Letrozolin käyttäjiä?

@Aloy hienoa jos luteaali on pidentynyt, vai oliko vain sen varjon vuoksi? Pääasia, että jotain on yrittänyt tapahtua❤️

Mulla nyt kp6 ja jätin letrot syömättä. Yllättävän hyvä fiilis on ollut ja vuotokin kemiallisesta oli normaalinlaista pitkälti. Ovista odottelen vasta kp20 tietämille niinkuin aina, saa nähä kylläkin ovuloinko ilman letroja.
Niin siis olen aika varma, että kemiallinen oli ja sen takia pari päivää menkat myöhässä.

Toivottavasti ovis tulee siellä ihan luonnollisessakin kierrossa! 🤞
 
Kp10 ja Clearbluuhun tuli vilkkuva hymynaama, oispa hienoa jos/kun ovis tapahtuisi, ainakin mun aavistuksen kans osuu yksiin... Letrozolit on aikaistaneet ovista mulla n. 5 päivää. 🤔 nyt alkaa sitten tallettelut, miehen kans just testistä puhuttiin. Ja sitten alkaa noin 17 päivän odottelu jos tämäkin kierto on 27-28-29 päivää... 🤪
Eli tuon testin pitäis näyttää neljä hedelmällisintä päivää.. 🤔 pitää jännätä vielä kuitenkin että tuleeko sieltä huippu päiväkin.. se niin odotettu LH-piikki... 🙈
 
@Winsku mut ei vielä vuotoa ja kp1? Älä heitä kirvestä kaivoon ennen kuin on aivan pakko. 🧡
Jospa kiinnittyminen on tapahtunut myöhään?
Monissa teksteissä sanotaan, että kiinnittyminen tapahtuu viikon tai kahden kuluessa hedelmöittymisestä.
Ja vasta sen jälkeen 1-2päivää alkaa näkymään testissä, taas yksilöllisiä eroja miten nopsaan hormonit nousee.
Ei kiinnittyminen voi tapahtua milloin vain joskus dpo5-14, jos oikein olen ymmärtänyt 🤔
 
@Winsku mut ei vielä vuotoa ja kp1? Älä heitä kirvestä kaivoon ennen kuin on aivan pakko. 🧡
Jospa kiinnittyminen on tapahtunut myöhään?
Monissa teksteissä sanotaan, että kiinnittyminen tapahtuu viikon tai kahden kuluessa hedelmöittymisestä.
Ja vasta sen jälkeen 1-2päivää alkaa näkymään testissä, taas yksilöllisiä eroja miten nopsaan hormonit nousee.
Ei kiinnittyminen voi tapahtua milloin vain joskus dpo5-14, jos oikein olen ymmärtänyt 🤔
Juu ei oo vuoto viel alkanu. Mut kyll se kirves lens jo kaivoon. Kymmenisen vuotta ku on yrittäny, niin liika toivo vaan satuttaa joka kerta enempi. Helpompi omalle päälle ku rupee vaan oottaan vuodon alkua. Jos ei ala, nii sit on ainakin positiivinen yllätys. 🤷🏻‍♀️
 
Juu ei oo vuoto viel alkanu. Mut kyll se kirves lens jo kaivoon. Kymmenisen vuotta ku on yrittäny, niin liika toivo vaan satuttaa joka kerta enempi. Helpompi omalle päälle ku rupee vaan oottaan vuodon alkua. Jos ei ala, nii sit on ainakin positiivinen yllätys. 🤷🏻‍♀️
Kaikki sympatiat sinulle🥺❤️
Pakko sanoo, että suosittelen säännöllistä tunnevyöhyketerapiaa. Minun tädillä oli usean vuoden lapsettomuus kunnes aloitti tunnevyöhyketerapian. En tiedä oliko sattumaa vai ei, mutta muutamien hoitokertojen jälkeen heillä alkoi ensimmäinen raskaus❤️
Itse myös kannatan omasta kokemuksesta sitä!
 
Kaikki sympatiat sinulle🥺❤️
Pakko sanoo, että suosittelen säännöllistä tunnevyöhyketerapiaa. Minun tädillä oli usean vuoden lapsettomuus kunnes aloitti tunnevyöhyketerapian. En tiedä oliko sattumaa vai ei, mutta muutamien hoitokertojen jälkeen heillä alkoi ensimmäinen raskaus❤️
Itse myös kannatan omasta kokemuksesta sitä!
Kiitos. Korva-akupunktio oli tässä kierossa apuna rentoutumiseen. Ystävältä sain synttärilahjaksi hermoratahierontaan lahjakortin. Hän oli omien kokemuksien pohjalta ajatellut meidän yrittämistä. ❤️ jos sais nyt tähän uuteen kiertoon ajan osumaan omiin aikatauluihin.
Tunnevyöhyketerapiasta en ookkaan kuullu. Pitää tutustua siihenkin 😊
Nyt kp2 ja huomenna sit taas nappia naamaan. 😊
 
Tsemppiä @Winsku uuteen kiertoon 🧡
Mulla on keskiviikolle vielä akupunktioaika varattuna.. katsoon mennäänkö nyt sillä vai vaihdanko hierontaan.. jotain rentoutusta ja hormonitoiminnan tukea kuitenkin. 😉
Minä täällä koitan miettiä, että tuntuuko nyt et ovulaatio tapahtuisi.. vai liekö jo tapahtunut... Yritettiin nyt ainakin tähdätä ajoitus kohdilleen... 😅
Noh.. nyt sitten pitää koittaa unohtaa tää touhu noin viikoksi ainakin.. melkein kahdeksi.. ettei pää hajoaa.. 🙈 oon luvannut itselleni, etten testaa ennen ku menkat on myöhässä, kerta yleensä säännöllisesti alkavat... 🥴
 
Tsemppiä @Winsku uuteen kiertoon 🧡
Mulla on keskiviikolle vielä akupunktioaika varattuna.. katsoon mennäänkö nyt sillä vai vaihdanko hierontaan.. jotain rentoutusta ja hormonitoiminnan tukea kuitenkin. 😉
Minä täällä koitan miettiä, että tuntuuko nyt et ovulaatio tapahtuisi.. vai liekö jo tapahtunut... Yritettiin nyt ainakin tähdätä ajoitus kohdilleen... 😅
Noh.. nyt sitten pitää koittaa unohtaa tää touhu noin viikoksi ainakin.. melkein kahdeksi.. ettei pää hajoaa.. 🙈 oon luvannut itselleni, etten testaa ennen ku menkat on myöhässä, kerta yleensä säännöllisesti alkavat... 🥴
Ite sinnittelen testauksen kans aina sinne dpo13-14asti. Tietä sit olla tarvikkeet mukana joka paikassa menkkojen alkua varten. Aika kellon tarkasti ne nyt letrojen kans alkaa. Normaalisti saa aina joka laukus olla jotakin mukana, ku ei pysty yhtään ennakoimaan menkkoja.
 
Mulla vaihtelee 1-2 päivällä nyt menkkojen alku, mutta "onneksi" kivut yms alkaa 0,5-1 päivää aiemmin, niin tietää varautua. Mulla on kans aina laukuissa siteitä mukana, oon tottunut siihen, kun aiemmin... Eli ennen tätä yritystä en sillai seurannut milloin alkaa... Päiväkirjaa pitämällä sitten vain huomasi että aina oli n. 29 päivää kierto. Olen siis käyttänyt PCOSn oireiden /kuukautiskierron seuraamiseen Korento ry n julkaisemaa Moona -sovellusta jo monta vuotta.
 
Mulla vaihtelee 1-2 päivällä nyt menkkojen alku, mutta "onneksi" kivut yms alkaa 0,5-1 päivää aiemmin, niin tietää varautua. Mulla on kans aina laukuissa siteitä mukana, oon tottunut siihen, kun aiemmin... Eli ennen tätä yritystä en sillai seurannut milloin alkaa... Päiväkirjaa pitämällä sitten vain huomasi että aina oli n. 29 päivää kierto. Olen siis käyttänyt PCOSn oireiden /kuukautiskierron seuraamiseen Korento ry n julkaisemaa Moona -sovellusta jo monta vuotta.
Mie oon käyttäny flow-sovellusta. Nyt siitä on enemmän hyötyä ku aikasemmin. Eihän nyt mikään sovellus pysty ennakoimaan ja laskemaan kiertoja, jos ilman lääkityksiä kierot vaihtelee 20pv-150pv välillä 🙈
 
Kp16 ja nyt oli päivällä selkeät ovis oireet, samanlaiset kuin siinä kierrossa missä raskauden ekan kerran... 🤔 noin 3vrk eli 72 tuntia siitä kun clearblue aloitti näyttämään pysyvää hymynaamaa ja siinä paketissa on et ovis tapahtuu n. 48 tunnin sisällä... Noo.. pitää koittaa jaksaa vielä tänään tuon kullan kanssa olla lähekkäin. 🤪
 
Täällä dpo 12, eikä taaskaan yhtikäs mitään oireita. 😑 Lauantaina taitaa alkaa siis uusi kierto. Mut parin viikon päästä olis ensikäynti lapsettomuuspolilla, jos sais uusia suunnitelmia. Mun gynekologin pito kirjottaa uusi letro resepti, et riittäis tonne käyntiin asti. Mut tänään kun kävin apteekissa niin oli tainnut unohtaa 😂
Nyt mietin, et yritänkö jostain saada reseptin, vai oonko seuraavan kierron vaan ilman ja kuuntelen, et mitäs meille ensikäynnillä ehdotetaan 🤔
 
@Jefar en välttis lue ihan kaikkia samoja keskusteluja, mutta melkein. 😅
@Piisku tsemppiä, eikös sitä sanota ettei aina tuu oireita.. jotkut tajuaa vasta 8viikon jälkeen ja jotkut myöhemmin... Ainakin kahdelle mun ystävälle on käynyt niin. Ei kerta kaikkiaan mitään oireita molemmat yrittäneet pari vuotta lasta... 🤷‍♀️
Luovutetaan kierron kanssa vasta sitten kun tulee uus 1kp..😉 🧡
 
Kp10 ja vuoto alko taas 🙄 pitäsköhän täs nyt sit soitella huomenna OYSn päähän vai mitähän täst pitäs aatella 🤔
Kannattaa soittaa, jos OYS:sta sait letrozolit yms oot siellä hoidossa, niin ilman muuta!
Mulla meni viime elokuussa kierto niin sekaisin, ettei ollu montaa päivää väliä kun vuoto alkoi uudestaan ja sit vuotikin yli kuukauden, ei onneksi paljoa, mutta tiputteli... mutta en ollut yhtään kipiä.. (yleensä menkat oli tosi kivuliasta) Varasin kyllä jo reilun viikon vuodon jälkeen ajan suoraan tutulle yksityiselle gynelle, jonka luona olin jo muutaman kerran käynyt.
Minun vuotohäiriöille gyne ei keksinyt/löytänyt mitään syytä...

Ettei eka ollut kiinnittymisvuotoa ja nyt varhainen keskenmeno?🤔

seuraileppa miten jatkuu... Joskushan voi kuulemma tulla välivuotoja pari päivää, eikä ole vissiin mitenkään ihmeellistä... Minulla ei sellaisia ole ollut.. siksi viime elokuussa säikähdin.. 🙈

Tsemppiä!🧡
 
Takaisin
Top