Mä testaisin. Musta siinä voi vain voittaa. Joko iloinen plussa joululahjaksi tai sit nega, jonka voi kuitata sillä, että "no jaa, eihän se plussa vielä ehkä näkyisi edes" Mut riippuu kai myös paljon, miten itse yleensä suhtaudut testeihin :)Täällä tuli plussa ovulaatiotestiin, jouluaattona ois sit dpo10. Mietin että jokohan silloin uskaltais testata, vai meneekö joulu pilalle Loppuviikosta ivf-ensikäyntikin, jännittää et mikä päätös sieltä tulee. Meillä siis miehen siittiöissä vikaa, normaalimuotoisia 1% ja määräkin oli huonohko.
Mulla nyt kp 20 ja veikkailin tälle päivää ovista leposykkeen nousun takia. Mut tulin myös kipeäksi nyt ja koska mikään muu ei viittaa ovikseen ja testitkin vaan negoja, ni eipä taida paljon joulun ihmettä meille tulla testiin. Pieni toivonkipinä mulla on, kun aamulämpö on normisti aina 36,5 mutta kp 16 se oli 36,0 et jos ovis olisikin ollut kp 17. Mutta mikään muu ei sit taaskaan viittaa siihen, niin tuskinpa. Aika mielenkiintoista, et mitä ihmettä tästä kierrosta mahtaa tulla.