Letrozolin käyttäjiä?

Palaa päreet näihin letroihin. Nyt 4 kiertoa niitä takana, joista 2 ovuloimattomia ja sen takia venyneitä kiertoja. Luomuna täysin säännöllinen ja todennäköisesti toimiva ovulointi. Eli enemmän näistä tuntunut olevan harmia kuin hyötyä. 2,5 vuotta tahkonneena alkaa olla mitta täysi epäonnistumista. Tänään vaihteeksi menkat 4 päivää myöhässä ja ihan blanko valkoinen nega 😔 toivottavasti ei veny kovin pitkäksi että pääsisimme taas uuteen kiertoon.

Vieläkö joudut niitä sit käyttämään? Saisitkohan mieluummin pistoshoidot?
 
Vieläkö joudut niitä sit käyttämään? Saisitkohan mieluummin pistoshoidot?
Nyt jos suvaitsis menkat tulla niin ajattelin kysellä miten edetään.. tutkimuskäyntien sovittaminen töiden kanssa tosin mietityttää, mutta keskustelemalla varmasti keksitään jotain. Yksityisellä ei vaan rahapussi anna myöden oikein kalliita hoitoja alkaa teetättää 🙄 Äh, miksi tän pitää olla niin vaikeaa. Mies pitäisi taivutella myös tutkimuksiin ennen kuin mun kanssa edetään.
 
@Maakku täällä sama.. pitäisi lähtä jo hoitoihin, mutta mies haluaisi vielä yrittää ilman.. kaks vuotta yritetty jo.. joista vuosi letrozolin kanssa ja siitä yks plussa -> tuulimuna ja keskeytys.. oon aika varma, että syy on mun PCOS, ylipaino ja ikä (37v) pitää taas putsata ruokavalio ja järjestää aikaa liikunnalle lisää..
Ja yritän neuvotella miehen kanssa, että lähdettäis lääkäriin, jos ei ens kierrossa tai sitä seuraavassa letrokierrossa nappaa.. aion vielä tän kierron olla ilman letrozolia.. nyt kp3 🤔 yksityiselle on pakko mennä, en rupia odottamaan julkisella... painoindeksi on ollut koko aikuisiän sille puolelle liian korkea ja varsinkin viimeiset 5 vuotta.. vaikka olenkin saanut tässä kahdessa vuodessa 10kg pois..
 
Onko kellään kokemuksia tai ideoita, et mikä voi olla syynä siihen, ettei kuukautisia näy eikä kuulu? Ultrassa tosiaan todettiin 11.9 ovulaation tapahtuneen. Ja raskaustesti lauantaina oli täysin nega, ei epäselvää. Alkaa vähän huolestuttamaan, että missä ne nyt viipyy? 😑
Onko kenelläkään kokemuksia?
 
Todella ärsyttävää. Aloin varmaan jännittämään sitä aukiolotutkimusta niin paljon, ettei kuukautiset tuu enää ikinä 🤣
 
Todella ärsyttävää. Aloin varmaan jännittämään sitä aukiolotutkimusta niin paljon, ettei kuukautiset tuu enää ikinä 🤣
Tsemppiä aukkariin! Jos yhtään jännitystä helpottaa kävin itse elokuussa ja oli hyvä kokemus. Kivut hyvin siedettävät, enemmän paineen tunnetta kuin kipua. Ei tukoksia😊
 
Kiitos! Kiva kuulla, oon lukenut kaikkia kauhukertomuksia siitä, niin vähän jännittää 🤭
Tosin kuukautisista ei edelleenkään havaintoa, etten pääse ehkä edes ilmoittautumaan.
 
Vihdoin tänään alkoi kp 1. Kerrankin ei Kyllä sitä sitten saikin odotella 😔 Mut kerrankin oikeen meinasin vessassa tuulettaa, kun vihdoin alkoi uusi kierto. Yleensä tää kp 1 on aina kaikkein surkein kierron päivä, et kerrankin näin! 🤣 Nyt jännätään, et pääsenkö jo tällä kiertoo siihen aukkariin vai vasta ens kierrossa.
 
Onpa harmillista @Maakku, että letrot ovat toimineet tähän mennessä niin epäluotettavasti 😔. ”Onneksi” nyt kuitenkin uusi kierto alkoi. Toivottavasti tulis jotain päivitystä hoitoon ja auttais raskauden alkuun! Ja samaa toivotaan tietysti myös kaikille muille! 💗

Mulla on nyt neljä kiertoa letroja takana (määrättiin siis ”vahvistamaan” omaa ovista, kun ikää 40v), ja täytyy sanoa, että kyllä ne jotain ovat saaneet aikaiseksi. Letroja ennen mulla oli kolme alkanutta raskautta, jokainen niistä ~6kk tosissaan yrittämisen jälkeen. Ekassa letrokierrossa ei tapahtunut mitään, toisessa ja kolmannessa kävi kemialliset ja nyt neljännestä kierrosta näyttäisi tulleen plussa, vaikka toki jää nähtäväksi meneekö tämäkin vielä kesken myöhemmillä viikoilla. Ajoitukset jne ovat olleet samalla lailla aiemmissakin kierroissa, eli koen että, jollain tapaa noi letrot on mun hedelmällisyyteen vaikuttanut positiivisesti.
 
Onpa harmillista @Maakku, että letrot ovat toimineet tähän mennessä niin epäluotettavasti 😔. ”Onneksi” nyt kuitenkin uusi kierto alkoi. Toivottavasti tulis jotain päivitystä hoitoon ja auttais raskauden alkuun! Ja samaa toivotaan tietysti myös kaikille muille! 💗

Mulla on nyt neljä kiertoa letroja takana (määrättiin siis ”vahvistamaan” omaa ovista, kun ikää 40v), ja täytyy sanoa, että kyllä ne jotain ovat saaneet aikaiseksi. Letroja ennen mulla oli kolme alkanutta raskautta, jokainen niistä ~6kk tosissaan yrittämisen jälkeen. Ekassa letrokierrossa ei tapahtunut mitään, toisessa ja kolmannessa kävi kemialliset ja nyt neljännestä kierrosta näyttäisi tulleen plussa, vaikka toki jää nähtäväksi meneekö tämäkin vielä kesken myöhemmillä viikoilla. Ajoitukset jne ovat olleet samalla lailla aiemmissakin kierroissa, eli koen että, jollain tapaa noi letrot on mun hedelmällisyyteen vaikuttanut positiivisesti.
Mulla samasta syystä letrot ja 2. kierto ei vissiin tuottanut tulosta tai ainakin nyt dpo 9 nega ja ei kyllä tunnukaan olo raskaanaolevalta millään lailla.

Toivottavasti tyyppi pysyy matkassa! 🥰

Mä mietin että jaksaako jatkaa letroilla viel pari kiertoa, mutta ehkäpä tästä jotain vahvistusta sai sille että niistä voisi olla hyötyä iäkkäämmälle yrittäjälle! Mulla tulee migreeniä letroista joten ne 5 pv on aika tuskaa.
 
Mulla samasta syystä letrot ja 2. kierto ei vissiin tuottanut tulosta tai ainakin nyt dpo 9 nega ja ei kyllä tunnukaan olo raskaanaolevalta millään lailla.

Toivottavasti tyyppi pysyy matkassa! 🥰

Mä mietin että jaksaako jatkaa letroilla viel pari kiertoa, mutta ehkäpä tästä jotain vahvistusta sai sille että niistä voisi olla hyötyä iäkkäämmälle yrittäjälle! Mulla tulee migreeniä letroista joten ne 5 pv on aika tuskaa.
Niin siis meilläkin tää olis joka tapauksessa ollut viimeinen letrokierto. Tän kierron jälkeen oltais pidetty yksi kierto taukoa ja marraskuussa oltais tehty IVF & alkiotutkimus. Jos on tarkoitus jatkaa järeämpiin hoitoihin, niin en tässä iässä ihan kauhean montaa kierrosta käyttäisi kuitenkaan letroihin. Tämä siis meidän kohdalla oli suunnitelma. Ja jos tämäkin menee kesken, niin sitten ei enää yritetä ilman alkiodiagnostiikkaa.

Tosi harmi, että tulee migreeniä! Oletko muuten kokeillut ottaa lääkkeet illlalla, vai otatko aamulla? Mä otin aina illalla ja ei onneksi ollut kuivuutta kummempaa sivuoireita 🙏

Toivotaan paljon onnea yritykseen!! 🙏🙏🙏
 
Niin siis meilläkin tää olis joka tapauksessa ollut viimeinen letrokierto. Tän kierron jälkeen oltais pidetty yksi kierto taukoa ja marraskuussa oltais tehty IVF & alkiotutkimus. Jos on tarkoitus jatkaa järeämpiin hoitoihin, niin en tässä iässä ihan kauhean montaa kierrosta käyttäisi kuitenkaan letroihin. Tämä siis meidän kohdalla oli suunnitelma. Ja jos tämäkin menee kesken, niin sitten ei enää yritetä ilman alkiodiagnostiikkaa.

Tosi harmi, että tulee migreeniä! Oletko muuten kokeillut ottaa lääkkeet illlalla, vai otatko aamulla? Mä otin aina illalla ja ei onneksi ollut kuivuutta kummempaa sivuoireita 🙏

Toivotaan paljon onnea yritykseen!! 🙏🙏🙏

Totta, voisi kokeilla ottaa illalla jatkossa, otin iltapäivästä kun ajattelin jos sotkee jotenkin nukahtamista, mutta ehkä kuitenkin pienin riesa yötä vasten. Kokeillaan nyt kerran ainakin :Hugging Face:

Meillä oli alun perin ajatus, että IVF 6kk yrityksen jälkeen, mutta kun lääkärikin yksityisellä sanoi, että ihan hyvät mahdollisuudet pitäisi olla ilmankin kun ultrassa kaikki näytti niin hyvältä ja 2x helposti alkanutta raskautta (eikä perussairauksia) niin tultiin siihen lopputulokseen, että nämä pillerihomma on "raskain" hoito mitä kokeillaan, ja sitten ns. annetaan periksi jos ei tule näillä keinoin ja oviksen metsästyksellä. Kun ei lahjasoluja kuitenkaan harkita ja molemmilla siis omia lapsia ennestään.

Kiitos onneista :smiling-eyes::folded: Ja samoin sinne odotukseen!
 
Totta, voisi kokeilla ottaa illalla jatkossa, otin iltapäivästä kun ajattelin jos sotkee jotenkin nukahtamista, mutta ehkä kuitenkin pienin riesa yötä vasten. Kokeillaan nyt kerran ainakin :Hugging Face:

Meillä oli alun perin ajatus, että IVF 6kk yrityksen jälkeen, mutta kun lääkärikin yksityisellä sanoi, että ihan hyvät mahdollisuudet pitäisi olla ilmankin kun ultrassa kaikki näytti niin hyvältä ja 2x helposti alkanutta raskautta (eikä perussairauksia) niin tultiin siihen lopputulokseen, että nämä pillerihomma on "raskain" hoito mitä kokeillaan, ja sitten ns. annetaan periksi jos ei tule näillä keinoin ja oviksen metsästyksellä. Kun ei lahjasoluja kuitenkaan harkita ja molemmilla siis omia lapsia ennestään.

Kiitos onneista :smiling-eyes::folded: Ja samoin sinne odotukseen!
No siinä tapauksesssa joo kannattanee vielä kokeilla joku kierros 🤞🙏.
 
Oletteko ottaneet molemmat tabletit kerralla jos siis annos 5mg, vai jakaneet kahteen osaan. Viime kierrossa otin aamulla ja illalla, nyt pohdin onko sillä mitään vaikutusta jos ottaisi kerralla molemmat. Ei tullut tuohon lääkäriltä ohjetta.
 
Oletteko ottaneet molemmat tabletit kerralla jos siis annos 5mg, vai jakaneet kahteen osaan. Viime kierrossa otin aamulla ja illalla, nyt pohdin onko sillä mitään vaikutusta jos ottaisi kerralla molemmat. Ei tullut tuohon lääkäriltä ohjetta.
Minä oon ottanu kerralla molemmat. Aamuisin.
 
Takaisin
Top