Letrozolin käyttäjiä?

@Manta-93 Se on kyllä vaikeeta jarrutella itseään kun niin kovin odottaa positiivisia uutisia. Enkä mä usko, että siihenkään pettymykseen oikeen koskaan ns. Tottuu. Mä olen myös aikaisempina kuukausina kehitelly ties mitä oireita itelleni kun vaan niin toivoin sitä raskautta. Ja se on ollut kunnon räkäitkua kun pettymys on tullut. Eikä sitä vaan saa oikeen millään jarruteltua vaikka kuinka yrittää.

@Mimosa_ ei ole kiinnityspiikkiä koskaan ollut. Eka raskaudessa oli pelkät letrot (meni kesken) ja toisessa raskaudessa oli letrot + terolut + plussan jälkeen lugesteron useamman viikon.

@Manta-93 toivotaan että siellä olisi ovitrellen lisäksi muutakin💛🌈

@Viikuna91 joo kyllä se testihulluus alkoi. Tein aamulla heti herättyö testin ja myös iltapäivällä parin tunnin pidätyksellä. Kuvassa näkyy ylimpänä se eilinen testi.. mielestäni on tänään iltapäivällä haalistuneempi vs. eilinen.

pelottaa mahdottomasti tehdä huomenna.. toivon kovasti että olisikin lähtenyt viiva tummumaan.

Liitteet

• IMG_5763.jpeg
    IMG_5763.jpeg
    278.8 KB · Katsottu: 43
Moikka! Oon jo jonkun aika lueskellut tätä palstaa. Ja nyt päätin itsekin kirjoittaa vähän omaa tilanne kun tuntuu että pää hajoaa jatkuviin testeihin ja pettymyksiin. Meillä vähän vajaa 3v tyttö jo on, letrot tällöin ollut käytössä. Nyt toinen lapsi ollut jo jälleen pari vuotta yrityksen alla. Nyt toinen kierto letroja menossa. Ikää toki jo enemmän ja viime raskauden ihanat +30kg lisäksi vielä tuomassa omat lisänsä. 😫 Tämä toinen kierto tuntui jotenki siltä tärppi kierrolta, niin erilaiselta. Ovis oli tosi vahva, kivuliaskin jos niin voi sanoa. Liuskaan tuli tosi tumma toinen viiva, sekä cb sinisellä myös pysyvä hymy bongattu. Tein testiä kyllä jo dpo 9 ja 10,mutta negaa molemmat oli. Tänään ollut kovaa juilintaa mahassa, että kyllä ne menkat varmaan taas sieltä sitten tulee. Jälleen jo nyt tooosi kova harmi ja ahdistus. 💔

Kiitos @Allinen 💚

Aattelin että teen vasta viikonloppuna digin, mutta en jaksanut oottaa. 🫠 Mulla on vielä yks digi säästössä jonka teen ens tai seuraavalla viikolla, jotta näkee että viikot nousee. Tämä on jotenki tosi uskomaton juttu enkä kyllä yhtään ymmärrä ja sisäistä tätä.

Liitteet

• 20241211_070614.jpg
    20241211_070614.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 26
@Tellura Onpa ikävä kuulla, että näin käy. ☹️ Ymmärsinkö oikein, että esikoinen on tullut myös letrojen avulla? Montako kiertoa silloin söit niitä? Mä ite lohduttautusin sillä, että aattelin et mun keho nyt totuttelee ja harjottelee näiden uusien lääkkeiden kanssa ja sit lähetään tykittämään. 🙈 Siis ihan tyhmä juttu, mut se jotenki sai mun ajatukset toimimaan hetkittäin.

@Allinen Sotkeepa inhottavasti nyt joulutauko. Pystyn itse samaistumaan, meillä ekan inssin piti olla heinäkuussa mutta kaikenmaailman lomat, omat kilpirauhasarvot ja lopulta se keskenmennyt raskauskin sotki niin paljon että eka inssi oli marraskuussa. Odottavan aika on pitkä, mutta toivonmukaan teilläkin palkitseva 🩷

@Mimosa_ voi ihanaa 🩷 varmaan uskomaton fiilis nähdä tuo teksti.

@Tellura tervetuloa mukaan juttelemaan, ainakin itse olen saanut täältä jaksamista ja voimaa kun on ihmisiä ketkä ymmärtää! Tosi inhottava tilanne teilläkin. Se on raskasta aina kerätä itsensä siitä harmituksesta parissa päivässä ja lähteä kohti uutta kiertoa..

Omanapa: täällä aamu alkanut kunnon porulla.. miehen kanssa odotettiin että testit olisivat selkeästi vahvempia tänään, mutta eipä olleetkaan. Ymmärtääkseni tässä alkuvaiheessa hormonit nousee tosi nopeasti joten odotin että tuohon rfsu normitestiinkin tulisi selkeämpi viiva mutta lähes negahan sekin oli. Ja eilen tein tuon normitestin aamupäivän virtsasta, nyt vahvasta aamuvirtsasta…
Herkkätesti ei myöskään ole juuri vahvistunut. Tässä kerettiin jo innostua mutta olikohan vaan kemiallinen, tänään dpo11.
Kuvissa ylempi on eilinen testi.

Liitteet

• IMG_5780.jpeg
    IMG_5780.jpeg
    252.5 KB · Katsottu: 37
  • IMG_5781.jpeg
    IMG_5781.jpeg
    301.8 KB · Katsottu: 36
@Mimosa_ joo ymmärsit oikein. En ihan enää tarkalleen muista mutta, joko 3 tai 4 kierto oli kun tärppäs sitten. Nyt vaan enää yhteen kiertoon letrot. Julkisella siis oltu myös mutta nää letrot hain yksityysellä kun julkisella on nii tiukat kaikki kriteerit. Ja sielä lääkäri kirjoitti vaan sen 3kk letrot.
Montakos kiertoa sä nyt ehdit syödä letroja? 😊 Tollain kyllä ku ajattelee niin kyllä se vähän tuo sitä lohtua, ja toivoa. 🙈

@Manta-93 kiitos paljon. 😊 Se tekee kyllä omalle mielelle ja jaksamiselle paljon, kun joku ymmärtää just miltä susta tuntuu, jatkuvasti.
Ompa tosi harmi jos onkin kemiallinen. 😔 Mulla taitaa tänään olla dpo12. Ajattelin tehdä seuraavan testin vasta jos menkat on oikeen myöhässä myöhässä, ennenku sitte terotki alottaa jos kierto meinaa venähtää.. 🤨

Laittelinkin saman jo tuonne ” plussa vai ei” ketjuun. Mutta nyt vähän hävettää; luulin että noita rfsu liuskoja pidetään virtsassa 3sek (ei hajua mistä tämä oletus tullut), lukasin ohjeet ja ohje onkin 15sek. Tunnin pidätyksellä tein uuden testin joka näyttää tältä.. toivoa on, vaikka toki myös tämäkin voi kemialliseksi kääntyä.

Liitteet

• IMG_5783.jpeg
    IMG_5783.jpeg
    157.8 KB · Katsottu: 27
  • IMG_5782.jpeg
    IMG_5782.jpeg
    491.7 KB · Katsottu: 26
@Manta-93 ei mun mielestä mitenkään selvä kemiallinen vielä! Huominen testi kertoo varmasti jo enemmän (kannattaa verrata eilistä ja huomista testiä niin näkee suuntaa). Mulla on molemmissa raskauksissa ollut aika haaleaa viivaa aluksi. Tsemppiä! 💛🌈

@Tellura tervetuloa ☺️ Mulla kans esikoinen tuli letrozolilla ja kakkosta nyt yritetään (kolmas kierto letrojen avulla menossa). Puhuiko lääkäri jatkosta tuon 3kk jälkeen?

Täällä kp7, letrot syöty ja kierto on toivoa täynnä! 🤭😅 Pitäis varmaan tilata ovistestejä lisää.

@Manta-93 Tässä esikoiseni raskauden testejä, ei mun mielestä vahvistunut joka päivä alkuun. Silti saatiin terve vauva syliin siitä raskaudesta. ☺️ Älä siis liikaa murehdi yhden päivän testeistä. 💛

1000027486.jpg

@Viikuna91 kiitos ❤️ täytyy yrittää malttaa pari päivää ja katsoa vahvistuuko, ennenkuin heitän kirveen lopullisesti kaivoon. Lueskelin nyt liikaa nettiä ja ilmeisesti tul rfsu liuskatesti antaa armottomia viivanpaikkoja, joten tässä kerkesin jo kehitellä senkin teorian että tuo ei ole oikea plussa vaan viivanpaikka…

@Viikuna91 kiitos ❤️ täytyy yrittää malttaa pari päivää ja katsoa vahvistuuko, ennenkuin heitän kirveen lopullisesti kaivoon. Lueskelin nyt liikaa nettiä ja ilmeisesti tul rfsu liuskatesti antaa armottomia viivanpaikkoja, joten tässä kerkesin jo kehitellä senkin teorian että tuo ei ole oikea plussa vaan viivanpaikka…
Ei varmasti ole viivapaikka pelkästään. Tuo vihreä testi varsinkin niin selkeä ja on ilmiselvästi väriä mukana. ☺️

Takaisin