Hienoa, että epätietoisuus päättyy ja pääsette uuteen kiertoon. Toivottavasti tällä kertaa toimii letrot paremmin ja mielen myrskyt helpottaa pian!Noniin, alkaa taas tulla selvyyttä asioihin. Punasta näkyvissä ja päästään vihdoin uuteen kiertoon. Taidampa laskea vasta huomisesta kp1, koska vasta nyt illalla alkoi tulla punaa paperiin. Suunnitelmana nyt sitten uutta yritystä lääkärin ohjeen mukaan kp3-7 letrot 1x1 ja ovistestin perusteella viikko o+:sta jälleen progesteronimittaus. Ei tarvita nyt vasteultraa kuulemma.
Aloin voida huonosti itseni kanssa ja se on ollut kyllä merkki menkkojen alkamisesta. Tosin, oli erittäin epämukava olla eilen ristiäisissä.. melkein juoksin pakoon kaikkia taaperoita ja vauvoja, joita oli myös tilaisuuteen saapunut. Nyt tietää, että paremmat ajat mielen myrskyjen kanssa alkaa kohta koittaa kun hormonitasot taas muuttuu.
Mitäs muille kuuluu?
Täällä dpo4 ja kunhan odottelen ja koetan nauttiskella viimeisestä lomaviikosta. Ollaan anoppilassa, ja täällä on miehen sisaruksilla pieniä vauvoja. Vähän kirpasee, mutta ihmeen hyvin olen saanut pidettyä itseni kassassa. Mutta syliin en noita pieniä kyllä halua! Onneksi me ollaan keskenämme kesämökillä, niin pääsee hieman pakoon.
Perjantaina sitten taas kotia kohti. Mulle gyne ei suositellut tai määrännyt mitään proge mittausta, mutta käyn nyt torstaina verikokeissa (otan samalla muitakin kokeita puhdin kautta) tsekkaamassa progen, kun se nyt Suomessa on mahdollista (mun asuinmaassa ei ole mitään yksityistä terveydenhuoltoa missä vois käydä ottaa kokeita oman mielen mukaan).