Letrozolin käyttäjiä?

Ne lupas jo huomiselle tulokset 😊
Ite luin huslabin sivuilta et vastaus tulis samana päivänä.
Varasinkin jo ajoissa Torstaille omat labrat heri aamuun niin ehtii näyte matkaan aamun ensimmäiseen kuljetukseen 🤞🏽

Miten onkin tää vatsan jomotus nyt pari pöivää ollut aiempaa ”kovempaa” 🤔

Nyt ei malttais yhtään varttua testaamista 🙈
 
Gaah, mulla on nyt ovis kadonnut jonnekin. Tänään kp15, ja edelleen testit aivan hailuraa. Harmittaa, kun tallettelut olis ollut niin hyvin jos ovis olis tänään tai huomenna. Näin vanhat ihmiset ei jaksa loputtomiin jatkaa.. Eilen illalla ja tänä aamunakin oli taas niin lupaavia kasvukipuja, mutta ei. En tiedä voisko se vaikuttaa, että sillon kp9 kun oli se aukkari, otin ohjeen mukaisesti ibuprofeenia esilääkkeenä? Sen yhden 400mg tabletin otin vaan. Sillon oli siis johtofolli 12mm, ja jos ne kasvaa sen 1-2mm vrk, niin pitäis nyt alkaa olemaan valmista.

Toivottavasti teillä kaikilla muilla on nyt ovikset tapahtunut kuitenkin!
 
Gaah, mulla on nyt ovis kadonnut jonnekin. Tänään kp15, ja edelleen testit aivan hailuraa. Harmittaa, kun tallettelut olis ollut niin hyvin jos ovis olis tänään tai huomenna. Näin vanhat ihmiset ei jaksa loputtomiin jatkaa.. Eilen illalla ja tänä aamunakin oli taas niin lupaavia kasvukipuja, mutta ei. En tiedä voisko se vaikuttaa, että sillon kp9 kun oli se aukkari, otin ohjeen mukaisesti ibuprofeenia esilääkkeenä? Sen yhden 400mg tabletin otin vaan. Sillon oli siis johtofolli 12mm, ja jos ne kasvaa sen 1-2mm vrk, niin pitäis nyt alkaa olemaan valmista.

Toivottavasti teillä kaikilla muilla on nyt ovikset tapahtunut kuitenkin!
Ei se aukkaripäivän ibuprofeeni enää ole vaikuttanut 😊 Toivotaan, että sulla kypsyy nyt oikein hyvä munasolu, joka haluaa lähteä matkaan lähipäivinä!
 
Mahtavaa, onnittelut ovulaatiosta @Maakku! Toivotaan, ett kohta onnitellaan sitten positiivisesta r testistä! 😊

Täällä kp16, ja edelleen negaa ovistestit. Vähän on tummentunut, mutta täysin nega edelleen. Eli viikonlopun ja maanantain tallettelut menee täysin ”hukkaan” 🤬. Googlailin äsken ihmisten kokemuksia, ja löysin aika monta (englannin kielistä) keskustelua siitä, kuinka aukkari on myöhästyttänyt muuten säännöllistä ovista, vaikka ilmeisesti lääketieteellistä selitystä sille ei ole (muuta kuin se ibuprofeenin käyttö). Että katsellaan, mutta aika lailla oon jo hanskat lyönyt tiskiin tämän kierron osalta. Eniten ärsyttää se, että ensi kiertoon on sit taas ihan arpapeliä, että mihin se sattuu, just kun olin ajatellut, että letroilla sentään sais parempaa varmuutta ajoitukseen 😫
 
Mahtavaa, onnittelut ovulaatiosta @Maakku! Toivotaan, ett kohta onnitellaan sitten positiivisesta r testistä! 😊

Täällä kp16, ja edelleen negaa ovistestit. Vähän on tummentunut, mutta täysin nega edelleen. Eli viikonlopun ja maanantain tallettelut menee täysin ”hukkaan” 🤬. Googlailin äsken ihmisten kokemuksia, ja löysin aika monta (englannin kielistä) keskustelua siitä, kuinka aukkari on myöhästyttänyt muuten säännöllistä ovista, vaikka ilmeisesti lääketieteellistä selitystä sille ei ole (muuta kuin se ibuprofeenin käyttö). Että katsellaan, mutta aika lailla oon jo hanskat lyönyt tiskiin tämän kierron osalta. Eniten ärsyttää se, että ensi kiertoon on sit taas ihan arpapeliä, että mihin se sattuu, just kun olin ajatellut, että letroilla sentään sais parempaa varmuutta ajoitukseen 😫
Täällä sama fiilis.. kp16 ja maanantaista lähtien ovistestissä hieman tummeneva viiva...mutta negaa edelleen.. Helmikuussa bongasin selkeän plussan kp12 ja silloin nappas..ja oli oviskivut... Seuraavat letrozol kierrot ollut sitten touko-kesäkuusta.. eikä varmaa plussaa testissä..eikä kipua... pitänee varata letrozolit kirjoittaneelle gynegologille aikaa ja tehdä uusia suunnitelmia.. ärsyttää kun oma kroppa pettää... 😣 PCOSn takia ovulaatio tapahtuu harvoin, mutta yleensä ne on ollu kp16-19 ja tiedän just kystan puhkeamisesta aiheutuvan kovan kivun takia tarkan päivän...
Ja nyt tuntuu, että sain isännältä vielä flunssakin.. toivottavasti tarttuisi matkaan tässä kuussa muutakin.. 🤷
 
Muokattu viimeksi:
Onnittelut @Jefar hyvästä proge tuloksesta; on tosiaan aika korkea! 🤩👍

Harmi juttu @Kesäheinä85, että on ollut noin epäsäännöllisen tulokset letrojen kanssa 😔. Toivottavasti saat siihen apuja! Pikaista paranemista flunssasta, mulla oli kans flunssa aivan tän kierron alussa, ei kiva varsinkaan näin kesällä.

Täällä kp17, ja edelleen sama tilanne. Nyt tuntuu, että ne vähätkin ovisoireet ovat loppuneet 🤷🏻‍♀️. Laitoin eilen tilaukseen 100kpl ovis testejä. Periaatteella ”pessimisti ei pety”… 😆 Niillä pärjännee loput max 4 letro kiertoa…
 
Kiitos @Aloy, jospa nämä taas tästä.. flunssa ja ovikset.. tein vielä tänään testin.. selkeä negaa.. joko huippu ei osunut mun testeihin.. jos ovis tapahtu.. niin ei auta kuin odotella pääseekö tekemään eri testiä..
Mutta jospa ens kierrossa jaksais taas. On tää viimeiset 3 vuotta ollut yhtä vuoristorataa... Kun huomioi molempien työstressin ja kaiken muun mitä omassa ja lähiseudun elämässä tapahtuu.. välillä kyllä ihmetellään sitä, miten tässä jotkut onnistuu.. toki olihan taas uutisia, että syntyvyys laskee taas...
 
Muokattu viimeksi:
Jokos @Maakku ja @Jefar pääsee testailee raskautta? 🤞🙏

Täällä vihdoin tänään (kp19) o+ 🥳. Eilen alkoi hieman enemmän tummumaan testi, joten saatiin tsempattua itsemme hommiin ja eiköhän tänään vielä uudelleen, joten saa tässäkin kierrossa nyt ainakin teoreettisesti piinailla, vaikka hieman skeptinen olen. Jotenkin tosi hitaasti tummunu ovistestit; eilen illalla oli jo suht tumma mutta silti vasta tänään puolenpäivän aikaan oli eka positiivinen testi. Saa nähdä venyykö itse ovis sitten huomisen puolelle vielä.
 
@Aloy mä testasin tässä kierrossa vaan digeillä. Aloitin hyvissä ajoin kp 8 (kun menkat oli eka kestänyt 4 päivää) ja testasin säännöllisesti ja tyhjää ympyrää näytti kunnes samantien tulikin pysyvä hymynaama. Ja ihan hyvä ovis oli tämän hetkisen tilanteen huomioiden 😅
 
@Kuuttituutti, no juu, siellä oli tosiaan hyvä ovis! 😍

@Jefar, pahoittelut negasta, mutta onneksi dpo9 on tosi aikainen vielä. Toivotaan, että menkat ei alkaiskaan! 🤞

Tänä aamuna ovistesti jo nega, uskon että ovis oli mahdollisesti myöhään eilen illalla. Pienesti lämmöt nousussa tänä aamuna, mutta ei vielä täysin luteaalilämpökään. En nyt varmaan tähänkään kiertoon ota progetukea vielä käyttöön, katsotaan jos seuraavassa kierrossa olis taas ovis hieman aiemmin.
 
@Kuuttituutti juu tiedän et voi vielä muuttua, aivan liian aikaista oli eilen testata. Saas nähdä, aina kummittelee takaraivossa et ku vuos negoja jo takana et miten nyt vois sitten plussa tulla 🙈
Menkkajomottelua löytyy jotka tulee ja menee mitkä tosin sopii kierronpäiviinkin 🤷🏻‍♀️
Lauantaina teen uudelleen jos ei menkat ala to/pe 🤞🏽
 
Olen seuraillut tätä keskustelua jo hetken mutta en ole aiemmin itse osallistunut keskusteluun.
Onko kenelläkään muulla käynyt niin, että letrojen myötä ovulaatio jää kokonaan pois? Ilman letroja ovuloin normaalisti mutta letrot(?) vaikuttavat niin, ettei ovulaatiota tule. Ihmetyttää ja ärsyttää.
 
Olen seuraillut tätä keskustelua jo hetken mutta en ole aiemmin itse osallistunut keskusteluun.
Onko kenelläkään muulla käynyt niin, että letrojen myötä ovulaatio jää kokonaan pois? Ilman letroja ovuloin normaalisti mutta letrot(?) vaikuttavat niin, ettei ovulaatiota tule. Ihmetyttää ja ärsyttää.

Kyllä. Tästä on jo vuosia mutta mulle tais käydä pari kertaa niin. Ja tuntuu että muillakin joskus käynyt niin
 
Takaisin
Top