On kyllä melkoisen tujakka lääke tämä letrozoli.. toinen kierto menossa missä käytän ja ihan hirveitä kuumia aaltoja, väsymystä ja huteraa oloa. Yäk. Onneks on vain 1 tbl kp 3,5 ja 7. Enempää en kyllä kestäiskään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosi paljon onneaEkasta letrokierrosta tarranut edelleen kyydissä mukana varhaisultra ja neuvola varattuna 9.9.
Tsemppiä ihan hirveästi kaikille hoitoihin!
Onnea teille hirveesti.Ekasta letrokierrosta tarranut edelleen kyydissä mukana varhaisultra ja neuvola varattuna 9.9.
Tsemppiä ihan hirveästi kaikille hoitoihin!
Pääsääntöisesti letrot aikaistavat ovulaatiota, mutta en mene sanomaan, että se olisi kaikilla niin.Pohdin myös voiko letrot pidentää kiertoa tai myöhästyttää ovulaatiota. Tai aiheuttaa kuukautisten väliin jäämisen…
Pääsääntöisesti letrot aikaistavat ovulaatiota, mutta en mene sanomaan, että se olisi kaikilla niin.
Mullakin oli tänään ultra kp9. Mulla oli muutama 11mm follikkeli. Ollut Letrojen sijaan Gonal-f tässö kierrossa. Letroilla ei ole tullut vastetta toivotulla tavalla. Kai siis se 11mm on tässä vaiheessa ihan hyvä kun lääkäri kehoitti vaan jatkamaan vielä pistelyitä. Mulle varattiin ens viikon maanantaille kontrolliultra, mikäli ei positiivista ovulaatiotestiä oo vielä siihen mennessä tullut Päivitäthän miltä sitten sulla torstaina näyttää? :)Täällä on nyt käyty ultrassa, yksi johtava folli näkyi. Kooltaan oli 11mm nyt on kp10. Kätilö sanoi kyllä tilanteen olevan hyvä, katsotaan torstaina uudella ultralla onko tapahtunut kasvua. Toki mainitsivat jotenkin, että olisi muitakin kasvaneita muttei sen koommin niihin puutuneet. Liekö niin pieniä sitten.
Hui kauheaa kun niin jännittää. Omalla tavallaan niin toivoin, että näillä letroilla olis ollut hyväkin vaste. No se selviää sitten torstaina
Pelkät letrot on käytössä. Oli tarkoitus siirtyä inseminaatioon kuudennen letrokierron jälkeen, en tiedä käytetäänkö niissä sitten pistoksia vai letroja edelleen.@Allinen toivottavasti vielä täst tärppäis Anteeksi jos ootkin jo aiemmin laittanu ja menny multa ohi, mutta oliko sulla myös gonal-f käytössä vai pelkkä Letrozol?
Onko sulla irroituspiikki käytössä? Minä pistelen kans gonal-f 50 yksikköä nyt neljättä päivää (kp 6) ja ens ma (kp 12) vasta vasteultra. Mielestäni rohkeaa, mutta eipä letrotkaan ihmeitä tehneet ja ovis niillä kp 14-19.Mullakin oli tänään ultra kp9. Mulla oli muutama 11mm follikkeli. Ollut Letrojen sijaan Gonal-f tässö kierrossa. Letroilla ei ole tullut vastetta toivotulla tavalla. Kai siis se 11mm on tässä vaiheessa ihan hyvä kun lääkäri kehoitti vaan jatkamaan vielä pistelyitä. Mulle varattiin ens viikon maanantaille kontrolliultra, mikäli ei positiivista ovulaatiotestiä oo vielä siihen mennessä tullut Päivitäthän miltä sitten sulla torstaina näyttää? :)
@Allinen toivottavasti vielä täst tärppäis Anteeksi jos ootkin jo aiemmin laittanu ja menny multa ohi, mutta oliko sulla myös gonal-f käytössä vai pelkkä Letrozol?
Eilen lääkäri ei maininnut mitään irrotuspiikistä, varmaan sen takia, kun ei mitään selvää johtofollikkelia ollut. Uskoisin, että jos ennen maanantain kontrollia ei oo ovulaatiota tullut (alan testaamaan huomenna) ja maanantain ultrassa olisi joku potentiaalinen follikkeli, niin sitten olisi irrotuspiikin vuoro. Pistelen kanssa vielä Gonal-f 50yksikköä loppuviikon.Onko sulla irroituspiikki käytössä? Minä pistelen kans gonal-f 50 yksikköä nyt neljättä päivää (kp 6) ja ens ma (kp 12) vasta vasteultra. Mielestäni rohkeaa, mutta eipä letrotkaan ihmeitä tehneet ja ovis niillä kp 14-19.