• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Letrozolin käyttäjiä?

Osaatko sanoa, kuinka tuo adenomyoosi todettiin ultran avulla, mitkä asiat viittasi siihen?
Näytti minullekin kohdun kokoa ja sen että on laajentunut. Jossain osissa myös jotain muodostumaa, mitä nyt en muista mitä se oli. Mutta pääasiassa siis siitä, että kohtu on normaalia kookkaampi. Mutta oli useampi tekijä. Kunhan kantaan tulee tarkempi tieto, katson sieltä. Meni vähän ohikin...
 
@MiiMii93 ompa harmi, tsemppiä ja jospa nyt sais hoitoja kohdennettua paremmin kun syy ehkä tiedossa!

Täällä kp30 ja ovista tikutettu tähän saakka ilman plussaa. Nyt ajattelin lopettaa ja odottaa uuden kierron alkua. Tässä kuussa en syö terolutia vaan luomuna mennään, jännittää kuinka pitkäksi kierto venyy. Seuraavassa kierrossa mennään edelleen letroilla, mutta ultrataan kp 10-12 ja inseminaatio tehdään jos sattuu ovis arkipäivälle.
 
Osaatko sanoa, kuinka tuo adenomyoosi todettiin ultran avulla, mitkä asiat viittasi siihen?
Kysymys ei ollut mulle mut vastaan, kun mullakin näkyi adenomyoosiin viittavaa tutkimuksissa. Mulla ei ollut suurentunut kohtu, vaan kohdun lihaksen pinta oli jotenkin epätasainen, eikä sileä. Näin muistelen, omakantaan ei kirjoitettu muuta kuin epäily adenomyoosista.
Tuolta linkistä kuva 2. ja siitä F:n kaltainen uskoisin mulla olevan.
 
Kysymys ei ollut mulle mut vastaan, kun mullakin näkyi adenomyoosiin viittavaa tutkimuksissa. Mulla ei ollut suurentunut kohtu, vaan kohdun lihaksen pinta oli jotenkin epätasainen, eikä sileä. Näin muistelen, omakantaan ei kirjoitettu muuta kuin epäily adenomyoosista.
Tuolta linkistä kuva 2. ja siitä F:n kaltainen uskoisin mulla olevan.
Mulla siis lienee tuo A. Puhui seinämien paksuudesta ja kohdun kokonaiskoosta.
 
Täällä alkoi yk 20. Melkein huvittaa puhua "yrityksestä" kun ei sillä tunnu olevan mitään merkitystä. Yritti tai ei niin tulos on kuukaudesta toiseen sama. On taas menkkojen alettua mieli niin maassa.. 😑 Mut nyt letrot kehiin taas, kun niitä kerran kaapissa vielä on ja ivf suunnitteluun vielä reilu kuukausi 💪🏼
 
Kysymys ei ollut mulle mut vastaan, kun mullakin näkyi adenomyoosiin viittavaa tutkimuksissa. Mulla ei ollut suurentunut kohtu, vaan kohdun lihaksen pinta oli jotenkin epätasainen, eikä sileä. Näin muistelen, omakantaan ei kirjoitettu muuta kuin epäily adenomyoosista.
Tuolta linkistä kuva 2. ja siitä F:n kaltainen uskoisin mulla olevan.
Mulle lääkäri myös näytti siitä kohdun ulkopuolelta että sieltä pitäisi just olla sellaisia vaaleita läikkiä ja epätasaisuutta jos kyse on adenomyoosista.
 
Takaisin
Top