Letrozolin käyttäjiä?

@Allinen mä eilen alotin sen taas tähän rinnalle mutta ei taida sopia kyllä mulle, ku yöllä joutunu lähtiä vessaan ja mahaa vääntää taas. Alotin siis jo ennemmin sen, jonku aikaa ehdin syödä kunnes taas yöllä oli niin kova mahakipukohtaus. Ensi en osannu edes yhdistää siihen lääkkeeseen, mutta oli niin outoa oloa ja kipua. Sitte jätinki pois ja nyt ajattelin uusiksi kokeella,mutta taidampa olla syömättä nyt kyllä kokonaan. 😳

Vuoto jatkuu edelleen vähäisenä. Tein liuskaraskaustestin ja näytti viiva enemmän haamulta kuin positiiviselta. Toki olen niin stressaantunut etten oikein ole saanut nukutuksi ja pidätysvälit on lyhyitä. Soitin mun hoitotaholle ja sain ultran huomisaamuksi. Hän meinas, että se on nyt selkeämpi kuin hcg:n mittaaminen.

Me ollaan aika varmoja, että kesken se on mennyt ja käyn vaan huomenna todentamassa sen. Mies ei pääse mukaan, mutta ystävä onneks pääsee.

Se on jälleen yksi menetys. Tänään aamulla alkoi runsaampi vuoto ja lääkärissä todettiin ultralla tyhjä kohtu.

Nyt jatketaan samoilla hoidoilla kuin aikaisemminkin eli letrot ja piikit käytössä. Pääsin myös suoraan verikokeeseen jossa käydään kromosomit läpi ja suljetaan sitä kautta nämä jatkuvat keskenmenot pois.

Olo on todella tyhjä. Turhauttaa ja itkettää. Toisaalta tänään myös helpotti kun todettiin kohdun tyhjentyneen. Ei tartte enää pelätä ja jännittää. Tietää taas mitä tapahtuu ja mistä lähdetään liikenteeseen. Tavallaan on myös positiivista, että nykyisellä hoitomuodolla saatiin hedelmöitys aikaiseksi.

Kyllä tämä taas tästä ja noustaan taas ylös. Kiitos ihan jokaiselle myötäelämisestä. Lämmittää suuresti kun on näin lämmin yhteisö. ❤️

@Mimosa_ olen todella pahoillani teidän menetyksestä. 😭💔 Iso lämmin halaus sinne. Olet ajatuksissa. Uskon, että vielä tulee päivä, kun teille tulee se plussa, jonka saatte syliin asti, ja sillä lapsella on kolme suojelusenkeliä elämää turvaamassa. 💝

Muokattu viimeksi:
Täällä kp15 ja ei viel oo ovistesti plussana, mut oireita vähän jo ois. Toivon niin että ois lähipäivinä ovis niin ei tarvis jouluna miettiä asiaa. 🥺

Missäs vaiheessa muilla on? @Allinen @Tellura teillä alkukierrot menossa?

Täälä kp7. Ja nyt itte alotin letrotki päivän myöhässä. 😬 Eli huomiselle on vielä letrot. Jotain kummaa kurkku yskä tauti tääläki nyt teetelly jo jonku aikaa,tänään ollu pahin päivä. Ääniki on ihan hukas. 😣

Voi tsemppiä sairastelujen kanssa @Allinen ja @Tellura ! Toivottavasti jouluksi tervehdytte. Teillä on aika synkassa kierrot. :)

Täällä oli tänään ovisplussa! Nyt sitten niin toivon että huomenna on selkeät, tutut oviskivut niin ei tarvitse jäädä arpomaan oliko vai ei. Viime kierron ovuloimattomuus (vaikka ovistesti oli positiivinen) on jäänyt kyl kaihertamaan mieltä.

Mulla on jotenkin oudon korkealla toiveet tähän kiertoon. Laskettu menisi suht samoihin kuin esikoisesta (2v ikäerolla). Lisäksi esikoinen oppi tällä viikolla sellaisen "alaspäin katsova koira" asennon eli ylösalaisin kurkkaamaan jalkojensa välistä, ja mulle on Insta koko syksyn näyttänyt videoita missä kerrotaan että toi on joku vanha uskomus että lapsi "etsii sisarusta" kun tekee noin, eli siis tietää sitä että perheeseen tulee uusi lapsi. 😂 Eli kaikki viittaisi nyt että tää ois meidän kierto, eikö! 😄

Muokattu viimeksi:
Täälä onneksi jo aavistuksen paree olo tänään ollu. 👍 Nähtävästi onkin 🫢

Mulla nyt jotenki odotukset tähän kiertoon nolla. Tai ku ei oikee pahemmin oo kyllä mitään kipuja ja juilimisia letrojen aikaan ollu nyt. Pientä joo mutta. Toivottavasti ovis kumminki tulee ja vihdoin tärppäis. Olis kai pitäny jo lääkärille vaan heti soitella että mitäs nyt sitten. Ärsyttää nää pyhät ja kaikki sotkemassa. 😅

Aina on hyvä uskoa näihin kaikkiin vanhoihin uskomuksiin. 🤭 Ja luoda toivoa 🥰

Eka kertaa minä täällä. Olen lukenut koko ketjun läpi ja kaipaan vertaistukea 🙈 yritystä ollut jo 1,5 vuotta ja nyt kolmas letrokierto. 3kk, niin seuraava käynti josta saadaan lähete ivf:ään, jos ei siihen mennessä tärppää. Usko on heikoilla että tärppäisi, koska ei ole ollut kemiallisia tms. Nyt kuitenkin dpo 2.

Takaisin