Letrozolin käyttäjiä?

Kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun... Minulla on välillä ollut kystia, jotka puhkeavat ovulaation yhteydessä ja kuvauksessa sopisi sellaiseen tilanteeseen.. eli positiivisesta ovistestistähän ovulaatio tapahtuu yleensä 24-48 tunnin kuluessa, eli jos positiivinenovistesti päivä on dpo0 niin ovulaatio on saattanut sinulla hyvinkin olla tuo dpo2 päivänä... 🤔
Itse lasken ovis+ päivän dpo-1. Sillain se kuuluukin tietääkseni laskea. Ovulaatio minulla tapahtui dpo0. Siitä ei voi erehtyä, koska kipu niin selvä ja toistuu joka kierrossa.
Kystan puhkeamista epäilen tosiaan ite, koska ei ole koskaan ollut mitään vastaavaa. Ainua mitä ihmettelin oli se että kipu ei ollu toispuoleista.
 
Täälläkin lähipäivinä alkamassa viimeinen letrokierto.😊

Millaisia vasteita teillä on näillä lääkkeillä ollut? Minulla on aina kypsynyt vain yksi follikkeli ja muut ovat jääneet pieniksi.
 
Täällä nyt neljäs letrokierto ja ensimmäistä kertaa tehtiin myös inseminaatio. Ekassa letrokierrossa oli 1 follikkeli, nyt oli kypsyny kaksi. Ovulaatio oireet oli todella voimakkaat tässä kierrossa, varmaan tuo kahden follikkelin kypsyminen vahvisti?
 
Puoli vuotta letroja eikä tulosta. Näinköhän näitä kannattaa enää jatkaa..

Menkat alkanee hetkellä minä hyvänsä. En ole halunnut testata, koska negan näkeminen ei ylennä mieltä näin jouluna etenkään kun jaloissa pyörii sukulaistaaperoita ja lisää on lähipiiriin tulossa. Kunhan nyt pyhistä selvitään hyvillä mielin, niin sitten on voimia kohdata uuteen kiertoon joutuminen taas..
 
Tsemppiä ja voimia @Maakku meillä meni 5 vai 6 kiertoa ennen plussaa.. kannattaa kyllä keskustella hoitavan tahon kanssa missä menee järkevyyden paikka ja milloin kannattaa kokeilla muuta 🤔

minun kohdalla voi toki jo olla se karu totuus, että ikä ja pcos on tehnyt sen että munasolun on jo liian huonoja vaikka kuinka niiden kypsymistä boostaisi 🤔🤷‍♀️
 
@Maakku Halaus sinulle! 🫂❤️💔 Olet ollut mielessä. Onko mies yhtään lämmennyt tarkemmille tutkimuksille ja uusille hoitomuodoille? 🥺

@Kuuttituutti Halaus myös sinne! 🫂❤️
Ei olla nyt puhuttu koko lapsiprosessista vähään aikaan. Jotenkin tuntuu että ei olla taas yhtään samalla aaltopituudella tässä asiasssa. Näin joulun aikaan en ole halunnut kiusata itseäni enkä häntä.. Mutta kunhan mulla tässä vuoto alkaa ja romahdan niin haluan ladata kyllä madon luvut pöytään ja vaatia meille keskinäisen suunnitelman. Se on joko tulos tai ulos. Eli joko me YHDESSÄ jatketaan lapsettomuustutkimuksissa täysillä vuoden vaihtuessa ja käännetään kaikki kivet (siis myös ne miehen kivet!!) tai sitten käännetään elämässä sivua, annetaan asian olla ja eletään loppuelämä kahdestaan ja hyväksytään se, että me ei saada lasta ja piste.
 
Kiitos. Mies luottaa ilmeisesti liikaa meidän kykyihin.. vaikkei tulosta hirveästi ole näkynyt.. hänellä kun ei ikä tule vastaan...vaikka toisaalta kyllä ymmärtää minun stressin ja huolen.
Kai häntäkin tutkimukset hirvittää.. kun onhan sekin mahdollista että sanotaan, ettei meidän omilla soluilla onnistu, eikä apuja ole..🤔 mutta sitten voitais miettiä muut vaihtoehdot.
Kyllä se tästä, sanoin jo viime kuussa kun kierto venyi, että tammikuussa varataan aika vastaanotolle.. tuntui, ettei saa töistä vapaata (sieltä on oikeasti vaikea saada vapaata) totesin, että sitten ottaa lopputilin, jos meinaa homma jäädä siitä kiinni.🙈
 
Mulla on ollut vähän niukemmat letrokierroissa ja eka kerta oli lähes kivuton. Mut ikävä kyllä kivut palasi 🤣
Mut selkeesti niukemmat on, mulla tosin muuten on tosi runsaat, et ei yhtään haittaa🤭
 
Sama.. kivut palasi täälläkin parin ekan vähemmän kipeän kierron jälkeen, työterveyteen ki ei onneksi ole nyt olleet kuitenkaan aivan niin kamalia kuin ennen letroja. 😅
Ja vähentäneet vuodon määrää kuten käsittääkseni kuuluukin, kun vaikuttaa limakalvoonkin... 🤔
 
Helou kaikki pitkästä aikaa. :No Evil Monkey:
Vähä yritin lukee teijän kuulumisia. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, tää polku on todelle hermoja raastavaa välillä.
Toivottavasti @Maakku ja @Kesäheinä85 saatte puolisoitten kanssa asijat keskusteltua ja pääsette yhteisymmärrykseen :red-heart:

Oon ollu poissa foorumilta usiamman kuukauen ku usko letroihin loppu ihmeelisen välivuodon jälkeen (kierossa3) ja seuraavassa en löytäny ovista. Jäin sit vaan oottaan insseihin pääsyä. Yritettiin kyll kaikissa kieroissa, mut en uskonu tulosta tulevan.

Ennen joulua sit soittelin Oys:n päähän et ois 6kierto menos et mites jatko? No Joulu tauko tietenki osu 7kieron oviksen seutuville. Niin suunitelmis oli et nyt sit tammi-helmikuun vaihteessa ekaan inssiin.

n.10,5vuotta on oltu ilman ehkäsyä. Viimeset n.3vuotta ravattu lääkärissä ja napsittu pillereitä, puottanu painoo jne.
Tän viikon maanantaina mull oli muissa asijoissa lääkäri aika josta ois voinu tulla jos jonkin laisia lääkkeitä. Tein sit tottumuksesta varalta raskaustestin ja jätin sen ootteleen. Vessasta poistuessa muistin vasta sen kattua ja jalat meinas lähtä alta. Ensimmäisen kerran ikinä raskaustestissä näky 2viivaa :smiling face with heart-eyes: Tänään tein toisen ja edelleen näytti 2viivaa.
7 Letrokierto (tälle erää) ja plussa tuli.
 
Ihanaa @Winsku 🤩
Teidän tarina kuulostaa niin samalta..
meillä on oltu ilman ehkäisyä kans pitkään varmaankin yli 10 vuotta... Ja 3 vuotta tosissaan yritetty... Vuosi letroja nyt käytetty.. toki taukoja välillä.. 11kk sitte eka plussa.. mikä nyt jäi siihen 10 viikkoon... Mutta jospa meillekin vielä tulisi uudestaan plussa.. 🙈
 
Täällä viiden letrokierto ja toinen inseminaatio takana. Vielä suunnitelmana tämän jälkeen kaksi inseminaatiota ja sitten ivf jonoon. Jotenkin alkaa epäusko letroihin ja inseminaatioihin nostaa päätä vaikka syksyllä ekassa letrozol kierrossa saatiinkin kemiallinen. Pitäisi antaa itselleen armoa myös näiden fiiliksien kanssa mutta huomaa että alkaa jo ajatukset olla IVF:ssä vaikka onhan tässä vielä kevyempiä hoitoja muutamat edessä.
 
Helou kaikki pitkästä aikaa. :No Evil Monkey:
Vähä yritin lukee teijän kuulumisia. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, tää polku on todelle hermoja raastavaa välillä.
Toivottavasti @Maakku ja @Kesäheinä85 saatte puolisoitten kanssa asijat keskusteltua ja pääsette yhteisymmärrykseen :red-heart:

Oon ollu poissa foorumilta usiamman kuukauen ku usko letroihin loppu ihmeelisen välivuodon jälkeen (kierossa3) ja seuraavassa en löytäny ovista. Jäin sit vaan oottaan insseihin pääsyä. Yritettiin kyll kaikissa kieroissa, mut en uskonu tulosta tulevan.

Ennen joulua sit soittelin Oys:n päähän et ois 6kierto menos et mites jatko? No Joulu tauko tietenki osu 7kieron oviksen seutuville. Niin suunitelmis oli et nyt sit tammi-helmikuun vaihteessa ekaan inssiin.

n.10,5vuotta on oltu ilman ehkäsyä. Viimeset n.3vuotta ravattu lääkärissä ja napsittu pillereitä, puottanu painoo jne.
Tän viikon maanantaina mull oli muissa asijoissa lääkäri aika josta ois voinu tulla jos jonkin laisia lääkkeitä. Tein sit tottumuksesta varalta raskaustestin ja jätin sen ootteleen. Vessasta poistuessa muistin vasta sen kattua ja jalat meinas lähtä alta. Ensimmäisen kerran ikinä raskaustestissä näky 2viivaa :smiling face with heart-eyes: Tänään tein toisen ja edelleen näytti 2viivaa.
7 Letrokierto (tälle erää) ja plussa tuli.
Paljon onnea plussasta ja onnistunutta ja onnellista raskautta ❣️
 
Heipä hei, esittäydyn tännekin;

Eli, olen Julkisella hoidossa, syksyllä matala amh arvo joka laskenut ennestään joulukuussa, se syy hoitoihin hakeutumiseen. Olen jättänyt pillerit pois jo v. 2018 syksyllä. Yrittämällä yrittäneet emme ole varmastikaan vuotta enempää, sekin pätkissä. Mutta onhan se kummallista, kun en ole raskautunut vuosien saatossa. Nytkun oikea aika lapselle olisi, niin matto vedetään jalkojen alta, vaikka kaiken piti olla "kunnossa" (amh). Käynyt uässä jo 21v ja 23v keväällä, afc normaali, labrat normaalit (amh:ta ei oltu mitattu). Perjantaina olisi pitänyt olla 2. (Olen syönyt letroja kp 3-7) Inseminaatio, mutta 3 johtofollikkelia, niin eivät ruvenneet tekemään (monikkoriski). Yritämme kyllä luonnollisesti tästä kierrosta, harmi vain mies kerkesi käydä pe aamusta antamassa siemenet..... niin liekkö meni tämä kierto harakoille. Munasarjat eikä vaste letroille vastaa amh arvoa..... tiedä sitten. Nyt 4 kierto letroja putkeen nyt. Olemme ivf jonossa...
 
Takaisin
Top