Letrozolin käyttäjiä?

@Viikuna91 no se jäi vähän kesken kun vastaanottoaika loppui. 🙈 Mutta sen verran sanoi että sitten varmaan mieheltäkin jo näyte kattoa taas. On siis esikoista yrittäessä sillon kattottu. En tiedä ajatteliko sitte "järeämpiä" keinoja. En tiedä mitä nekään sitten olis.. 🤔

Dpo 13 ja tämmöistä näyttää.

En ole ennen pc liuskoja tehnyt, näyttääkö ne herkästi viivanpaikkaa? Eikös niidenkin pitäisi olla 25mIU? Rfsu liuska oli nimittäin samaa luokkaa kuin eilen. Pysyispä matkassa ❤️

@Viikuna91 jatketaanko sulla samalla letro annoksella ja onko kontrolliultra ensi viikolla?

Liitteet

• IMG_5808.jpeg
    IMG_5808.jpeg
    1 MB · Katsottu: 31
@Manta-93 jee! 🥰
PC:n normitestit (liilat) on mun lemppareita, mä en oo saanut niihin ikinä törkeitä viivapaikkoja, mut on täällä foorumilla jotkut niitä testejä parjanneet. Mitä oon rinnakkain testannut esim. PC, RFSU early, Onestep, niin tuo PC on antanut usein vahvimmat viivat aikaisessa vaiheessa. ☺️

Täällä kolmas letrokierto käynnissä. Olin ke kp10 ultrassa, siellä oli toisella puolella 14mm follikkeli ja toisella 11-12mm. Perjantai iltana pistän irroituspiikin. Seuraavaan kiertoon tulee muutos hoitoihin ja letrojen jälkeen pistän pari kolme päivää Gonal-F, sitten ultra ja irroituspiikki.

Itse myös oon viime viikkoina kuullut paljon raskausuutisia lähipiiristä ja ollut hyvin syvissä vesissä. Niin epäreilua. Yritystä takana kuitenkin jo vuosia.

@Viikuna91 saitko sä terolut ja lugesteron tuen mistä syystä luteaalivaiheeseen aiemmin? Mua huolestuttaa, että pitäskö se tuki olla.

@Jokku terolut määrättiin tiputteluvuodon takia (olikohan jotain dpo9-10 kun alkoi tiputtelu), kun itse pyysin. Luget sain polilta kun plussan jälkeen sinne soitin ja sanoin että itse toivoisin niitä, vedoten mm. aiempaan selittämättömään keskenmenoon ja tuohon muissa kierrossa olevaan tiputteluvuotoon (raskaana ei siis ollut mitään vuotoja). Täällä meidän sairaanhoitopiirissä ei siis ilmeisesti turhaan määrätä progesteronitukilääkkeitä, kun taas täällä foorumilla välillä lukee että ne on osalla ihan vakiona mukana ilman mitään näkyvää syytä. 🤷

@Allinen Mä en oo nyt testannu yhtään viime keskiviikon jälkeen. Oon kyl miettiny hakisinko perinteisiä testejä. Mulla on yks digi jäljellä jota koitan hillota ens viikolle.

Muokattu viimeksi:
@Tellura pahoittelut uudesta kierrosta 💔

@Allinen kiva että vihdoin uusi kierto! Toivottavasti letrojen uusi annostus auttaisi. Otatko nyt 2x 2.5mg kp3-7 vai miten sulle määrättiin?

Täällä kp11 ja ehkä huomenna alan testaamaan ovista. Ne on kyl olleet vasta siinä kp18 maissa joten vähän turhaa ehkä viel aloittaa mut en haluu velloa epävarmuudesta että menikö ovis huomaamatta, jos en testaa. 🫣 Toivon kovasti että tulisi ovis ennen joulua, niin ei tarvii kyläillessä miettiä miten hommat onnistuu.

@Tellura voi harmi, pahoittelut ❤️ täällä on onneksi paljon porukkaa jotka ymmärtävät tämän hetkiset fiiliksesi.

@Viikuna91 tsemppiä!! Pistän peukut niin pystyyn että saatte iloisia uutisia välipäivinä!!

@Allinen Tsemppiä tähän kiertoon!! Mikä annostus sulla nyt on?

Täällä testit ovat vahvistuneet, ei kuitenkaan leffaviivoja vielä. Eilen tuli digitestiin raskaana 2-3 viikkoa. Laitan tuohon parit kuvat jossa pc ja rfsu normitestit dpo 11-15. Ei sitä vieläkään oikein ole asiasta innostunut vaan päivittäin vaan pelko että onko seuraava vessareissu se kun huomaa että vuoto alkaakin..

Liitteet

• IMG_5855.jpeg
    IMG_5855.jpeg
    277.2 KB · Katsottu: 26
  • IMG_5854.jpeg
    IMG_5854.jpeg
    345.7 KB · Katsottu: 27
@Manta-93 hyvät viivat! 🤩🌈

@Mimosa_ ihan valtavasti voimia epävarmuuteen. 😔 Onko miten voimakas vuoto? Toivotaan että olisi sitä harmitonta vuotoa, mutta ymmärrän että fiilis on tosi huono siellä. Käsittääkseni jos on km vuotoa niin testissä näkyy melko pian selvä haalentuminen. Mutta niitä harmittomia vuotojakin monella on alkuraskaudessa. Lämmin halaus. 💝

@Allinen minähän olin pahassa flunssassa alkukierron aina inssiin saakka ja sen jälkeenkin vielä pari päivää kuumeessa, ja ei vaikuttanut muutakuin ehkä positiivisesti! Itsellä oli sama epävarmuus haittaako flunssa mutta täällä moni lohdutti että flunssakierrosta plussannut.

@Mimosa_ Voimia ja halaus epävarmuuteen ❤️ Onko vuoto kuinka runsasta? Toivotaan että olisi vain harmitonta tai jos kyytiläisiä olikin kaksi ja toinen sielä edelleen sinnittelee täysissä voimissa.

@Manta-93 hyvät viivat! 🤩🌈

@Mimosa_ ihan valtavasti voimia epävarmuuteen. 😔 Onko miten voimakas vuoto? Toivotaan että olisi sitä harmitonta vuotoa, mutta ymmärrän että fiilis on tosi huono siellä. Käsittääkseni jos on km vuotoa niin testissä näkyy melko pian selvä haalentuminen. Mutta niitä harmittomia vuotojakin monella on alkuraskaudessa. Lämmin halaus. 💝
No sitä se terkkakin sanos, mut en oikein jaksa uskoa hyvään tässä. Aluksi vuotoa tuli pyyhittäessä, mutta nyt on tullut hiukan pikkuhousunsuojaankin. Niukkaa se silti on eikä mulla oikein muita oireita ole. Tai en ole enää ihan varma keksinkö tuntemuksia alavatsalla vai en. Aattelin huomenna soittaa vielä omalle lääkärille joka on mua tässä hoitanu. Mietin et jos nyt marssitaan ultraan niin näkyykö siellä mitään? Teen varmaan sen vikan digin huomen aamulla ja katson mitä se sanoo viikoista.

Itkettää ja ahistaa ihan hirveästi. Menin eilen vielä illalla miehelle sanomaan, et mulla on hyvä fiilis tästä.

@Mimosa_ ultra ei taida noilla viikoilla vielä antaa varmuutta mutta hcg mittaus varmaan kertoisi tilanteen nopeiten (sekin siis vaatinee kaksi ottoa että näkee suunnan, jos eka mittaus ei siis ole jo niin matala että olisi ns selvä peli). Tai se raskaustestien kehitys, mut jos sulla on vaan se viikkodigi niin se ei tietty tässä nyt auta. Mä varmaan kävisin ensihätään hakemassa pari normitestiä niin näkisi esim. tän illan ja huomisen aamun tulokset vierekkäin. Ihan hurjasti voimia sinulle tuon epävarmuuden kanssa elämiseen. 💝 Toivon että saat lääkäristä pian apua ja selvyyttä tilanteeseen. Vuoto ei kuulosta vielä liian pahalta omaan korvaan, mutta ymmärrän tottakai että se mietityttää ja saa ne pahimmat skenaariot mieleen.

Takaisin