Letrozolin käyttäjiä?

@MiiMii93 Mulla on myös tullut letrojen tupla-annoksella rintakipua mutta ei turvotusta. 🤔

Jotenkin tässä kierrossa semmoinen plääh-olo. Ei millään jaksaisi ovista tikuttaa kun jotenkin sellainen fiilis ettei tässäkään kierrossa onnistu. Sairaalasta tuli viesti kesäsulusta joka kestää syyskuun alkuun, joten sinne saakka ei saa mihinkään vastauksia, seurantaa tai muutoksia annoksiin jos näyttää ettei tuplaletrot toimi. Kp13 nyt, ei vielä merkkejä tulevasta oviksesta.
 
Apua! Dpo9 on kyllä paha! Vois periaatteessa testata, mutta ei voi luottaa mihinkään tulokseen oikeen 😅 tsemppiä! Pian jo pystyy ja toivottavasti sieltä tulisi plussa!


Mulla oli 3 johtofollia ultrassa. eli saatiin taas kielto yrittää 😔 vaikuttaa siltä, että joko pitää jatkaa menopur-pistoksia tai sit yksittäisillä letroilla (mutta niistä ei oo tähän mennessä tullut tulosta).. lääkäri aikoi konsultoida kolleegoita ja palaa myöhemmin - elokuuhun menee seuraava hoitokierros joka tapauksessa
Voi ei kuinka ikävä kuulla, että oli liikaa folleja kypsynyt ja yrityskielto napsahti!! 😔 Tsemppiä sinne elokuun odotteluun, toivottavasti silloin löytyy sopivat lääkkeet ja annokset❤️


Mä nyt päivittelen vielä oman tilanteen: eli taustalla pcos ja nyt oli toinen letro kierto ja käytössä tupla annos. Johtofolli vasemmalla kp12 ja ovis tapahtui kp16. Ja niin vaan sitten tärppäsi täällä! 😭❤️ En oikein pysty sisäistämään tätä vieläkään. Toivottavasti nyt vaan kaikki menisi hyviin ja vauva saataisiin syliin.

Tsemppiä siis kaikille tänne ja plussatuulia, toivottavasti teillä kanssa pian onnistaa ❤️
 
Voi ei kuinka ikävä kuulla, että oli liikaa folleja kypsynyt ja yrityskielto napsahti!! 😔 Tsemppiä sinne elokuun odotteluun, toivottavasti silloin löytyy sopivat lääkkeet ja annokset❤️


Mä nyt päivittelen vielä oman tilanteen: eli taustalla pcos ja nyt oli toinen letro kierto ja käytössä tupla annos. Johtofolli vasemmalla kp12 ja ovis tapahtui kp16. Ja niin vaan sitten tärppäsi täällä! 😭❤️ En oikein pysty sisäistämään tätä vieläkään. Toivottavasti nyt vaan kaikki menisi hyviin ja vauva saataisiin syliin.

Tsemppiä siis kaikille tänne ja plussatuulia, toivottavasti teillä kanssa pian onnistaa ❤️
Vau! Onneksi olkoon ❤️❤️ nyt vaan paljon tsemppiä alkuraskauteen ❤️
 
Onko muilla turvonneet rinnat letroja syödessä? Omat nyt toiseen kiertoon turposivat ja kipeytyivät. 🤔

Joskus on juuri ennen ovulaatiota vähän turvonneet, mutta nyt ovat samanlaiset kuin raskauden aikana. Googlaten en löytänyt johtuuko letroista. Nyt KP 9.
Mulla ekalla letrokierrolla tuli todella kipeät ja turvonneet rinnat ennen ovulaatiota. Silloin rintojen kipu alkoi 4 päivää enne ovulaatiota.
Muilla kierroilla ovulaatio ei ole onnistunut.
Hyvin voi siis olla oire tulevasta ovulaatiosta :)
 
Takaisin
Top