Letrozolin käyttäjiä?

Mulla eka kierto kypsytti 2 follia mutta vasta kp16 oli ovisplus ja ei raskautta. Toinen kierto toi ovisplussan kp14 ja nyt raskaana rv4+3 :love7 nyt ei vaan mitään tietoa montako follia kypsy joten ultra jännittää :nailbiting: ja minulla siis pcos..ja annos oli siis yks tabletti kp3-7

Onnea Krookus, ihanan toivoa antava tarina! :):Heartred

Mulla ei tullu johtofollia pienemmällä letroannoksella vaan paljon oli pieniä alle 10mm rakkuloita, mutta kun seuraavaan kiertoon nostettiin annos 5mg:aan niin kp17 ultrassa näkyi kaksi selkeää johtofollia :) Olin käynyt kp10 ultrassa samassa kierrossa ja silloin johtofollia ei vielä näkynyt vaikka limakalvo oli jo hyvä (9mm). Isoin folli taisi silloin olla 11mm ja sit kp17 se oli 16mm. Ovisplussa tuli sitten kp20 eli melko myöhäinen ovis mutta kuitenkin vielä ihan ok :) Mulle lääkärit sanoi että PCOS:sta kärsivillä on yleensä hyvät hoitotulokset, täytyy vaan löytää sopiva lääke oviloimiseen:) Varmasti oikea lääke ja annos löytyy sullekin!

Kiitos tsempistä, kylläpä helpotti kuulla muidenkin kokemuksia! Eilen iski ahdistus, kun itsellä ehti jo toivo herätä ja lääkäri oli lähinnä ihmeissään miksi mitään ei tapahdu. Tänään on ollut jo vähän valoisammat ajatukset, ehkä se tästä vielä jossain vaiheessa iloksi muuttuu

Mulla eka kierto kypsytti 2 follia mutta vasta kp16 oli ovisplus ja ei raskautta. Toinen kierto toi ovisplussan kp14 ja nyt raskaana rv4+3 :love7 nyt ei vaan mitään tietoa montako follia kypsy joten ultra jännittää :nailbiting: ja minulla siis pcos..ja annos oli siis yks tabletti kp3-7

Onnea suuresti! Letroilla monikkoraskauden riski pitäisi olla pieni, mutta jos on muita riskitekijöitä (ylipaino,ikä, useampi raskaus, suvussa kaksosia) niin silloin ymmärtääkseni suurempi. Tsemppiä ultraan!

Onnea suuresti! Letroilla monikkoraskauden riski pitäisi olla pieni, mutta jos on muita riskitekijöitä (ylipaino,ikä, useampi raskaus, suvussa kaksosia) niin silloin ymmärtääkseni suurempi. Tsemppiä ultraan!

Krookuksella on jännät paikat käsillä, onnea! :smiley-bounce012

Näistä monikkoraskauden riskitekijöistä osa tuli kyllä vähän yllätyksenä. Olin jotenkin ajatellut, että pco voisi todennäköisyyttä lisätä samoin kuin suvussa olevat kaksoset. Mutta ikä ja raskauksien määrä :think005

Krookuksella on jännät paikat käsillä, onnea! :smiley-bounce012

Näistä monikkoraskauden riskitekijöistä osa tuli kyllä vähän yllätyksenä. Olin jotenkin ajatellut, että pco voisi todennäköisyyttä lisätä samoin kuin suvussa olevat kaksoset. Mutta ikä ja raskauksien määrä :think005

Itsellekin tuli yllätyksenä nuo, mutta tosiaan googlettelin noita riskitekijöitä jälkikäteen ja useammastakin lähteestä bongasin tuon että mm.äidin korkea ikä vaikuttaa ja ettei ole ensisynnyttäjä. Ja muistaakseni jossain oli tutkimus, että letrot tuntuvat tepsivän juurikin pcos tapauksiin.

Voi hannuli, nuo tunteet on niin tuttuja :/ Voimia toivon sulle, ja myös kaikille muille. <3

Tänään oli kp 12 kontrolliultra ja sain hyviä uutisia, päästään yrittämään! Johtofolli on 18 mm ja muut pienentyneet. Ihan voittajafiilis kaiken tämän synkistelyn jälkeen. :) Vaikka eihän tässä tietysti mitään takeita ole, mutta kiva saada edes yrittää.

Tyyne, jee!! Arvioiko gyne yhtään milloin viis odottaa ovista?

Jos tänään on ovistesti negatiivinen, niin pistän illalla Pregnylin. Mennään ajoitetulla yhdynnällä eli keskiviikko on silloin Se päivä. Ehkä me hyödynnetään myös muita päiviä... Miehelle sanoin vain, että alkuviikosta hommiin :D

En usko, että testi olisi tänään luonnostaan positiivinen, koska tikussa ei ole näkynyt yhtään mitään koko viikonloppuna. Mut tämähän mulle käy! :)
Sitten ke aloitan myös Lugesteronit.

Voi hannuli, nuo tunteet on niin tuttuja :/ Voimia toivon sulle, ja myös kaikille muille. <3

Tänään oli kp 12 kontrolliultra ja sain hyviä uutisia, päästään yrittämään! Johtofolli on 18 mm ja muut pienentyneet. Ihan voittajafiilis kaiken tämän synkistelyn jälkeen. :) Vaikka eihän tässä tietysti mitään takeita ole, mutta kiva saada edes yrittää.

Jee loistavaa Tyyne! :) Tiedän tuon fiiliksen kun on vaan niin onnessaan että pääsee edes yrittämään :happy093

Täällä dpo7 ja ei niin mitään oireita. Tai no eilen oli lieviä menkkapoltteluita ja tänään salilla piti välillä hengähtää kun vihlaisi niin alavatsaa, mutta nää nyt voi olla ihan mitä tahansa. Tietty sitä toivoo että olisivat jotain kiinnittymis- ja kohdun kasvukipuja :grin Aamuyöllä jouduin kanssa käymään vessassa mitä en yleensä tee, mutta selittynee levottomalla nukkumisella jolloin pieneenkin vessahätään heräsi. :rolleyes: Ja nyt parina aamuna oon muutenkin herännyt joskus klo 5-6 aivan pirteänä mutta sekin voi olla vaan keväästä johtuvaa. On nää piinapäivät niin piinallisen hitaita vaikka olenkin onnellinen että pääsen edes piinailemaan :)

Muokattu viimeksi:
Jee loistavaa Tyyne! :) Tiedän tuon fiiliksen kun on vaan niin onnessaan että pääsee edes yrittämään :happy093

Täällä dpo7 ja ei niin mitään oireita. Tai no eilen oli lieviä menkkapoltteluita ja tänään salilla piti välillä hengähtää kun vihlaisi niin alavatsaa, mutta nää nyt voi olla ihan mitä tahansa. Tietty sitä toivoo että olisivat jotain kiinnittymis- ja kohdun kasvukipuja :grin Aamuyöllä jouduin kanssa käymään vessassa mitä en yleensä tee, mutta selittynee levottomalla nukkumisella jolloin pieneenkin vessahätään heräsi. :rolleyes: Ja nyt parina aamuna oon muutenkin herännyt joskus klo 5-6 aivan pirteänä mutta sekin voi olla vaan keväästä johtuvaa. On nää piinapäivät niin piinallisen hitaita vaikka olenkin onnellinen että pääsen edes piinailemaan :)

Tuo piinailu on ihan kamalaa, mutta tässä vaiheessa jo sitäkin oikein odottaa. Kivaa, että oot päässyt siihen vaiheeseen. Tuolloin kaikki voi olla oireita, mutta ilman yritystä niitä ei edes noteeraisi oireiksi :D Toivotaan kuitenkin, että tää on nyt viimeinen piinailu sulle!

Kiva käydä lukee omakannasta noista naistenklinikka käynneistä, vaikka selannut niitä ties kuinka monta kertaa niin aina pistää silmään se kun siellä lukee että munasarjat lepotilassa...

Ikää 25 ja munasarjat ei pelitä, ei oo vissiin koskaan oikee kunnolla pelittänyt... Loma lähenee ja ajattelin siellä ottaa niin rennosti kun vaan voi!

Mulla on kanssa Alinah lukenut useassa tekstissä että munasarjat lepotilassa ja alkuun googlasinkin että mikä ihmeen lepotila :confused: Mutta ilmeisesti sama asia kuin että munasarjojen tilanne vastaa alkukiertoa eli ei kasvavia folleja eikä varsinkaan johtofollia. Jostain muuten silloin googlatessani luin että nuorilla paljon urheilevilla ja terveellisesti syövillä naisilla munasarjat voivat olla lepotilassa mutta ovat ”heräteltävissä” kun kehon stressi vähenee ja toki myös lääkkeellisesti. Eli hyvä ottaa lomalla rennosti :wink Varmasti ne saadaan piikeillä sitten heräämään ja sen jälkeenhän ne voikin taas vielä paremmin reagoida lääkkeisiin kun ovat lopettaneet talviunensa:) Tsemppiä alihah!

Takaisin