Mennään samoissa. Täällä kans kp 8 ja edellisessä kierrossa ovis kp 14.Täällä kp8 menossa ja ekat letrot syöty kp3-7. Nyt alkaa ovistestailu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mennään samoissa. Täällä kans kp 8 ja edellisessä kierrossa ovis kp 14.Täällä kp8 menossa ja ekat letrot syöty kp3-7. Nyt alkaa ovistestailu
Oi kiva! Voidaan piinailla sit myös toivottavasti samaan tahtiinMennään samoissa. Täällä kans kp 8 ja edellisessä kierrossa ovis kp 14.
Nyt KP 13 ja ei ovisplussasta tietoakaan ei olojen, eikä testien perusteella. Edellisissä kierroissa oli KP 14 ovis.Oi kiva! Voidaan piinailla sit myös toivottavasti samaan tahtiin
Täällä sama juttu! KP14 menossa ja oviksesta ei tietoakaan, tänään toki ehkä pikkuisen alkanut olla limoja joten jospa se sieltä tulisiNyt KP 13 ja ei ovisplussasta tietoakaan ei olojen, eikä testien perusteella. Edellisissä kierroissa oli KP 14 ovis.
Samoissa mennään. Täällä ovisplussa tänä aamuna (olis voinu olla jo eilen jos oisin testannut, mutta tikut oli vähissä).Kp16 ja ovisplussa pyörähti testiin viimeinkin!
Hiukan harmittaa että eilen ei millään jaksettu talletella, viimeksi perjantaina. Tänään ja huomenna tietty sit "pakko" jaksaa, onneksi mies on myös täysillä mukana tässä ja iloitsi mun kans tästä plussasta kun ei näitä usein tule
Tuo on kyllä niin mahtava tunne, kun saa selkeen positiivisenOvistestiin tuli aamulla plussa, kp 17 tänään. Vähän epäilen että olisi ollut plussa jo eilen illalla, koska eilen aamulla liuska oli tasavahva mutta digi näytti negaa. Nyt illalla alkoi oviskipu joka yleensä alkanut noin 24h ovis+ eli täsmäisi siihen että ovisplussa ois jo eilen. No eipä se niin päivän päälle ole, harmi vaan kun mies reissussa niin huomenna vasta pääsee puuhiin uudestaan, edellisestä kerrasta jo pari päivää.
Onko muilla mikä tilanne?
Ootko kokeillut digitestejä? Mulla oli apua niistä kun ei tarvinnut arpoa onko plussa vai ei. Oliko sulla ultraa ennen ovista?Tuo on kyllä niin mahtava tunne, kun saa selkeen positiivisen
Täällä ihmetellään et tapahtuikohan ovista ollenkaan tässä kierrossa, liuskatesteillä selkee lh nousu ja lasku, mutta ei kuitenkaan vahvimmillaankaan positiivinen. Oireet kuitenkin viittas siihen, että ovis ois voinut olla sillon Ultrassakaan ei lääkäri pystyny sanomaan varmaksi. Perjantaina koitetaan, jos verikokeella saatais selvyys, niin tietää miten jatketaan.
Oon tehnyt digitestin aina kun liuskan viivat on ollut vahvat, mut se näytti nyt negatiivista. Viime kierrossa liuska oli vain aavistuksen vahvempi kuin nyt, mutta sillon digi positiivinen.Ootko kokeillut digitestejä? Mulla oli apua niistä kun ei tarvinnut arpoa onko plussa vai ei. Oliko sulla ultraa ennen ovista?
Mulla oli myös viime kierrossa ovislimat mutta testi ei ollut pos vaikka olikin lähes tasapaksut viivat. Luin jostain että vaikka oireet on, munasolu ei välttämättä ole edes kasvanut.
Täällä ei oireita kans minkäänlaista.Dpo9 ja eka negatesti tehty
Oireita ei oikein ole muuta kuin ennen menkkoja oleva pahoinvointi ja yökötys, ehkä jotain pieniä alavatsatuntemuksia ollut
Toivon kans että lähtisi oikeasti vahvistumaan!@Burkei odotan innolla, miten teidän viivat vahvistuu meillä samoihin aikoihin sekä yritys alkanut, että PCOS-löydös, joten luo toiveikkuutta!
Täällä letrot toista kertaa käytössä, maanantaina ultra. Nyt kp 9 ja vähän ovulaation tyylisiä tuntemuksia. Kierto mulla yleensä lähemmäs 40 päivää, joten ovulaatioon en vielä usko, voikohan tuntemukset olla munarakkulan kypsymisestä johtuvaa?
Onko täällä PCOS:ta kärsiviä, joilla normaalipaino? Oon pohtinut johtuisko oma PCOS heikosta ruokavaliosta ja jonkun täällä vinkkaama Glukoosikumous kirja on vahvistanut omaa käsitystäni. Jos jotain hyvää tässä raskautumattomuudessa niin ainakin se on pistänyt ihan eri tavalla miettimään omia elintapoja. Ruokailutottumuksia oon alkanut muuttamaan, mutta on pitkä prosessi saada keho tasapainoon, toivottavasti siitä olis apua raskautumiseen