Letrozolin käyttäjiä?

Aivan. Mullakin letrot käytössä, 1tbl 3-7 kierron päivinä. Tarkoitus ois mennä kolmanteen inssiin tässä kierrossa. Ja täälläkin kyllä turhauttaa kun ei ala raskaus… 🥴 Luin tuolta ketjun noin puolesta välist et osa ottanut ”tupla” letrot ja niiden avulla sit plussannut. Mietein et uskaltaakohan niin kokeilla ilman että kysyy lääkäriltä. Monikkoriski kyllä tiedossa.
Teillä ilmeisesti hyvä vaste yhelläkin tabletilla?
Mulla eka testattiin yhtä, mutta ei ollut vastetta. Sitten nostettiin kahteen ja sillä hyvä vaste. Ei varmaan ainakaan ilman ultraa kannata nostaa annosta.
Mietin itekki, että onkohan riski ottaa taas enskiertoon 2tbl kun aloin luomustikkin ovuloimaan🤔
 
Aivan. Mullakin letrot käytössä, 1tbl 3-7 kierron päivinä. Tarkoitus ois mennä kolmanteen inssiin tässä kierrossa. Ja täälläkin kyllä turhauttaa kun ei ala raskaus… 🥴 Luin tuolta ketjun noin puolesta välist et osa ottanut ”tupla” letrot ja niiden avulla sit plussannut. Mietein et uskaltaakohan niin kokeilla ilman että kysyy lääkäriltä. Monikkoriski kyllä tiedossa.

En lähtisi tuplaamaan annosta ilman lääkäriltä kysymistä tai ultraseurantaa. Jos vaste ollut hyvä yhdellä tabletilla niin kahdesta ei ole varmastikaan mitään extra-hyötyä, mutta monikkoraskauden riski kasvaa. Useimmat täällä joiden annosta kasvatettu, on ultralla todettu että ei vastetta tietyllä annoksella. Mulla todettiin myös että 1 tabletilla ensin oli vaste, sitten lopahti mutta ei siltikään heti tuplattu annosta vaan vähän lisättiin määrää ja nyt kokeillaan sillä. Mulla todettu myös PCO. Olisin tosi varovainen näiden kanssa 🙂🤞 toivottavasti sielä inssi toisi toivotun tuloksen.
 
Heippa!

Onko teillä kokemusta Letrojen ja alkoholin yhteensopivuudesta. Mun pitäis huomenna aloittaa ensimmäinen letrokierto ja lauantaina olisi yhdet häät. En ole halunnut kaikille kertoa lasten yritysprojektista. Niin olin ajatellut muutaman viinilasin ottaa. Pakkausselosteessa ei alkoholia mainittu ollenkaan, joten ehkä sen uskaltaisin ottaa?
 
Teillä ilmeisesti hyvä vaste yhelläkin tabletilla?
Mulla eka testattiin yhtä, mutta ei ollut vastetta. Sitten nostettiin kahteen ja sillä hyvä vaste. Ei varmaan ainakaan ilman ultraa kannata nostaa annosta.
Mietin itekki, että onkohan riski ottaa taas enskiertoon 2tbl kun aloin luomustikkin ovuloimaan🤔
Mä oon ovuloinnut luomusti koko ajan ja silti annostus on kaks tablettia 😊
 
Heippa!

Onko teillä kokemusta Letrojen ja alkoholin yhteensopivuudesta. Mun pitäis huomenna aloittaa ensimmäinen letrokierto ja lauantaina olisi yhdet häät. En ole halunnut kaikille kertoa lasten yritysprojektista. Niin olin ajatellut muutaman viinilasin ottaa. Pakkausselosteessa ei alkoholia mainittu ollenkaan, joten ehkä sen uskaltaisin ottaa?
Minä olen pari kertaa juonut muutaman lasia viiniä. En ole huomannut mitään vaikutusta.
 
Oho, mielenkiintosta! Ehkä mää sit uskallan mennä sillä määrätyllä kahdella tabletilla😊
Minkä takia sulle siis edes määrättiin letrot?
Mulla kierrot on pidentyneet keskenmenojen jälkeen ja raskautumisen kannalta lääkäri halusi että aikaistetaan ovista 😊 viimeisin kierto mistä raskauduin niin ovis oli kp 23.
 
Mulla kierrot on pidentyneet keskenmenojen jälkeen ja raskautumisen kannalta lääkäri halusi että aikaistetaan ovista 😊 viimeisin kierto mistä raskauduin niin ovis oli kp 23.
Okei niin justiinsa! Minäkin mietin sen takia taas letrojen aloitusta, että tosiaan aikaistuisi ovis. Nyt luomuna ovis ollu kp21-23.
 
Täällä kolmas letrokierto menossa, ekassa oli 1tbl 3-7pv, toisessa 2+1+2+1+2 mutta jäi kemialliseksi, nyt samalla annostuksella 6kk
 
Mä sain tällä viikolla reseptin letroille, mutta tällä hetkellä menossa vasta kp13, eli seuraavasta kierrosta pääsen noita käyttämään. Mä ovuloin kyllä luonnostaan, mutta ikää on, ja letrojen tarkoituksena on ”vahvistaa” ovista ja lisätä raskauden todennäköisyyttä sillä perusteella, että jos useampi munasolu kypsyy, niin edes yksi voisi olla terve ja raskaus alkaa. Asun ulkomailla, ja mielenkiintoisesti täällä letrojen käyttöä ei seurata millään tavalla; ei ultrata eikä oteta edes verikoetta oviksen jälkeen. Sattumoisin ollaan Suomessa just kun aloitan letrot, joten mietin, että kävisin kuitenkin yksityisellä gynellä ultrassa tarkistuttamassa vasteen ja limakalvon tilanteen. Olenko mä ymmärtänyt oikein, että letrot voi siis ohentaa limakalvoa, ja se taas sitten ei olis hyvä raskaudelle?
 
Täällä eka letrokierto meneillään kp 11 ja tabletit popsittu tällä erää. Kp 13 olis ultra, niin nähdään onko munasolu lähdössä/lähtenyt matkaan. Aika vähän haittavaikutuksia, halut on tosin ihan nollassa. Tänään digiovistestissä vilkkuvaa naamaa ja pitäisi olla kroppa sitä vaille, että hep toimintaa.. mutta vähän suorittamiseksi meni, tai en tiedä mitä puoliso tuumi 😑

Letrot minullakin vain vahvistamaan ovulaatiota "kaiken varalta". Selittämättömiä ollaan ja niin kunnossa kuin voi olla, silti yli 2 vuoteen ei plussan plussaa. Aukkarikin tehty ja ok oli.
 
@Aloy mä en osaa sanoa tohon limakalvon ohentumiseen. Mulle ei ainakaan sellaisesta oo puhuttu ja samalla kun katottiin vasteultra niin tsekattiin limakalvo joka oli ok.

@Maakku tsemppiä ekaa letro-kiertoon! Teitkö sellaisen vaaleanpunaisen vai lilan digitestin? Mielenkiintoista sit kuulla mitä ultrassa näytti vs. Ovistestit. Ikävää että halut ei oo tähän kiertoon löytyneet 😞
 
@Aloy mä en osaa sanoa tohon limakalvon ohentumiseen. Mulle ei ainakaan sellaisesta oo puhuttu ja samalla kun katottiin vasteultra niin tsekattiin limakalvo joka oli ok.

@Maakku tsemppiä ekaa letro-kiertoon! Teitkö sellaisen vaaleanpunaisen vai lilan digitestin? Mielenkiintoista sit kuulla mitä ultrassa näytti vs. Ovistestit. Ikävää että halut ei oo tähän kiertoon löytyneet 😞
Lilaa, se dual mikä vilkuttaa ennen pysyvää hymyä. Otin ton hifitestin just sen takia tähän kiertoon että näkee miten sitten plussa vertautuu ultraan.. vahva tunne kropassa, että ovis ois aika lailla ylihuomenna ultrapäivänä 🤔 nyt iltaa kohden tuntuu munikset jotenkin turvonneilta, oispas siellä nyt valioyksilö tulollaan 😊
 
@Maakku miltä näytti ultrassa? Täällä kp 9 ja huomenna meinasin uittaa ekan digiovistestin, sen joka näyttää neljä hedelmällistä päivää.

Sama ovistesti oli mullaki tässä kierrossa, eilen oli plussa kp 13. Ultrassa 5mm limakalvo ja 16 mm folli, saapa nähdä oisko ovis sitte tänään vaiko mikä. Yhtään ei ole sellainen olo tässä letrokierrossa että mitään tapahtuisi. Jotenkin paremmin pystyin kroppani tuntemaan luomuna.

Edit. Viikon päästä progesteronikoe, katellaan mitä se sanoo.
 
Täällä odottelen tuleeko ovulaatiota ja käytössä sovellus premom johon saa laitettu kuvan testistä ja analysoi viivat, mulla ei ikinä tullut hymynaamaa mutta lääkärissä kuvien mukaan liuskatesteissä selvä ovulaatio (letrozol). Yleensä tullut nyt kp16 ovulaatio plussa, tällä hetkellä kp14😊
 
Mulla viime kierrossa annosnoston vuoksi oli ultra kp13, jossa limakalvo 10mm ja munasolu 17mm, kemiallinen, kun päivä haalean plussan jälkeen alkoi vaalea verenvuoto ja olikin pian jo negatiivinen. Nyt peukut pystyssä ja toivotaan onnistumista
 
Sama ovistesti oli mullaki tässä kierrossa, eilen oli plussa kp 13. Ultrassa 5mm limakalvo ja 16 mm folli, saapa nähdä oisko ovis sitte tänään vaiko mikä. Yhtään ei ole sellainen olo tässä letrokierrossa että mitään tapahtuisi. Jotenkin paremmin pystyin kroppani tuntemaan luomuna.

Edit. Viikon päästä progesteronikoe, katellaan mitä se sanoo.
Kommentoiko lääkäri tota limakalvoa millään tavalla? En tosiaankaan oo asioiden ekspertti mutta mun korvaan se kuulostaa vähän ohuelta. Tuliko eilen ovisoireita? Harmi, ettei vielä tunnu siltä että letroista olisi apua.
 
Kommentoiko lääkäri tota limakalvoa millään tavalla? En tosiaankaan oo asioiden ekspertti mutta mun korvaan se kuulostaa vähän ohuelta. Tuliko eilen ovisoireita? Harmi, ettei vielä tunnu siltä että letroista olisi apua.
Kommentoi, että ohut on mutta muuten hyvännäkönen että tällä mennään. Kerkii vielä paksuuntua ja kun muuten on hyvärakenteinen niin ei näe estettä mahdolliselle kiinnittymiselle.
 
Takaisin
Top