Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei Voimia!Testi oli nyt aamulla taas selkeä nega. Turhaan taas toiveet heräsi
Nyt tulen päivittämään uusinta ultran tuloksia. Kyllä siellä oli nyt 18mm kokoinen munarakkua ! Joka on siis kasvanut maanantaista 7mm, ihan uskomatonta. Lääkäri sanoi limakalvon olevan oikein muhkea ja tilanne on nyt tosi hyvä. Kuinka onnellinen ihminen voikaa olla kun kroppa toimii, vaikkakin lääkkeillä. Nyt vain odotellaan ovulaatiota joka pitäisi tapahtua alkuviikkoon mennessä ja kotiläksyjä saimme miehen kanssa tehtäväksi 2-3päivän väleinMullakin oli tänään ultra kp9. Mulla oli muutama 11mm follikkeli. Ollut Letrojen sijaan Gonal-f tässö kierrossa. Letroilla ei ole tullut vastetta toivotulla tavalla. Kai siis se 11mm on tässä vaiheessa ihan hyvä kun lääkäri kehoitti vaan jatkamaan vielä pistelyitä. Mulle varattiin ens viikon maanantaille kontrolliultra, mikäli ei positiivista ovulaatiotestiä oo vielä siihen mennessä tullut Päivitäthän miltä sitten sulla torstaina näyttää? :)
@Allinen toivottavasti vielä täst tärppäis Anteeksi jos ootkin jo aiemmin laittanu ja menny multa ohi, mutta oliko sulla myös gonal-f käytössä vai pelkkä Letrozol?
Minä olin tulkitsevinani ovulaation testistä kp16, nyt meille molemmille vain paljon onnea matkaan tulethan kertomaan sitten miten teille kävi?Eilen kp 12 ultra ja 20mm follikkeli. Illalla oli ovulaatiotesti plussa, tänään ovulaatio. Global f oli auttanut hienosti. Luteaaliin tueksi terolut. 2tablettia vuorokaudessa. Katsotaan kuinka käy. Tänään siis dpo 0.
Testasitko ovulaatiota vielä kp7-9? Minulla tuli ensimmaisellä letrokierroksella ovulaatio kp 9 ja verinen vuoto voi olla ovulaatiosta johtuvaa. Tsemppiä!Täällä kp17 ja taitaa taas jäädä ovulaatio tulematta, ei mitään oireita ja testit negaa. Alkukierrosta kp 7-9 oli outoa veristä vuotoa, niin kuin olisi kuukautiset tulleet uudestaan. Tämä oli 6. ja viimeinen letrokierto, joka toisessa kierrossa tullut ovulaatio. Josko sitä nyt jo pääsisi lisätutkimuksiin ja saisi tehokkaampia lääkkeitä.
Mikä on siellä tilanne? Joko olet testaillut. Itse en ole uskaltanut vielä.Eilen kp 12 ultra ja 20mm follikkeli. Illalla oli ovulaatiotesti plussa, tänään ovulaatio. Global f oli auttanut hienosti. Luteaaliin tueksi terolut. 2tablettia vuorokaudessa. Katsotaan kuinka käy. Tänään siis dpo 0.
Juu, negaa näyttää, ei tulosta. Tänään loppui terolut. Vuotoa odotellessa.Mikä on siellä tilanne? Joko olet testaillut. Itse en ole uskaltanut vielä.
Joo olisi kyllä todella epätodennäköistä :)@Diins En testannut, ei käynyt mielessäkään että voisi olla ovulaatiovuotoa mutta en usko että olisi ollut noin aikaisin koska letroilla ovis ollut aina vasta kp 17-18.
Ovis oli nyt kp 13-14 en ole ihan varma. Ekoilla ja toisilla letroilla sama, kolmannen kierron letroilla vasta KP 18 (tästä kemiallinen).@MiiMii93 oliko sulla pistoksilla ovulaatiossa muutoksia verrattuna letroihin? Tai tuliko ovis aiemmin? Tsemppiä!
Osaatko sanoa, kuinka tuo adenomyoosi todettiin ultran avulla, mitkä asiat viittasi siihen?Vähän kuulumisia ja kysymyksiä:
Eilen ultra kp 10, jossa huomattiin mahdollinen adenomyoosi. Selittäisi ongelmat. Kaksi munarakkulaa kasvanut, nyt ne irroitetaan ovitrellella, joka pistetään huomenna (kp 12). Ovulaatio silloin ma-ti.
Terolut tukemaan Dpo 3 alkaen.
Miten tuo ovitrelle vaikutti? Lähinnä se pistetään nyt varuiksi/varmistamaan irtoaminen. Kiinnittyminen on se haasteellisin meillä. Toivoa ei itsellä juuri enää ole, vaikka lääkäri lohdutti, että edelliset synnytykset ja ikä kyllä tukee raskautumismahdollisuutta.