Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tyyne, saadaankin sitten piinailla yhdessä, täällä kanssa nyt vihdoin tuli ovisplussa! Koko viime yön oli ihan hirveät vatsakivut ja pari tuntia tosi kuvottavaa oloa, en tiedä reagoinko tällä kertaa jotenkin tosi voimakkaasti ovista edeltävään hormonipiikkiin vai johtuiko jostain ihan muusta. Vieläkin on vatsa kyllä hellänä. Luulin että kivut tulisi vasta kun munarakkula on puhjennut eikä sitä ennen. Kunnon eggikset tuli myös aamulla joten se ainakin viittaa selvästi että ovis just tuloillaan No, onneks eilen jo talleteltiin ja tänään sit kans petipuuhiin piakkoin:)
Tosi mahtava juttu! :)
Toivottavasti sulla huono olo helpottaa pian. Jotkut kai voi oireilla siitä irrotuspiikistä, mut voisko olla noin rajua? Mulla ei viimeks tullut mitään siitä. Täällä vielä ovis negaa eli illalla pistän irrotuksen.
Mulla ei oo irrotuspiikkiä ollenkaan vaa ihan itsestään pitäisi irrota. Jano on koko ajan aika kova vaikka en oksenna enkä sitä toistakaan vatsatautimuotoa, ja aloin jo pelkäämään jos oon joku harvinainen Letrozol-hyperstimulaatiotapaus. Mutta ehkä panikoin turhaan ja tää on joku vatsapöpö tai stressioire (mulla on työuupumusta taustalla ja pahimpina aikoina oli joskus tällaisia oloja ilman tuota vatsakipua). Toivottavasti eiliset siittiöt pysyis pitkään hengissä jos tänään ei päästä varmistelemaan..!
Mulla ei oo irrotuspiikkiä ollenkaan vaa ihan itsestään pitäisi irrota. Jano on koko ajan aika kova vaikka en oksenna enkä sitä toistakaan vatsatautimuotoa, ja aloin jo pelkäämään jos oon joku harvinainen Letrozol-hyperstimulaatiotapaus. Mutta ehkä panikoin turhaan ja tää on joku vatsapöpö tai stressioire (mulla on työuupumusta taustalla ja pahimpina aikoina oli joskus tällaisia oloja ilman tuota vatsakipua). Toivottavasti eiliset siittiöt pysyis pitkään hengissä jos tänään ei päästä varmistelemaan..!
Ootko auringossa oleillut ilman hattua liiaksi? Mulla ainakin siitä tulee vastaavaa. Just esim tänään. Yht’ äkkii kova oksettava olo ilman et oisin oksentanut. Pitää ihan lepäillä tässä.
Ja ei menkkoja. Ihan mun tuurilla sitten huomenna joudun kesken äitienpäivän juhlien menee sinne ultrattavaksi kun alkavat.
En mä eilen ihan kauheasti auringossa oleillut ja tänään en ookaan päässyt liiikkumaan ku sängyn, vessan ja sohvan väliä. Päivän työ on saada alas edes mustikkakeittoa.
Toivottavasti siellä nyt menkat alkais niin ettei ihan kesken juhlien tarvii lähteä.
Ootko Kettutyttö vielä testannu, jos menkat ei oo alkanutkaan? :angelic: Toivottavasti Varpu pahoinvointi menee ohi :) Tuntuu kyllä, että nyt vauvaa yrittäessä on paljon enemmän kaikenlaisia vaivoja, esim. ennen ovulaatiota on usein iha hirveä kuvotus!
Ootko Kettutyttö vielä testannu, jos menkat ei oo alkanutkaan? :angelic: Toivottavasti Varpu pahoinvointi menee ohi :) Tuntuu kyllä, että nyt vauvaa yrittäessä on paljon enemmän kaikenlaisia vaivoja, esim. ennen ovulaatiota on usein iha hirveä kuvotus!
Onko Kettutyttö menkat alkanut jo ?
No ei ole
Äsken tein vielä negan. Mula ei enen oo tällälailla ilman syytä ollut myöhässä kuin km jälkeen kesti tosi kauan ja kierto katkaistiin teroilla. Nyt terot loppui viikko sitten sunnuntaina. Voihan elämä. Otin jo aikoja sitten varmistussiteenkin pois. Inhottaa kuumalla turhaan pitää. Antaa paikkojen tuulettua välillä :D
Voi että miten turhauttavaa Mullahan kesti kanssa viimeksi terojen jälkeen 8 päivää ennen kuin menkat alkoi vaikka yleensä alkoivat heti. Jäi mysteeriksi miksi niin kävi. Silloin kyllä niin turhautti!
Mulla oli eilen iltapäivällä oviskipuilua, mutta vielä nyt aamulla ei oo rinnat kipeät mikä on mulla outoa koska aina tulevat heti oviksen jälkeen kipeäksi. Toivottavasti ei oo kehno keltarauhanen tai ovis jättänytkin tulematta...
Nyt ois mulla kahdeksas päivä eli toivoo olis :D
Jos sun ovis ei vielä tullutkaan vaan ne oli viimehetken muniksien kasvukipuja? Varmaan kohta kipeytyy.
Eikö ookin muuten oikeastaan tosi hassua että sitä toivoo jotain kipuja?? Yleensä ihminen välttää kipuiluja...