Letrozolin käyttäjiä?

Jee Kettutyttö, nyt kevyemmin mielin yritykseen :)

Täällä dpo8, ei vieläkään oikein mitään oireita ja rintojen arkuus alkaa vähentyä joten eiköhän sieltä vuoto ala su-ti :sad001

Mullakin oli seurantaultra nyt kp13 ja yks follikkeli oli kypsymässä taas oikeella puolella:) Limakalvo oli vielä turhan ohut ja follikkelillakin vielä vähän varaa kasvaa mut huomisiltana sit irrotuspiikki ja toivotaan parasta:happy: Tänään on muuten ollu kyl tosi turhautunu olo tätä kaikkea odottelua, piinailua ja pettymyksiä kohtaan mut ehkä tää tässä taas. Ovistestit ei näytä kyl läheskään plussaa o_O Mut ei näyttäny ekassakaan letrokierrossa jostain syystä vaikka follikkeli oli kehittyny hyvin. Irrotuspiikin jälkeen tietty räiskyy kaikki testit, pitäähän se varmaan sit taas kokeilla miltä raskaustestiplussa näyttää:grin

Mullakin oli seurantaultra nyt kp13 ja yks follikkeli oli kypsymässä taas oikeella puolella:) Limakalvo oli vielä turhan ohut ja follikkelillakin vielä vähän varaa kasvaa mut huomisiltana sit irrotuspiikki ja toivotaan parasta:happy: Tänään on muuten ollu kyl tosi turhautunu olo tätä kaikkea odottelua, piinailua ja pettymyksiä kohtaan mut ehkä tää tässä taas. Ovistestit ei näytä kyl läheskään plussaa o_O Mut ei näyttäny ekassakaan letrokierrossa jostain syystä vaikka follikkeli oli kehittyny hyvin. Irrotuspiikin jälkeen tietty räiskyy kaikki testit, pitäähän se varmaan sit taas kokeilla miltä raskaustestiplussa näyttää:grin

Mulla ihan samat fiilikset ollu tänään, en jaksa enää toivoa ja pettyä ja toivoa ja pettyä... Ärsyttää ettei tärppää vaikka miten olisi yhdynnät kohdillaan ja ovis vihdoin ja viimein tullu. Ja juu eihän sitä heti voi odottaakaan tärppiä, mutta väsyttää silti tää odottaminen kun kaikki kaverit raskautuu ympärillä. Noh, kai tää tästä iloksi taas muuttuu joku toinen hetki. Mutta hienoa että siellä kuitenkin oli folli ja saat irrotuspiikin:)

Kiitos myötäelämisestä <3

Haaveilija, on niin tuttuja mietteitä. Toivoo ja pettyy, toivoo ja pettyy..

Mä testasin tänään ovis testiä miltä luomusti näyttää vaikka siis vasta kp 6.
Yllättävän hyvä viiva jo nyt vaikka siis ei plussa tietenkään. Nyt ruoes mietityttää pitäuskö alkaa testaa jo nyt? Kun mulla näytti kp16 viimeks plussan, mut sitä ennen oli kyllä haaleeta. Et nyt toi oli siihen nähden tosi tumma. Outoa suorastaan.

Kiitos myötäelämisestä <3

Haaveilija, on niin tuttuja mietteitä. Toivoo ja pettyy, toivoo ja pettyy..

Mä testasin tänään ovis testiä miltä luomusti näyttää vaikka siis vasta kp 6.
Yllättävän hyvä viiva jo nyt vaikka siis ei plussa tietenkään. Nyt ruoes mietityttää pitäuskö alkaa testaa jo nyt? Kun mulla näytti kp16 viimeks plussan, mut sitä ennen oli kyllä haaleeta. Et nyt toi oli siihen nähden tosi tumma. Outoa suorastaan.

Sullahan ei ollu PCOS? Se olis voinut selittää tuon viivan... Mut jos sulla on testejä niin voithan varmuuden vuoksi aloittaa jo nyt niin ei tarvii sit miettiä onko menny LH-huippu ohi:) Tai sit aloittaa joskus kp9-10? Mulle tuli viimeksi plussa vasta kp20 mutta gyne sanoi että silti ensi kierrossa kannattaa aloittaa testaus jo kp10 koska ovis saattaa aikaistua. :)

Sullahan ei ollu PCOS? Se olis voinut selittää tuon viivan... Mut jos sulla on testejä niin voithan varmuuden vuoksi aloittaa jo nyt niin ei tarvii sit miettiä onko menny LH-huippu ohi:) Tai sit aloittaa joskus kp9-10? Mulle tuli viimeksi plussa vasta kp20 mutta gyne sanoi että silti ensi kierrossa kannattaa aloittaa testaus jo kp10 koska ovis saattaa aikaistua. :)

Ei ole joo pcos todettu. Mulla on testejä 12 että siinä mielessä jos yhden päivässä tekisi niin riittäisi oletettuun. Kai mä teen nyt kun sen päähäni sain vaikka haalenisikin tänään, kun sit jää miettiin kummiskin jos ei saisi myöhemmin kiinni et oliko jo. Vaikka siis hyvin mahdollista on myös ettei ovuloi ollenkaan, kun letroillakaan ovuloinut ilmeisesti kahdessa kierrossa.
Näkee sitten.

Samoja odottamisen, tuskailun ja pettymyksen tunteita on täälläkin ollut. Vaikka on tässä tätä positiivista ollut, mutta silti jostain mielensopukoista tulee ajatus, että tää nyt on vaan tää yks kierto kun mulla homma toimii. Eihän se mitään takaa.

Eilen sain ovisplussan (Pregnylillä) ja se kyllä piristi mieltä. Niin selkeä plussa! Tänään oon varmaankin tuntenut ovulaatiokipuja muutaman tunnin ajan. Oonkohan aikaisemmin edes ovuloinut, koskapa en tällaista ole ikinä tuntenut? Samoin oli rakkulan kasvamiskipujen kanssa. Oon ihan varma, että nyt tunsin sen lähes viikon ajan ja aikasemmin en ole tuntenut mitään.

Ootteko te tunteneet ovulaatiota koskaan ja onko pregnylillä ollut vaikutusta siihen?

Samoja odottamisen, tuskailun ja pettymyksen tunteita on täälläkin ollut. Vaikka on tässä tätä positiivista ollut, mutta silti jostain mielensopukoista tulee ajatus, että tää nyt on vaan tää yks kierto kun mulla homma toimii. Eihän se mitään takaa.

Eilen sain ovisplussan (Pregnylillä) ja se kyllä piristi mieltä. Niin selkeä plussa! Tänään oon varmaankin tuntenut ovulaatiokipuja muutaman tunnin ajan. Oonkohan aikaisemmin edes ovuloinut, koskapa en tällaista ole ikinä tuntenut? Samoin oli rakkulan kasvamiskipujen kanssa. Oon ihan varma, että nyt tunsin sen lähes viikon ajan ja aikasemmin en ole tuntenut mitään.

Ootteko te tunteneet ovulaatiota koskaan ja onko pregnylillä ollut vaikutusta siihen?

Mä tunsin viime kierrossa kipua ovisplussan jälkeisenä yönä. Aamulla oli nega jo. Uskon että se oli oviskipua. Mutta uskon kylmä myös et jos en ois testannut en ehkä ois huomannut kiinnittää kipuun huomiota vaikka se olikin melko voimakasta. Kun mulla välillä on tuntunut alavatsakipua muutoinkin. Mikä on voinut olla siis just noita kipuja. Mutta kun kiinnitin huomioni että nyt jos tuntuu niin sevarmaan on niin johan sutten tunsinkin.

Mä tunsin viime kierrossa kipua ovisplussan jälkeisenä yönä. Aamulla oli nega jo. Uskon että se oli oviskipua. Mutta uskon kylmä myös et jos en ois testannut en ehkä ois huomannut kiinnittää kipuun huomiota vaikka se olikin melko voimakasta. Kun mulla välillä on tuntunut alavatsakipua muutoinkin. Mikä on voinut olla siis just noita kipuja. Mutta kun kiinnitin huomioni että nyt jos tuntuu niin sevarmaan on niin johan sutten tunsinkin.

Mahassa voi mullakin olla vaikka mitä suolistokipuja, mutta kun näitä nyt tulee tarkemmin seurattua. Ehkä minäkin oisin pitänyt tätä vaan vatsavaivana, vaikka oli kyllä selvästi aivan alavatsan turvotus, jomotus ja kipu. Ei niinkään sellanen mitä yleensä vatsavaivoissa. Tänään mullakin ovis jo nega. Äsken oli sellasta pistävää kipua juuri tuossa vasemmalla puolen, ja sillä puolen se follikkelikin oli.

Mahassa voi mullakin olla vaikka mitä suolistokipuja, mutta kun näitä nyt tulee tarkemmin seurattua. Ehkä minäkin oisin pitänyt tätä vaan vatsavaivana, vaikka oli kyllä selvästi aivan alavatsan turvotus, jomotus ja kipu. Ei niinkään sellanen mitä yleensä vatsavaivoissa. Tänään mullakin ovis jo nega. Äsken oli sellasta pistävää kipua juuri tuossa vasemmalla puolen, ja sillä puolen se follikkelikin oli.

Kyllä varmasti oli ovis sitten :)
Aika hyvä et tuntee sen niin voi olla varma :)

Kyllä varmasti oli ovis sitten :)
Aika hyvä et tuntee sen niin voi olla varma :)

Nyt on sellanen kaikkensa antanut olo :D Kaikki on nyt tehty niin oikein kuin voi ja tämän enempää ei voi asian eteen enää tehdä. Kohta alkaa se kamala piinailu sitten varmaan.
Onneksi nyt voi hetken huilata ennen sitä, kun nyt nuo hormonihöyryt on mullakin jo laantuneet.

Miltä Kettutyttö sinun ovistikku on näyttänyt?

Mites Haaveilija, joko tuli ovisplussa?

Mulla ovistikkku oli haalea ja siis haaleampi kuin eilen. Mutta myös vain kahden tunnin pidätys. Oli vaikea saada tänään pitkää pidätystä kun ihan jatkuvasti hauhea hätä.

Jee, Tyyne! Ja ihana onnistuminen Evangelyn!

Itse olin viime viikon lopulla suuntaamassa katsetta jo primolut-kuuriin ja seuraavaan kiertoon, mutta tämä viikko toi mukanaan uuden ultran ja uudet tuulet. Pitkällinen kasvatus ensin letroilla ja puregon siihen jatkoksi olivat saaneet aikaan yhden johtofollin, jolla oli kokoa 18mm. Irrotuspiikki pistetty ja ovulaatiota odotellaan. Enpä olisi uskonut, että tämä näin kääntyy. Varovasti toivoin tähän kiertoon edes ovisplussaa, nyt kyttään hulluna kaikenlaisia oireita itse oviksesta :smiley-bounce012

Teillä on tosi monella ollut irrotuspiikki, onko sitä jotenkin perusteltu että miksi ? Kun mulla ei kukaan puhunut sellaisesta mitään, vain ovistestit ja loppukierron verikoe. Kävin verikokeessa viime pe mutta ei oo vielä tullut tuloksia...

Mä oon nyt satavarma että tärppiä ei tullut vaikka kaikkemme tehtiin :sad001 Tänään nimittäin loppui rintojen arkuus ja ollut kuumia aaltoja joten keltarauhanen taitaa olla surkastumaan päin ja hormonitasot laskeneet. Oon kyllä niin pettynyt ja surullinen, varmaan noi hormonit vielä lisää tätä masisfiilistä :shifty: Toivotaan että tänne tulee muilta piristäviä plussauutisia :)

Varpu dpo10

Aiemmin kyselin teiltä mielipiteitä onko liian aikaista seurantaultra kp 10. No, ei ollut. Siellä oli jo nyt kasvamassa lääkärin sanojen mukaan 17mm (kannassa lukee 20mm) yksi johtofolli. Nyt ihmettelen, miksi ei ovistesti ollut positiivinen tänä aamuna eikä nyt illallakaan o_O lääkärikin tätä ihmetteli ja sanoi että nyt illalla varmasti sitten plussa tulee.
Minuakin kiinnostaa tuo irrotuspiikki? Mullekaan ei ole kukaan siitä puhunut.

Takaisin