Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ite luin huslabin sivuilta et vastaus tulis samana päivänä.Ne lupas jo huomiselle tulokset
Ei se aukkaripäivän ibuprofeeni enää ole vaikuttanut Toivotaan, että sulla kypsyy nyt oikein hyvä munasolu, joka haluaa lähteä matkaan lähipäivinä!Gaah, mulla on nyt ovis kadonnut jonnekin. Tänään kp15, ja edelleen testit aivan hailuraa. Harmittaa, kun tallettelut olis ollut niin hyvin jos ovis olis tänään tai huomenna. Näin vanhat ihmiset ei jaksa loputtomiin jatkaa.. Eilen illalla ja tänä aamunakin oli taas niin lupaavia kasvukipuja, mutta ei. En tiedä voisko se vaikuttaa, että sillon kp9 kun oli se aukkari, otin ohjeen mukaisesti ibuprofeenia esilääkkeenä? Sen yhden 400mg tabletin otin vaan. Sillon oli siis johtofolli 12mm, ja jos ne kasvaa sen 1-2mm vrk, niin pitäis nyt alkaa olemaan valmista.
Toivottavasti teillä kaikilla muilla on nyt ovikset tapahtunut kuitenkin!
Täällä sama fiilis.. kp16 ja maanantaista lähtien ovistestissä hieman tummeneva viiva...mutta negaa edelleen.. Helmikuussa bongasin selkeän plussan kp12 ja silloin nappas..ja oli oviskivut... Seuraavat letrozol kierrot ollut sitten touko-kesäkuusta.. eikä varmaa plussaa testissä..eikä kipua... pitänee varata letrozolit kirjoittaneelle gynegologille aikaa ja tehdä uusia suunnitelmia.. ärsyttää kun oma kroppa pettää... PCOSn takia ovulaatio tapahtuu harvoin, mutta yleensä ne on ollu kp16-19 ja tiedän just kystan puhkeamisesta aiheutuvan kovan kivun takia tarkan päivän...Mahtavaa, onnittelut ovulaatiosta @Maakku! Toivotaan, ett kohta onnitellaan sitten positiivisesta r testistä!
Täällä kp16, ja edelleen negaa ovistestit. Vähän on tummentunut, mutta täysin nega edelleen. Eli viikonlopun ja maanantain tallettelut menee täysin ”hukkaan” . Googlailin äsken ihmisten kokemuksia, ja löysin aika monta (englannin kielistä) keskustelua siitä, kuinka aukkari on myöhästyttänyt muuten säännöllistä ovista, vaikka ilmeisesti lääketieteellistä selitystä sille ei ole (muuta kuin se ibuprofeenin käyttö). Että katsellaan, mutta aika lailla oon jo hanskat lyönyt tiskiin tämän kierron osalta. Eniten ärsyttää se, että ensi kiertoon on sit taas ihan arpapeliä, että mihin se sattuu, just kun olin ajatellut, että letroilla sentään sais parempaa varmuutta ajoitukseen
Olen seuraillut tätä keskustelua jo hetken mutta en ole aiemmin itse osallistunut keskusteluun.
Onko kenelläkään muulla käynyt niin, että letrojen myötä ovulaatio jää kokonaan pois? Ilman letroja ovuloin normaalisti mutta letrot(?) vaikuttavat niin, ettei ovulaatiota tule. Ihmetyttää ja ärsyttää.