Tänään oli ne kokeet rintakyhmystä ja heti pystyi sanomaan että hyvänlaatuinen! Ihanaa, nyt voi hengittää taas ja jatkaa yritystä :)
Varmasti iso helpotus, onnea hyvistä uutisista! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään oli ne kokeet rintakyhmystä ja heti pystyi sanomaan että hyvänlaatuinen! Ihanaa, nyt voi hengittää taas ja jatkaa yritystä :)
Mullakin oli seurantaultra nyt kp13 ja yks follikkeli oli kypsymässä taas oikeella puolella:) Limakalvo oli vielä turhan ohut ja follikkelillakin vielä vähän varaa kasvaa mut huomisiltana sit irrotuspiikki ja toivotaan parasta Tänään on muuten ollu kyl tosi turhautunu olo tätä kaikkea odottelua, piinailua ja pettymyksiä kohtaan mut ehkä tää tässä taas. Ovistestit ei näytä kyl läheskään plussaa Mut ei näyttäny ekassakaan letrokierrossa jostain syystä vaikka follikkeli oli kehittyny hyvin. Irrotuspiikin jälkeen tietty räiskyy kaikki testit, pitäähän se varmaan sit taas kokeilla miltä raskaustestiplussa näyttää
Kiitos myötäelämisestä
Haaveilija, on niin tuttuja mietteitä. Toivoo ja pettyy, toivoo ja pettyy..
Mä testasin tänään ovis testiä miltä luomusti näyttää vaikka siis vasta kp 6.
Yllättävän hyvä viiva jo nyt vaikka siis ei plussa tietenkään. Nyt ruoes mietityttää pitäuskö alkaa testaa jo nyt? Kun mulla näytti kp16 viimeks plussan, mut sitä ennen oli kyllä haaleeta. Et nyt toi oli siihen nähden tosi tumma. Outoa suorastaan.
Sullahan ei ollu PCOS? Se olis voinut selittää tuon viivan... Mut jos sulla on testejä niin voithan varmuuden vuoksi aloittaa jo nyt niin ei tarvii sit miettiä onko menny LH-huippu ohi:) Tai sit aloittaa joskus kp9-10? Mulle tuli viimeksi plussa vasta kp20 mutta gyne sanoi että silti ensi kierrossa kannattaa aloittaa testaus jo kp10 koska ovis saattaa aikaistua. :)
Samoja odottamisen, tuskailun ja pettymyksen tunteita on täälläkin ollut. Vaikka on tässä tätä positiivista ollut, mutta silti jostain mielensopukoista tulee ajatus, että tää nyt on vaan tää yks kierto kun mulla homma toimii. Eihän se mitään takaa.
Eilen sain ovisplussan (Pregnylillä) ja se kyllä piristi mieltä. Niin selkeä plussa! Tänään oon varmaankin tuntenut ovulaatiokipuja muutaman tunnin ajan. Oonkohan aikaisemmin edes ovuloinut, koskapa en tällaista ole ikinä tuntenut? Samoin oli rakkulan kasvamiskipujen kanssa. Oon ihan varma, että nyt tunsin sen lähes viikon ajan ja aikasemmin en ole tuntenut mitään.
Ootteko te tunteneet ovulaatiota koskaan ja onko pregnylillä ollut vaikutusta siihen?
Mä tunsin viime kierrossa kipua ovisplussan jälkeisenä yönä. Aamulla oli nega jo. Uskon että se oli oviskipua. Mutta uskon kylmä myös et jos en ois testannut en ehkä ois huomannut kiinnittää kipuun huomiota vaikka se olikin melko voimakasta. Kun mulla välillä on tuntunut alavatsakipua muutoinkin. Mikä on voinut olla siis just noita kipuja. Mutta kun kiinnitin huomioni että nyt jos tuntuu niin sevarmaan on niin johan sutten tunsinkin.
Mahassa voi mullakin olla vaikka mitä suolistokipuja, mutta kun näitä nyt tulee tarkemmin seurattua. Ehkä minäkin oisin pitänyt tätä vaan vatsavaivana, vaikka oli kyllä selvästi aivan alavatsan turvotus, jomotus ja kipu. Ei niinkään sellanen mitä yleensä vatsavaivoissa. Tänään mullakin ovis jo nega. Äsken oli sellasta pistävää kipua juuri tuossa vasemmalla puolen, ja sillä puolen se follikkelikin oli.
Kyllä varmasti oli ovis sitten :)
Aika hyvä et tuntee sen niin voi olla varma :)