Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon ihan normaalisti juonut jos on sellainen tilaisuus ja fiilis ollut. Uskon että normaalin elämän jatkaminen ja sitä myötä tuleva hyvinvointi on tärkeämpi tekijä lapsettomuushoidoissa onnistumisen kannalta kuin tarkka sääntöjen noudattaminen. Toki jos ei juoda halua niin ei tietenkään tarvii, mutta en usko siihen että muuta elämää kannattaa laittaa paussille yrityksen ajaksi. Se on harmi että ei voi olla holittomana ilman raskausuteluita.@Mimosa_ Minua ainakin lääkäri ”varoitteli” että ovulaatio saattaa aikaistua Letrojen takia.
Miten olette muut tehneet alkoholin suhteen? Tänään olisi pikkujoulut ja mietin onkohan kuinka haitaksi ottaa lasillinen viiniä.. Aamulla otin viimeisen letron tältä erää. Muuten voisi hyvinkin olla ilman holia mutta väkisin varmasti tulee ”ollaankos sitä raskaana” kysymyksiä.. Mietin että ottaisin yhden lasin jota litkin koko illan.
Mulla alotettiin ensin terolut kiertojen tasaamiseen, sit alko letrot ja terolut jatkui luteliaalivaiheen tukena. Näin mentiin viisi kiertoa. Kuudenteen kiertoon sain lisäksi irrotuspiikin ja tästä kierrosta raskauduin. Nyt rv 5+4 ja ens viikolla varhaisultraan varmistamaan, että onko siellä jokuHei,
Onko miten yleistä tuo irrotuspiikin käyttö letrojen yhteydessä? Jos ovulaatiotesti näyttää positiivista, niin eikö silloin ovulaation pitäisi tapahtua? Ajattelin aloittaa letrot seuraavista kuukautisista. Onko joillakin vain letrot käytössä vai aina lisänä terot tai vastaava?
Tuleeko irrotuspiikki siis pelkässä letro kierrossa, ilman inseminaatiota? Ihmetyttää miten eritavalla menetellään eri paikkakunnilla. Itse kävin 2 inseminaatiossa, letrot + terolut tukena, ei irrotuspiikkiä, tikutuksen (ovulaatio+) mukaan tehtiin inssi.Minkähän takia joillekin määrätään tuo terolut luteaalivaiheeseen, mutta kaikille ei? Oon miettinyt olisko tuo terolut hyvä tuki luteaalivaiheeseen jos siitä ei haittaa ole...
tayssissa irroituspiikki annetaan aina ovulaatioinduktio hoidoissa. Eikä ovulaatiotestejä pyydetä tekemään. Ultran perusteella määräävät päivän pistolle.
Täällä dpo9 ja raskaustesti negatiivinen. Tänään alkanut pms oireilut.