Letrozolin käyttäjiä?

Anteeksi kysymys, en pysy kaikkien perässä, oliko niin että sulla nyt pistokset?

Letroilla menen edelleen, 5mg:n päiväannoksella. Ilmeisesti näin olis tarkoitus jatkaa vielä 5 kiertoa ja jos ei sinä aikana tuu raskaaksi niin sitten mietitään jotain muuta. Ja tuohon 5. kiertoon voidaan tehdä lisäksi inseminaatio jos halutaan :)

Louhitar, toi on niin piinaavan jännittävää! Toivotaan ettei vuoto nyt alkaisi ollenkaan :smug:

Tyyne, on tää kyllä rankkaa parisuhteellekin mutta koen kanssa noin että on kuitenkin lähentänyt meitä. Tää on jotenkin pakottanut käsittelemään myös vaikeita tunteita yhdessä ja on lähentänyt kun yhdessä toivoo ja pettyy. Vaikka meilläkin mies on kyllä yleensä se lohduttava ja kannustava osapuoli kun mä enemmän ryven välillä pohjamudissa, mutta tuon kemiallisen kohdalla sekin ehti innostua ja pettyä ja sitten yhdessä käännettiin sitä positiiviseksi asiaksi kun oltii vähän aikaa ryvetty pettymyksessä. Mutta hyvin sanottu, että hyvät asiat ei tule helpolla. Tsemppiä meille kaikille ja meidän miehille! <3

Muokattu viimeksi:
Mitä hittoa! Mä tiputtelen edelleen, dpo6 :? Muuttui taas vaaleanpunaiseksi, samalla lievää menkkajuilintaa. Ikinä, ikinä en ole vuotanut tässä vaiheessa kiertoa. Miksi juuri nyt, kun jo ehdin iloitsemaan kerrankin oikeaan osuneesta ajoituksesta :(

Mitä hittoa! Mä tiputtelen edelleen, dpo6 :? Muuttui taas vaaleanpunaiseksi, samalla lievää menkkajuilintaa. Ikinä, ikinä en ole vuotanut tässä vaiheessa kiertoa. Miksi juuri nyt, kun jo ehdin iloitsemaan kerrankin oikeaan osuneesta ajoituksesta :(

Hmm eikö kiinnittyminen voisi kuitenkin oireilla menkkajuilimisena ja pienenä vuotona? :angelic:

hannuli77, voishan se olla kiinnittymisestä johtuvaakin :) Jos ei, niin ehkä voisit pyytää esim. teroluteja tueksi seuraaviin kiertoihin :)

Kävin nyt hakee tänään uuden pakkauksen primoluteja, kun ne pitää aloittaa taas viikon päästä. Onko täällä tietoa kenelläkään vaikuttaako tuo letrozolin syöminen ovulaatiotestin tulokseen? Mulla pitkästä aikaa näkyy ovulaatiotestissä muutakin kun vain se 1 viiva. Mä siis syön nyt tähän kiertoon noi mun 5 viimeistä letroa mitkä jäänyt. Mutta en usko niiden tuottavan tulosta kun ei oo edellisetkään letro kierrot auttanut annosnostosta huolimatta..

Kuvassa on jo ovulaatiotesti kuivunut, kun lähdettiin kaupoille ja unohdin kokonaan koko testin niin en sitten ollu muistanut kuvaa ottaa siitä silloin kun olisi pitänyt.. Mutta on tuo alempi tummempi kuin eilisen päivän. (Voi olla, että kuvanlaatu huononee kun tänne sen julkaisen, mikä ei yllätä) tosin ihan turhaan mä testailen tosiaan kun ne primot aloitan pian, täytyy tilata raskauskeijulta iso läjä ovulaatiotestejä kun nyt ne loppu.

3b6866bbd04e42f96edde97fbf2fb04b

Alinah kyllähän ne tietty lisää siinä mielessä lh määrää kun ja jos munasolu lähtee kasvaan niin se lähtee kroppa yrittään irroittaan sitä.

Omanapaa: tipun kyllä tosi korkeelta mut kyllä nyt on ollut hirmu toiveikas olo kaksi päivää. Ja tänään vielä tuntuis flunssaa pukkaavan (eli mun haaveissa vauvaflunssa). Sitten ollu ärtyneisyyden ja liikutuksen vaihteluvuoristorataa enemmän kuin sitten viime hetken raskaana ollessa. Vatsaa juilii menkkamaisesti välillä ja vihloo, mutta vielä menee terolut ja ainakaan ennen ei ole alkanut kuin vasta kaksi-kolme päivää niiden loppumisesta.
Please palauttakaa mut maan pinnalle!! Kun yritän olla ajattelematta positiivisesti nyt kun en halua tippua taas liikaa :( :(

Niin mä vähän arvelinkin. No varmaa taas viivat häviää kun loppuu letrojen syönti.

Hmm eikö kiinnittyminen voisi kuitenkin oireilla menkkajuilimisena ja pienenä vuotona? :angelic:

Tiputtelu alkoi jo dpo3 (max4) ja vaikka kuinka lueskelin, joka paikassa kiinnittymisen sanottiin tapahtuvan minimissään dpo6, pikemmin vieläkin myöhemmin. En tiedä. Ehkä mun keho vaan kertoo, että vauvahaaveiden aika 11 vuoden "lepovaiheen" jälkeen on ohi :(

Olisihan se pitänyt arvata, että tämä päivä kääntyi kp1 jo heti aamupäivällä. Tavallaan ei yllättänyt, mutta oireiden perusteella olisi voinut ajatella asioiden olevan toisinkin. Huomenna sitten vaan isompaa letroannosta kehiin.

Pahoittelut menkoista Louhitar :sad001 Toivotaan että isompi annos toisi sitten toivotun tuloksen:)

Kettutyttö, vaikea nyt pudottaa sua takas maan pinnalle kun sun oireet kuulostaa niin hyviltä!:grin Pidän hurjasti peukkuja että olisivat nyt nimeomaan raskausoireita :)

Hannuli, toivottavasti tiputtelun syy selviää ja jos ei johdu raskaudesta niin varmasti on hoidettavissa jollain tukilääkitysellä.

Alinah, LH:ta voi varmaan olla vähän kehossa missä vaiheessa kiertoa tahansa, mullakin joskus ollut tuollaisia vaaleita viivoja vaikkeivat vahistuisikaan plussaksi. Mutta toki toivotaan että sieltä ylläriovis saapuisi ennen kun aloitat primot:rolleyes:

Mä olen niin päättänyt, että letrojen lisäksi (2 kiertoa vielä) en ota muuta tai lähde järeämpiin hoitoihin. Jos ei näin raskaus ala, sitten mulle ei ole enempää lapsia tarkoitettu, ja päästän kroppani lepoon. Ikää kuitenkin jo sen verran.

Alinah kyllähän ne tietty lisää siinä mielessä lh määrää kun ja jos munasolu lähtee kasvaan niin se lähtee kroppa yrittään irroittaan sitä.

Omanapaa: tipun kyllä tosi korkeelta mut kyllä nyt on ollut hirmu toiveikas olo kaksi päivää. Ja tänään vielä tuntuis flunssaa pukkaavan (eli mun haaveissa vauvaflunssa). Sitten ollu ärtyneisyyden ja liikutuksen vaihteluvuoristorataa enemmän kuin sitten viime hetken raskaana ollessa. Vatsaa juilii menkkamaisesti välillä ja vihloo, mutta vielä menee terolut ja ainakaan ennen ei ole alkanut kuin vasta kaksi-kolme päivää niiden loppumisesta.
Please palauttakaa mut maan pinnalle!! Kun yritän olla ajattelematta positiivisesti nyt kun en halua tippua taas liikaa :( :(

Ei siihen toiveikkuuteen auta kenenkään muun sanat eikä edes omat ajatukset. Se tulee milloin tulee ja vaihtuu usein liian pian pettymykseksi. Kannattaa nauttia mistä tahansa positiivisesta tunteesta silloin kuin voi :) Inhoan sitä sanontaa, että pessimisti ei pety, koska ei se pidä paikkaansa. Positiiviset ajatukset ja toiveikkuus varmasti vähentää stressiä, ja onhan stressikin myös hormonaalista. Ja stressaaminen nyt ei ole koskaan missään tällaisessa asiassa auttanut.

Mulla on nyt kp 1. Onneksi on vielä aikaa kerätä voimia enkä kerennyt edes polille soittamaan. Saa levätä ja vuotaa vaan maanantaihin asti.

Ei siihen toiveikkuuteen auta kenenkään muun sanat eikä edes omat ajatukset. Se tulee milloin tulee ja vaihtuu usein liian pian pettymykseksi. Kannattaa nauttia mistä tahansa positiivisesta tunteesta silloin kuin voi :) Inhoan sitä sanontaa, että pessimisti ei pety, koska ei se pidä paikkaansa. Positiiviset ajatukset ja toiveikkuus varmasti vähentää stressiä, ja onhan stressikin myös hormonaalista. Ja stressaaminen nyt ei ole koskaan missään tällaisessa asiassa auttanut.

Mulla on nyt kp 1. Onneksi on vielä aikaa kerätä voimia enkä kerennyt edes polille soittamaan. Saa levätä ja vuotaa vaan maanantaihin asti.

Tyyne tuo on kyllä niin totta :)
Näissä asioissa en vaan oikein uskalla olla positiivinen huomaan minä. Tai siis huomaan olevani tavallaan ja jollain kierolla tavalla se harmittaa. Vaikea selittää..
Pahoittelut kp1: stä. Se on sekä toivon loppu että uuden toivon alku :)

Tyyne tuo on kyllä niin totta :)
Näissä asioissa en vaan oikein uskalla olla positiivinen huomaan minä. Tai siis huomaan olevani tavallaan ja jollain kierolla tavalla se harmittaa. Vaikea selittää..
Pahoittelut kp1: stä. Se on sekä toivon loppu että uuden toivon alku :)

Tiedä kyllä mitä tarkoitat. Sitä yrittää suojella itseään mahdolliselta pettymykseltä, mutta silti ylläpitää toiveikkuutta. Todella hankalaa.

On tämä kyllä jo hieman surkuhupaisaa, olin jo unohtanutkin "piinailla", kunnes tänään dpo9 aamulämpö oli pompannut 37 ja tuli hieman veristä vuotoa ja olin, et jee, kiinnittymusvuotoa :hilarious: noh, todennäköisesti kyseessä on vain huono keltarauhanen ja tiputtelu vuoto alkaa vain taas aiemmin :shifty:

On tämä kyllä jo hieman surkuhupaisaa, olin jo unohtanutkin "piinailla", kunnes tänään dpo9 aamulämpö oli pompannut 37 ja tuli hieman veristä vuotoa ja olin, et jee, kiinnittymusvuotoa :hilarious: noh, todennäköisesti kyseessä on vain huono keltarauhanen ja tiputtelu vuoto alkaa vain taas aiemmin :shifty:

Voi mä pidän peukkuja!

Mikä kp/dpo sulla Kettutyttö on menossa ?

Mulla on kp 25 ja dpo ehkä siis tosi ehkä 11
Mutta en siis saanut kunnon plussaa kiinni. Oli melkein plussa illalla ja aamulla oli haalea. Jonka jälkeen oli haaleeta kp 19 vielä. Sit vaan lopetin testailut ja vaikka siis tiedän tän etten ehkä edes ovuloinut ollenkaan niin joku kumma toivo..

Mulla on kp 25 ja dpo ehkä siis tosi ehkä 11
Mutta en siis saanut kunnon plussaa kiinni. Oli melkein plussa illalla ja aamulla oli haalea. Jonka jälkeen oli haaleeta kp 19 vielä. Sit vaan lopetin testailut ja vaikka siis tiedän tän etten ehkä edes ovuloinut ollenkaan niin joku kumma toivo..
Ajattelitko tehdä testiä milloin/ollenkaan? :)

Takaisin