Menkathan teroluteilla kyllä saa aikaan, mutta ovuloimattomuuteen ne eivät taida auttaa. Mulla oli alkuun terot/primot pelkästään katkaisemassa kiertoja, kun venyivät niin tolkuttoman pitkiksi. Ja kai se oli samalla vähän myös testi riittävistä hormonitasoista, jos menkat noilla saadaan tulemaan. Kuulostaisi Pipana93, että sullakin on ennemminkin ovulaatiot hukassa kuin epäsäännöllinen kierto vai oletko bongaillut oviksia ilman teroja?Heippa, oi että kohtalon tovereita löytyy! Niin no sehän on aika yleinen tuo pcos että ihmekkös tuo. Mulle määrättiin nyt alkuun tuo 2.5mg kp3-7 + terot kp. 15-24 katsotaan nyt ainakin 3 kiertoa tuleeko toivottavaa tulosta, jos ei tule niin mietitään seuraavaa vaihtoehtoa. Niin ne sivuvaikutuksethan on niin yksilöllisiä, jännä nähä tuleeko mitään Oon joskus monta vuotta sitten syönyt 6kk terolutteja tasoittamaan menkkoja, kun saatto olla yli puolen vuoden väli. Ainakin silloin ne autto saamaan menkat aikaiseksi, joten toivoa on :)
Letrojen aloituksen jälkeen terot ja primot ainakin minulta kiellettiin kokonaan, sillä kun vaan ovulaatio saadaan aikaan, niin menkat kyllä tulee jos ei tule tärppiä. Onko muilla ollut tero+letro-yhdistelmää vai onko nuo terot tuossa jotenkin tukilääkityksenä? Sivuvaikutuksia mulla muuten tuli enemmän primoista kuin letroista, aikamoisia päänsärkyjä ja migreeniä iski niiiden kanssa päälle