Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OYSn soitettu. Käskettiin seurailla ja jatkaa oviksen tikuttelua. Jos vuoto ei lopu tai runsastuu, tai jos toistuu mahdollisessa uudessa kierossa nii sit pitää luultavasti ajella sinne ultrattavaksi.
Ei mulla ikinä letrot vaikuttanu. Letrot oli kp 3-7 ja oviksien testaus piti aloittaa kp 9 alkaen niillä cb v.punasillaOotteko testanneet, näkyykö letrozolin vaikutus ovistesteissä? Minulla primperan lisäksi menossa vuotoa indusoimaan, ja nyt ollut jo kohta 2vk ovulaatiotestit plussaa. Raskaustestit olleet negoja ja niin ajattelinkin kun ei johtofollia saatu aikaan. Hämmentävää.
Minulla on letroilla ovuloimattomissa kierroissa ovulaatiotestit olleet lähes koko ajan plussaa. Johtuu varmaan PCOS:sta ja siitä että moni munasolu alkoi kasvamaan, mutta johtofolliksi mikään ei päätynyt.Ootteko testanneet, näkyykö letrozolin vaikutus ovistesteissä? Minulla primperan lisäksi menossa vuotoa indusoimaan, ja nyt ollut jo kohta 2vk ovulaatiotestit plussaa. Raskaustestit olleet negoja ja niin ajattelinkin kun ei johtofollia saatu aikaan. Hämmentävää.
Tää kuulostaa aika hurjalle, mitä ajattelisit jos tulis monikkoraskaus?Minä en ole vielä virallisesti hedelmöityshoidoissa, niin ei ole ollut yhtäkään seuranta ultraa..
Mulla ei oo kyll letrot vaikuttanut ovistesteihin. Ja ovuloimattomissa kieroissa ei tuu ees ees viivanpaikkaa ovistesteihin. Must tuntuu et joka kierto on yhtä hämmentävä ja joka kerta erisyystäOotteko testanneet, näkyykö letrozolin vaikutus ovistesteissä? Minulla primperan lisäksi menossa vuotoa indusoimaan, ja nyt ollut jo kohta 2vk ovulaatiotestit plussaa. Raskaustestit olleet negoja ja niin ajattelinkin kun ei johtofollia saatu aikaan. Hämmentävää.
Mulla ei oo kyll letrot vaikuttanut ovistesteihin. Ja ovuloimattomissa kieroissa ei tuu ees ees viivanpaikkaa ovistesteihin. Must tuntuu et joka kierto on yhtä hämmentävä ja joka kerta erisyystä
Nyt mulla kp15. Ihmeelinen välivuoto kesti kp10-13. Ovistestit ollu ihan puhtaita negoja, mut jatketaan testien tekua. On se ennenkin venynyt ties mihin asti.
Toisaalta pelottaa et ovis jää tääl kokonaan tulematta ja sit taas kierto venyy johonki jouluun pitää sit vaan soitella taas lisää pillereitä et pääsee uuteen kiertoon.
Toissapäivä kävin hermoratahieronnassa ja aivan ihana kokemus käyn kyll heti kohta uuestaan. Kaikki apu kiertojen säänöllistämiseen ja raskautumiseen otetaan kyll käyttöön.