyt aamulla olo on sen verran helpompi että päästiin petipuuhiin:) Luulen ettei ovis oo vielä tapahtunut, koska ei oo rinnat yhtään arat ja limailuakin on vielä, joten ehkä ei ees myöhästytty pahasti:angelic: Eilen kyllä mietin että jos raskauspahoinvointi on tällaista monta kuukautta ni ei kiitos :grin Mutta tietysti se pahoinvointi olis kaiken sen arvoista :)

Onko Kettutyttö menkat alkanut jo ?

No ei ole :(
Äsken tein vielä negan. Mula ei enen oo tällälailla ilman syytä ollut myöhässä kuin km jälkeen kesti tosi kauan ja kierto katkaistiin teroilla. Nyt terot loppui viikko sitten sunnuntaina. Voihan elämä. Otin jo aikoja sitten varmistussiteenkin pois. Inhottaa kuumalla turhaan pitää. Antaa paikkojen tuulettua välillä :D

No ei ole :(
Äsken tein vielä negan. Mula ei enen oo tällälailla ilman syytä ollut myöhässä kuin km jälkeen kesti tosi kauan ja kierto katkaistiin teroilla. Nyt terot loppui viikko sitten sunnuntaina. Voihan elämä. Otin jo aikoja sitten varmistussiteenkin pois. Inhottaa kuumalla turhaan pitää. Antaa paikkojen tuulettua välillä :D

Voi että miten turhauttavaa :( Mullahan kesti kanssa viimeksi terojen jälkeen 8 päivää ennen kuin menkat alkoi vaikka yleensä alkoivat heti. Jäi mysteeriksi miksi niin kävi. Silloin kyllä niin turhautti!

Mulla oli eilen iltapäivällä oviskipuilua, mutta vielä nyt aamulla ei oo rinnat kipeät mikä on mulla outoa koska aina tulevat heti oviksen jälkeen kipeäksi. Toivottavasti ei oo kehno keltarauhanen tai ovis jättänytkin tulematta...

Voi että miten turhauttavaa :( Mullahan kesti kanssa viimeksi terojen jälkeen 8 päivää ennen kuin menkat alkoi vaikka yleensä alkoivat heti. Jäi mysteeriksi miksi niin kävi. Silloin kyllä niin turhautti!

Mulla oli eilen iltapäivällä oviskipuilua, mutta vielä nyt aamulla ei oo rinnat kipeät mikä on mulla outoa koska aina tulevat heti oviksen jälkeen kipeäksi. Toivottavasti ei oo kehno keltarauhanen tai ovis jättänytkin tulematta...

Nyt ois mulla kahdeksas päivä eli toivoo olis :D
Jos sun ovis ei vielä tullutkaan vaan ne oli viimehetken muniksien kasvukipuja? Varmaan kohta kipeytyy.
Eikö ookin muuten oikeastaan tosi hassua että sitä toivoo jotain kipuja?? Yleensä ihminen välttää kipuiluja...

Nyt ois mulla kahdeksas päivä eli toivoo olis :D
Jos sun ovis ei vielä tullutkaan vaan ne oli viimehetken muniksien kasvukipuja? Varmaan kohta kipeytyy.
Eikö ookin muuten oikeastaan tosi hassua että sitä toivoo jotain kipuja?? Yleensä ihminen välttää kipuiluja...

No niinpä, nykyään sitä toivoo itselleen milloin mitäkin kipua riippuen kierron vaiheesta :hilarious: Äsken tuli vielä hirveästi vetistä valkovuotoakin joten ehkä ovis tosiaan tuli myöhemmin ku luulin ja siks ei oo rinnat vielä kipeät. Vaikka kai noi oireet voi vähän vaihdellakin kierrosta toiseen. Ovistestin uitin nyt varmuudeksi ja oli nega. Tietysti menin myös mittaamaan lämmön joka oli toisesta kainalosta 35.8 ja toisesta 36.2:hilarious: Mun normilämpö on 35.8, mutta mitenkään säännöllisesti en mittaile joten en voi niistä mitään luotettavaa päätellä. Kunhan vaan täällä panikoidun että onkin ovuloimaton kierto ovisplussasta huolimatta :nailbiting::hilarious:

Mä pidän peukut että sullakin tää 8. päivä olis nyt sit vihdoin kp1 ja pääsisit uuteen yritykseen :)

Näin sitä oman klinikan gyneä joka kysyi tilannettani. Sovittiin että jos ei viikon päästä ole alkanut niin tehdään jotain. Kyllä nyt vaan sais alkaa.. nyt on jo kp33 ja se on mulle pitkä kierto.

Kettutyttö, on se viikkokin pitkä aika venailla :( Jos yhtään lohduttaa, niin mulla oli eka letro-kierto 37 päivää (just se ku terolutien jälkeen venasin 8 päivää) ja seuraava 38 päivää (ovis oli vastusta kp21 ja kemiallinen pidensi entisestään). Katotaan millainen tästä kolmannesta lopulta tulee jos vaikka onkin ovuloimaton ni saattaa olla vaikka kuinka pitkä:woot: Tietty toivon että olisi sen yli 9 kk :hilarious: Tsemppiä odotteluun!

Minullakin oli ensimmäinen letrokierto 37 päivää, aika huonosti kasvoi mikään pienellä letroannoksella ja vasta piikittelyllä tuli sopivia tuloksia. Nyt yllättäen tupla-annos letroja kasvatti hyvän kokoisen follin vähän "normaalimmassa" ajassa, yli 20 mm oli kokoa tänään. Mietityttää vaan kun se oli samalla puolella kuin edellisessä kierrossakin. Voikohan joku edellisessä kierrossa vähän kasvanut folli ottaa vielä kasvupyrähdyksen seuraavassa kierrossa? Lääkäristä en ottanut selkoa tuohon asiaan eikä sillä varsinaisesti mitään väliä olekaan, kunhan ihmettelen. Nyt sitten vaan odotellaan ovisplussaa ja tarvittaessa irroituspiikki muutaman päivän päästä. Mahtaa olla iso mollukka irtoamishetkellä, vaan kai sen iso pitäisi letrokierroissa ollakin?

Tsemppiä kaikille odotteluun (miten tästä elämästä onkin tullut vaan pelkkää odottelua?)

Takaisin