Letrozolin käyttäjiä?

Olot on olleet tässä kierrossa hyvin erikoiset, ei yhtään pystynyt kehon signaaleja lukemaan ja hämmentävää kaikin puolin. Kp 14 oli digiovisplussa ja ultrassa näkyi hyvä follikkeli ja limakalvo ok. Siitä viikon kuluttua progesteronitaso 0,4 (25 olis ollut vähintäänkin toiveissa). Ovuloimatonta kiertoa veikkaan, katse on jo uudessa kierrossa, mikäli se joskus alkaa ettei tarvitse alkaa mummoksi julistautua 😄
No ei kait mummoksi 😆. Sä et vissiin mittaa lämpöjä? Toivotaan että se uusi kierto sieltä kohta pyörähtäis sit käyntiin 🤞
 
Mulla tässä plussa kierrossa oli lievemmät ovulaatiokivut kuin aiemmin, plussaa sain vain ovulaatiotesti tikkuihin, en ikinä digitaaliseen. Tsemppiä kaikille 😍
 
@Maakku onko siellä uutta kiertoa näkynyt? Täällä tänään kp 2 ja letrot taas aloitettu. Tuntuu että nää alkukierrot menee nopeasti kun menkat on pitkät ja ovis on aikaistunut ja sit oviksen jälkeenkin ennen testaamista aika menee nopeasti mut hitainta on ehdottomasti se väli kun tietää et ei oo raskaana ja uusi kierto ei käynnisty ja aina sitä jännittää että kai se käynnistyy ja koska.

@Aloy tsemppiä piinapäiviin! Mitä sulle määrättiinkään luteaali tueksi?
 
Tänään mieli ui pohjamudissa. Kp17 ja letroista huolimatta ei pienintäkään merkkiä oviksesta. Päässä vaan pyörii et kuin sekasin pitää kropan olla ettei ees lääkkeillä toimi. Vaikka viime vuojen loppupuolella toimi. Miks sama lääke vaikuttaa tollon muttei tällön. Ja samalla kiruan nuita kesätaukoja. Elokuunhun asti pitäs muka ootella, et voi ees soittaa mihinkään et mitä taas tapahtu tai oikeastaan mitä ei tapahtunu.
Jatkaisko oviksen tikuttelua ja mihin asti? Vai luovuttaisko tän kieron suhteen nyt jo :sad-face:
 
Älä luovuta @Winsku 🤗 Kp 21 on ollut oviksia, joista on plussia lopulta tullut. Ymmärrän turhautumisesi kun kroppa ei toimi oppikirjan mukaan..

@Kuuttituutti ei näy menkkoja ei.. turhaudun kun ei tiedä kauanko menee, että pääsisi uuteen yritykseen. Nyt meneillään kp 35 (pisin kierto mulla ikinä ollut 29 pv), normaalisti sielä 26 päivän tienoilla kierron pituus. Kauhistuttaa, jos vuoto alkaa jossain poissa kotoa hirveellä holinalla 😫 Keskiviikkona viimeisin negatesti tehty. Aargh.
 
Älä luovuta @Winsku 🤗 Kp 21 on ollut oviksia, joista on plussia lopulta tullut. Ymmärrän turhautumisesi kun kroppa ei toimi oppikirjan mukaan..

@Kuuttituutti ei näy menkkoja ei.. turhaudun kun ei tiedä kauanko menee, että pääsisi uuteen yritykseen. Nyt meneillään kp 35 (pisin kierto mulla ikinä ollut 29 pv), normaalisti sielä 26 päivän tienoilla kierron pituus. Kauhistuttaa, jos vuoto alkaa jossain poissa kotoa hirveellä holinalla 😫 Keskiviikkona viimeisin negatesti tehty. Aargh.
Voi ei, noi pitkät kierrot on niin raastavia. 😩

Lisäys. Ja komppaan Maakkua tässä @Winsku n kannustuksessa, kyllä se sieltä voi äkkiä tulla ja plussata. Itselläni on käynyt niin monta kertaa, että vuorokaudessa ihan haalea viiva plussaksi.
 
Heippa taas! Voiko noi letrot vaikuttaa kuukautisiin? 🤔 Vaikka niitä söinkin vaan kp 3-kp 7.

Mulla aina ollut runsaat kuukautiset ja kestänyt 5 pvä. Nyt kesti vaan 2 pvä, eikä ollut edes kipeät. Toki olen vaan tyytyväinen tähän. Mut mietityttää, et johtuuko noista letroista, vai onks kroppa vaan seonnut kokonaan 🤣
 
Heippa taas! Voiko noi letrot vaikuttaa kuukautisiin? 🤔 Vaikka niitä söinkin vaan kp 3-kp 7.

Mulla aina ollut runsaat kuukautiset ja kestänyt 5 pvä. Nyt kesti vaan 2 pvä, eikä ollut edes kipeät. Toki olen vaan tyytyväinen tähän. Mut mietityttää, et johtuuko noista letroista, vai onks kroppa vaan seonnut kokonaan 🤣
Faktatietoja tähän mulla ei ole, mutta mulla ainakaan ei oo vaikuttanut kuukautisiin letrojen käyttö. Ootko tehnyt raskaustestiä, ettei ollut valemenkat kyseessä?
 
Joo, oli pakko tehdä eilen ennen kun aloitin taas letrot. Ihan täysin nega se oli niinkuin odotinkin, kun kuitenkin vuotoa tuli ihan hyvin ton 2 pvä. No en tiedä mitä tapahtui. Ei muuta, kun kohti uutta ovulaatiota 😅
 
Heippa taas! Voiko noi letrot vaikuttaa kuukautisiin? 🤔 Vaikka niitä söinkin vaan kp 3-kp 7.

Mulla aina ollut runsaat kuukautiset ja kestänyt 5 pvä. Nyt kesti vaan 2 pvä, eikä ollut edes kipeät. Toki olen vaan tyytyväinen tähän. Mut mietityttää, et johtuuko noista letroista, vai onks kroppa vaan seonnut kokonaan 🤣
Tää on nyt vähän mutuilua, ja mullahan ei vielä ole eka letro kierto päättynyt, mutta eikös ne letrot just alenna estrogeeniä, mikä taas itsessään on se joka paksuntaa limakalvoa? Näin ajateltuna kai sillä vois olla vaikutus menkkoihin, jos limakalvosta ei letrojen kanssa ole tullut aivan yhtä paksua kuin ilman?
 
Muuten, voiko letroista tulla iho-oireita, varsinkaan näin reilu viikko kuurin jälkeen? Mulla meni kasvojen iho tosi epätasaiseksi, punottaakin ja kutittaa vähän. Mietin, että voisko olla mitenkään letroista johtuvaa? Toinen vaihtoehto on sit se, kun ostin just LV:n ihonhoitotuotteita ja eilen illalla kokeilin ekaa kertaa korjaavaa yövoidetta. Ei mulla muista kosmetiikkatuotteista mitään ole tullut, niin ihmettelen, että LV:n tuotteista sitten tulis joku allerginen reaktio 🤨
 
@Piisku
Mulla on lyhentänyt letrot menkkoja! Toki en muista ihan tarkkaan millaiset mun ”oikeat” menkat on ollut joskus 16 vuotiaana, mutta pillereitä syödessäni about 15 vuotta ”tyhjennysvuoto” kesti aina 4-5 päivää ja oli kivuliasta. Nyt letrojen aikana todella helpot kivut, ja pahin vuoto kestää 2-3 päivää. Muutaman päivän tulee vielä pyyhkimisvuotoa/tiputtelua sen jälkeen. Tiedä sitten, mistä johtuu 🙈 tosin mulla letrojen annosta ei ole vielä saatu kohdilleen, ovulaatiota ei ole siitä huolimatta vielä tullut. Onko sinulla ollut vasteultraa? Onko millainen annos? Ja ovis tulee kuitenkin? 🙂
 
@Winsku Laitan vielä minun toukokuun kierron ovistestit sinulle, kp19 oli vielä ihan haalea ja kp20 pomppasi plussaksi. Ei ollut Letrot käytössä, mutta Letrojenkin kanssa on käynyt samanlainen huima muutos ovistesteissä - hailurasta plussaksi vuorokaudessa noilla samoilla päivillä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230702_232957_com.android.gallery3d_edit_10100507025540.jpg
    Screenshot_20230702_232957_com.android.gallery3d_edit_10100507025540.jpg
    647.6 KB · Katsottu: 80
@Piisku
Mulla on lyhentänyt letrot menkkoja! Toki en muista ihan tarkkaan millaiset mun ”oikeat” menkat on ollut joskus 16 vuotiaana, mutta pillereitä syödessäni about 15 vuotta ”tyhjennysvuoto” kesti aina 4-5 päivää ja oli kivuliasta. Nyt letrojen aikana todella helpot kivut, ja pahin vuoto kestää 2-3 päivää. Muutaman päivän tulee vielä pyyhkimisvuotoa/tiputtelua sen jälkeen. Tiedä sitten, mistä johtuu 🙈 tosin mulla letrojen annosta ei ole vielä saatu kohdilleen, ovulaatiota ei ole siitä huolimatta vielä tullut. Onko sinulla ollut vasteultraa? Onko millainen annos? Ja ovis tulee kuitenkin? 🙂
Heippa!

Mulla oli viime kierrossa ultra kp 10 ja hyvin oli kehittynyt yks johtofollikkeli, niin ei tarvitse kuulemma enää muissa kierroissa mennäkkään. Mä olen kokoajan löytänyt oviksen, mut viime kierrossa ainakin letrot aikaisti sitä niin, että ovis tuli jo kp16, kun muuten on voinut tulla kp18-21. Mä syön 2 kpl kp3-7.

Sitten yksi kysymys vielä? Meille tuli syyskuun puoliväliin lapsettomuushoitojen ensikäyntiin julkiselle aika. Siinä oli, että naisen verikokeet kp3, jos mahdollista, mutta siellä ei osattu vastatat mulle, et voinko kuitenkin syödä letrot tässä kierrossa ja käydä labrassa ens kierron alussa, vai vaikuttaakohan ne vielä silloin niihin tuloksiin? Olisikohan täällä asiasta tietoa?
 
Snapchat-1943093201.jpg
Kiitos teille tsempeistä♥️ oon jaksanu testailla edelleen. Kp19 menos. On nää hitusen tummenpia viivoja ku edelliset. Digi näytti tyhjää palluraa ja niitten käyttöohjeessahan sanotaan ettei nuit viivoja sais kattua että ne ei näytä okiaa. Pitäs vaan luottaa palluraan. Vaan mihin tässä "prosessissa" muka osais luottaa 😅 kaikki tuntuu olevan kiini universumin ja tähtien asennosta😆
 
View attachment 123551Kiitos teille tsempeistä♥️ oon jaksanu testailla edelleen. Kp19 menos. On nää hitusen tummenpia viivoja ku edelliset. Digi näytti tyhjää palluraa ja niitten käyttöohjeessahan sanotaan ettei nuit viivoja sais kattua että ne ei näytä okiaa. Pitäs vaan luottaa palluraan. Vaan mihin tässä "prosessissa" muka osais luottaa 😅 kaikki tuntuu olevan kiini universumin ja tähtien asennosta😆
Kyllä tuo on lähellä plussaa! Testasin uudestaan iltapäivällä tai illalla.

Olen huomannut, että digissä viivat toimivat ihan samalla tavalla kuin liuskoissakin, kyllä niistä voi päätellä paljon, mutta lopullisen plussan tulkinnan olen jättänyt digille silloin, kun plussa on lähellä.
 
Noniin, alkaa taas tulla selvyyttä asioihin. Punasta näkyvissä ja päästään vihdoin uuteen kiertoon. Taidampa laskea vasta huomisesta kp1, koska vasta nyt illalla alkoi tulla punaa paperiin. Suunnitelmana nyt sitten uutta yritystä lääkärin ohjeen mukaan kp3-7 letrot 1x1 ja ovistestin perusteella viikko o+:sta jälleen progesteronimittaus. Ei tarvita nyt vasteultraa kuulemma.
Aloin voida huonosti itseni kanssa ja se on ollut kyllä merkki menkkojen alkamisesta. Tosin, oli erittäin epämukava olla eilen ristiäisissä.. melkein juoksin pakoon kaikkia taaperoita ja vauvoja, joita oli myös tilaisuuteen saapunut. Nyt tietää, että paremmat ajat mielen myrskyjen kanssa alkaa kohta koittaa kun hormonitasot taas muuttuu. 🍀

Mitäs muille kuuluu?
 
Takaisin
Top