Letrozolin käyttäjiä?

Mullakin oli tänään ultra kp9. Mulla oli muutama 11mm follikkeli. Ollut Letrojen sijaan Gonal-f tässö kierrossa. Letroilla ei ole tullut vastetta toivotulla tavalla. Kai siis se 11mm on tässä vaiheessa ihan hyvä kun lääkäri kehoitti vaan jatkamaan vielä pistelyitä. Mulle varattiin ens viikon maanantaille kontrolliultra, mikäli ei positiivista ovulaatiotestiä oo vielä siihen mennessä tullut 😅 Päivitäthän miltä sitten sulla torstaina näyttää? :)

@Allinen toivottavasti vielä täst tärppäis 🙌🏼 Anteeksi jos ootkin jo aiemmin laittanu ja menny multa ohi, mutta oliko sulla myös gonal-f käytössä vai pelkkä Letrozol?
Nyt tulen päivittämään uusinta ultran tuloksia. Kyllä siellä oli nyt 18mm kokoinen munarakkua ! Joka on siis kasvanut maanantaista 7mm, ihan uskomatonta. Lääkäri sanoi limakalvon olevan oikein muhkea ja tilanne on nyt tosi hyvä. Kuinka onnellinen ihminen voikaa olla kun kroppa toimii, vaikkakin lääkkeillä. Nyt vain odotellaan ovulaatiota joka pitäisi tapahtua alkuviikkoon mennessä ja kotiläksyjä saimme miehen kanssa tehtäväksi 2-3päivän välein 😊
 
Eilen kp 12 ultra ja 20mm follikkeli. Illalla oli ovulaatiotesti plussa, tänään ovulaatio. Global f oli auttanut hienosti. 🙏 Luteaaliin tueksi terolut. 2tablettia vuorokaudessa. Katsotaan kuinka käy. Tänään siis dpo 0.
Minä olin tulkitsevinani ovulaation testistä kp16, nyt meille molemmille vain paljon onnea matkaan ✨❤️ tulethan kertomaan sitten miten teille kävi?
 
Palasin letroilemaan, kun ivf:n alkua odotellessa syön omatoimisesti, eli ilman hoitotahon valvontaa, insseistä jääneet letrot pois. Tutulla kaavalla kp3-7. Näin tuntuu ettei mee "hukkaan" tulevat kierrot ennen ivf:ää. Nyt on kp7. Kohta pitää tikutella ovista, viime kierros ovisplussa tuli jo kp11.
 
Kävin 2.9 progesteroni verikokeessa ja tänään lääkäri kertoi tuloksen olleen hyvä ! Eli ovulaatio on todella tapahtunut vaikka sain ovulaatiotestistä hyvin tulkinnanvaraisen tuloksen. Kai sen testin voisi jo tehdä, mutta en halua vielä ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä tai alkavat. Aion odottaa varmaankin kp35 asti vaikka nyt sunnuntaina kp30 pitäisi alkaa tai olla alkamatta ovulaatiosta laskien. Niin jännittävää🫣
 
Täällä kp17 ja taitaa taas jäädä ovulaatio tulematta, ei mitään oireita ja testit negaa. Alkukierrosta kp 7-9 oli outoa veristä vuotoa, niin kuin olisi kuukautiset tulleet uudestaan. Tämä oli 6. ja viimeinen letrokierto, joka toisessa kierrossa tullut ovulaatio. Josko sitä nyt jo pääsisi lisätutkimuksiin ja saisi tehokkaampia lääkkeitä.
 
Täällä kp17 ja taitaa taas jäädä ovulaatio tulematta, ei mitään oireita ja testit negaa. Alkukierrosta kp 7-9 oli outoa veristä vuotoa, niin kuin olisi kuukautiset tulleet uudestaan. Tämä oli 6. ja viimeinen letrokierto, joka toisessa kierrossa tullut ovulaatio. Josko sitä nyt jo pääsisi lisätutkimuksiin ja saisi tehokkaampia lääkkeitä.
Testasitko ovulaatiota vielä kp7-9? Minulla tuli ensimmaisellä letrokierroksella ovulaatio kp 9 ja verinen vuoto voi olla ovulaatiosta johtuvaa. Tsemppiä!
 
Eilen kp 12 ultra ja 20mm follikkeli. Illalla oli ovulaatiotesti plussa, tänään ovulaatio. Global f oli auttanut hienosti. 🙏 Luteaaliin tueksi terolut. 2tablettia vuorokaudessa. Katsotaan kuinka käy. Tänään siis dpo 0.
Mikä on siellä tilanne? Joko olet testaillut. Itse en ole uskaltanut vielä.
 
@Diins En testannut, ei käynyt mielessäkään että voisi olla ovulaatiovuotoa 🤔 mutta en usko että olisi ollut noin aikaisin koska letroilla ovis ollut aina vasta kp 17-18.
Joo olisi kyllä todella epätodennäköistä :)

Mulla kans gonal-f ei tuottanu toivottua tulosta. Ollut nyt 14 päivää todella kipeät rinnat. Eilen raskaustesti neg. Toivois vaan, että vuoto alkais jo.
 
Niin täälläkin vain kuukautiset alkaa, huomenna varmasti kp1. Ei tuottanut ensimmäinen letrokierto meille tulosta. Pääasia nyt kuitenkin on, että hoito toimii niin kuin kuuluu. Sitten vain uuteen kiertoon ja uutta yritystä.
 
Takaisin
Top