Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No voi ei! Onko sun mahdollista saada terolut tms kuuria katkaisemaan pitkä kierto, jos ovuloimattomuuden takia nyt venyy?Tsemppiä painon pudotukseen @Winsku, toivotaan että tuo plussatuulen teillekin
Täällä kp 34, ikinä ei ole näin pitkäksi venynyt kierto, menkoista ei vielä tietoakaan. Maanantaina r-testi ihan puhdas nega. Turhauttaa, kun ei tiedä mitä kropassa tapahtuu. Itseinho kehoa vastaan nostaa päätään, mikä ei ole hyvä asia. Mulla ei saisi päästä paino tippumaan, mutta turvotus ja inho ettei keho pelaa toivotusti tuo omat haasteensa..
Meinasin nyt pari päivää vielä kattella mihin tää tilanne kääntyy mutta täytyy alkaa kysellä jos ei ala vuotoa kuulua.No voi ei! Onko sun mahdollista saada terolut tms kuuria katkaisemaan pitkä kierto, jos ovuloimattomuuden takia nyt venyy?
Lainaan itseäni, testi edelleen negaa eikä vuotoa näy. Lääkärin mukaan odotellaan nyt vaan. Anovulatorinen kierto voi venyä parikin viikkoa. Nyt vasta viikon vuoto myöhässä. Toivottavasto ei tule hirveällä rytinällä, kattelin jo töistä sopivaa kokoa TenoistaMeinasin nyt pari päivää vielä kattella mihin tää tilanne kääntyy mutta täytyy alkaa kysellä jos ei ala vuotoa kuulua.
Joo Älä ajattele liikaa -nappi ois kova, samoin joku virheraportti "Mikä meni tällä kertaa vikaan tässä kierrossa"Kp 15 ja perus halvoissa viivatesteissä hissukseen tummenee testiviiva. Digi näyttää viel negaa. Ja kyllä, teen molempia, ku ei ollu sitä kontrolli ultraa. Eipähän jää epäselväksi oliko ovis vai ei Toivottavasti huomenna sit plussaa. Mitään ovis oireita ei oo ollu.
Vkoloppuna mull ois kummatkin yövuorot pubin puolella ja koska osaan maalailla pelkokuvia kauhiasti, niin pelkään et yövuorot sekottaa kroppaa liikaa vaikka kaikki muut tähdet sattuiskin kohdilleen
Voisko meis olla semmosta "Älä ajattele-nappia" siit ois hyötyä aika monesti
Se oiski ku tulostuis virheraportti. Nii vois seuraavassa kierossa sit muuttaa asijoita, eikä vaan ressata ja arvaillaJoo Älä ajattele liikaa -nappi ois kova, samoin joku virheraportti "Mikä meni tällä kertaa vikaan tässä kierrossa"
Reaktioni viestiisi:@Aloy mulla oli vasteultrassa kanssa noin että oli 18mm folli ja testit tosi haaleita. Se oli perjantaina niin sit maanantaina oli ovisplussa ja ovis.
@Maakku se vikaraportti ois niin paras! ”Hei, en löytänyt siittiötä, en hedelmöittynyt” ”Hei, löysimme toisemme mutta vähän oli kromosomit vinksallaan niin jakautuminen pysähtyi” ”hei, valitettavasti limakalvosi ei ollut minulle nyt sopiva”. Tsemppiä ihan hurjasti sinne! Mun matikalla muista kierroista laskeneena tänään ois pitänyt alkaa menkat mut ei näy. Testi oli myös aivan vitivalkoinen nega. No toivotaan että uusi kierto tulee kuitenkin vielä tällä viikolla.
@Piisku mulla ei letrot oo pidentänyt luteaalia, terolutit on pidentäneet sitä.
Olot on olleet tässä kierrossa hyvin erikoiset, ei yhtään pystynyt kehon signaaleja lukemaan ja hämmentävää kaikin puolin. Kp 14 oli digiovisplussa ja ultrassa näkyi hyvä follikkeli ja limakalvo ok. Siitä viikon kuluttua progesteronitaso 0,4 (25 olis ollut vähintäänkin toiveissa). Ovuloimatonta kiertoa veikkaan, katse on jo uudessa kierrossa, mikäli se joskus alkaa ettei tarvitse alkaa mummoksi julistautua@Maakku, onpas tylsää, toivottavasti pian ratkeaisi suuntain tai toiseen.. Onko muuten ovis oloja ollut ollenkaan nyt myöhemmin? Ei laisinkaan sama tilanne, mutta mä otin vuosi sitten korona roketteen just ennen ovista, ja se sit pisti oviksen paussille kahdeksi viikkoa. Sit viimein lopuin tuli se ovis, ja sen jälkeen menkat ”ajallaan”.
@Piisku, sun tilanne ratkesi jo, mutta vastaan kuitenkin, että mulle (ulkomailla) lääkäri ei suostunut antamaan letrojen kanssa mitään progetukea, vaikka siis mun luteaalit on yleensä vain 9 päivää. Hänen mukaansa letrot antaa kaiken sen mitä tarvii ja varsinaista progetukea saa vaan IVF hoidoissa. Ajattelin nyt tämän ensimmäisen kierron katsoa, että miten luteaalin käy, mutta sain just Suomessa käydessä täältä reseptin 3kk progetuelle.
@Winsku, toivottavasti plussa sieltä pian napsahtaa!
@Kuuttituutti, no sattuipas sitten samalla tavalla; mulla nimittäin eilen lähti testi tummumaan ollen jo illalla positiivinen, ja tänä aamuna sitten vielä selkeämmin. Oletan myös, että tänään olis oviskin, kun yleensä vastaavassa tilanteessa se olis samana päivänä. Toivottavasti siellä myös ratkeaa tilanne suuntaan tai toiseen pian!