Toki jos uskaltaa ”ottaa riskin” kai sitä voi kokeilla. Ainakin itsellä ollut kaikki Letrokierrot niin erilaisia, etten ehkä uskaltaisi ekassa kierrossa yhellä tabletilla tuli ovis liian aikaisin, tokalla kierrolla yhellä ei tapahtunut mitään ja nyt kolmannessa oli tuplat ja ovitrelle käytössä. Mitä ymmärsin HUS:ssa niin suositus olisi, että jos tietyllä annoksella on saatu todettua ovulaatio ilman ovitrellea voi Letroja käyttää itsenöisesti :) Kävin myös erikseen pcon takia pcosn erikoistuneella gynellä ja hän sanoi samaa. Kuitenkin on aina mahdollinen riski siitä, että liian moni munasolu kypsyisi. Vaikka toki pieni :)Kirjoittelen nyt tännekin..
Mulla 1 tabletti ei ole tehonnut aikaisemmissa kierrossa ja kesätauon takia mun pistoshoitojen jatkuminen venyy syksylle.. eli ajattelin itsenäisesti testata tuplata letro annoksen, menkat alkoi tänään ja en ehdi enää kontrolli ultraan, kun klinikka sulkee juhannuksena.. eli uskaltaisikohan itsenäisesti tuplata mulla ei ole ovista tullut itsenäisesti, vaan aina tarvittu ovitrelle pistos siihen.. mutta ilmeisesti muillakin letrojen tupla-annos auttanut jopa oviksen tapahtumiseen..? Tuntuu, että joka paikasta saa vähän eri ohjeet - mun oma klinikka ei halua, että asiakkaat edes syö yhtä letro tablettia ilman kontrollia, eli heiltä ei auta kysellä mielipiteitä
Jos sulla on mahdollisuus voisit varmaan varata yksityiselle ultra-ajan pelköstään?