Letrozolin käyttäjiä?

@Manta-93 Feel u! Tuntuu pahalta tunnustaa se oma katkeruus. Mulla ne menkkaviikot on tosi pahoja ja itken vähän väliä. Oon vielä semmoisissa hommissa missä törmään pieniin vauvoihin. Välillä täytyy mennä oikein nurkan taakse puhaltamaan kun niin harmittaa se oman kehon toimimattomuus. Pahinta oli tossa viime keväänä kun sain toisen km ja yks tuttu päivitti raskausuutisia. Itketti niin et tuntu etten pysty mihinkään enään.

Ens maanantaina pitäis tehdä raskaustesti, mutta nyt jo oon sitä mieltä etten ole raskaana. Mulla ei oo mitään oireita. Kummassakin aikaisemmassa oli todella kovaa rintojen arkuutta mut nyt ei ole mitään. Lisäks oon ollu 2viikko enemmän tai vähemmän flunssasa ja tuntu et seinät kaatuu päälle. Meillä alkaa tosiaan keväällä keinohedelmöitys jos nyt ei saada aikaiseks mitään. Syyskuussa kun käytiin lääkärissä mieheltä pyydettiin spermanäytettä joka piti lokakuussa toimittaa. En halunnu painostaa ja muistutella kun aattelin et on muutenkin vähän erikoinen tilanne. Niin nyt viime kuussa kun kysyin siitä hän oli unohtanu koko jutun!! Piti aika paljon nieleskellä sitäkin etten ärähtänyt. Mutta nyt sekin on sit hoidettu ja ootellaan mitä sieltä sanotaan.

@Mimosa_ onneksi täältä saa vertaistukea🩷 itseäni on helpottanut tänne kirjoittelu, kaikki nämä tutut nimittäin ovat olleet niitä onnekkaita jotka onnistuneet 1-3 kierron aikana.. yhdelle puhuin ”piinapäivistä” ja hän hölmönä kysyi että mitkä ihmeen piinapäivät. Ihania ihmisiä kaikki ja onnen ansaitsevat, tuntuu vain itsestä niin pahalta ja ihan luuserilta.. Täällä onneksi ymmärretään niin ei ole tarvinnut edes sitten kavereille sen enempi asioista puhua, vuodatan teille 😜🩷

Itse olisin jo miehelle saattanut ärähtää tuosta, inhottavaa että ei ole hoitanut hommaa.. onhan se varmasti epämukavaa ja outoa mutta mielestäni lopulta pieni vaiva siihen nähden että me naisena joudumme syömään lääkkeitä ja kestämään kivuliaatkin toimenpiteet… Onneksi nyt miehesi kävi antamassa näytteen!

Onko sulla maanantaina mikä dpo?

Osaako joku muuten sanoa miten dpo lasketaan ovitrellen pistosta?

@Manta-93 on varmasti tosi raskasta kuulla työyhteisöstä noin monta raskausuutista oman lapsitoiveen vesittyessä kuukausi toisensa jälkeen. 😔💔 On ihan normaalia tuntea ensisijaisesti katkeruutta eikä onnea muiden puolesta. Kovasti toivon että teidän lapsitoive toteutuisi pian. 💛 Aiotteko pitää tämän kierron jälkeen jonkinlaisen hengähdystauon vai mikä suunnitelma? Joskus tauko voi tehdä ihmeitä. 💛

@Mimosa_ olipas ajattelematonta mieheltä unohtaa se simppanäyte... Ymmärrän kyllä että voi olla epämiellyttävä tilanne (pelko siitä että jotain tulee ilmi tai voi nolottaa koko asia) mut toi mitä Manta sanoi, että aika vähällä miehet pääsee tässä koko lapsettomuushoitokuviossa useimmiten, joten se oma tontti pitäisi kyl hoitaa! Toivotaan et näyte on normaali. Tsemppiä myös flunssan kanssa!

@Viikuna91 Nyt tulee pakostikkin hoitotauko kun kaksi seuraavaa ovulaatiota menee pyhien päälle. Enkö aio ovulaatiotakaan tikutella. Katsoo sitten mitä tekee. Koko tästä vuodesta on aikalailla käteen jäänyt vain muisto negatiivisista testeistä sekä keskenmeno, niin vallitsevaa tämä ”projekti” ja sen tuoma suru on ollut. Josko ensi vuonna olisi jotain muuta. En vain tiedä miten onnistuu ettei ajattelisi koko asiaa?

@Manta-93 No siis jos lasken irrotyspiikistä niin maanantaina olis dpo 16. Mutta taitaa menkat olla alkamassa kun rusehtavaa vuotoa oli havaittavissa nyt aamulla. Ärsyttää ihan hirveästi. Tuntuu että kaikki kärsii jo tästä kun oma nuppi alkaa pettämään.

Mun paras ystävä on näitä kun on raskautunu kun on istunu samalle sängylle miehen kanssa. Hän ei ihan ymmärrä tätä tunnetta ja tilannetta mikä on itellä. Kovasti yrittää tukea, mutta kyl totuus on et oon aivan liian katkera ja jatkuvasti pettyny ymmärtääkseni tai edes pystyväni vastaanottamaan mitään.

Täytyy kyl itekki sanoa, että tämä keskustelupalsta on kyllä itelle aika pelastus. Kaikki tietää miltä tuntuu ja löytyy sitä vertaistukea. Kiitti ihan kaikille siitä. ❤️

Takaisin