Letrozolin käyttäjiä?

Kiva kun kysyit! 💛
DPO15/KP1 tänään.
Hieman meni tunteisiin tämä negakierto. Kai sitä oli useita syystä odotukset aika korkealla tässä kierrossa: vika mahdollisuus raskaudelle tänä vuonna, vika mahdollisuus että olisin jouluna raskaana, vika letro-kierto. Olin rehellisesti taas aika toiveikas, varsinkin kun tuli dpo10 tiputtelua joka sitten valitettavasti ei ollut kiinnittymisvuotoa vaan sitä tuttua tiputtelua jota terolut ei näytä pitävän poissa.

Tästä mielialasta johtuen tuli pidettyä foorumitaukoa. Jospa tää tästä taas lähtisi fiilis nousuun. 😊

Meillä olisi nyt ohje pitää taukokierto mutta mulla ois kyllä noita letroja vielä kaapissa... Mä vaan pelkään että en ovuloi ilman ja sit on joku 60pv kierto... Muutama päivä aikaa miettiä kummin teen.
Voi että 😞❤️ pahoittelut uudesta kierrosta. Niin syvältä aina joka kierto ja varsinkin niissä kierroissa, kun odotukset on normia korkeamalla. 😩

Onko toi taukokierto joku yleinen juttu vai miksi sitä pitäisi pitää?

Täällä dpo11, en _uskaltanut _ testata aamulla. Halusin miehen kanssa vapaapäivän ilman itkuja.

Aion testata torstaina illalla. Kai jo dpo14 joku haamu tulee illallakin jis on jotain mikä voisi haamuilla.

Tosin ummetus kääntyi taas perinteiseen löysyyteen tänään, niin se aina tekee ennen menkkoja. Yk31 että kyllä tässä ehkä jo tietää miten tämä menee... Että eiköhän tämä ollut tässä tämä kierto.

Ensi kierrossa aion olla ihan ilman lääkkeitä ja testejä, koska se on viimeinen kierto ennen kuin ivf alkaa.

Joten hyvästelen tämän letroketjun! :hello täällä olin pitkään ja monille Letrot ovat selkeästi iso apu. Plussia pärähteli paljon. Meillä eivät auttaneet, vika on jossain muualla. Toivottavasti järeämmät hoidot auttavat...
Joo, varmasti dpo14 antaa jo jotain viivaa, jos on antaakseen. Onnea Omppu jatkoon ja tähänkin loppukiertoon 🌈 Perässä tullaan!

@Unis en oikein saanut vastausta miksi tauko. Ehkä henkistä painetta helpottamaan? Luonnollinen kohta tauolle kun vaihtuu hoitosuunnitelma?

Mikä sulla fiilis? 💛

Joo, varmasti dpo14 antaa jo jotain viivaa, jos on antaakseen. Onnea Omppu jatkoon ja tähänkin loppukiertoon 🌈 Perässä tullaan!
Mä luulen, et annetaan kropan levähtää välissä. Meillä välikierto taas johtuu tosta miehen sytostaattitiputuksesta, et ei saa enää raskautua tuoreella tavarallq luomusti, vaan ivf käytetää miehen lokakuussa pakastettua spermaa.

Kp 15 ja edelleen ovistestit negoja. Tänään tosin vihdoin leposyke teki harppauksen ylöspäin ja jos nyt jatkaisi nousuaan, ovis olisi vanhojen merkkien mukaan 5 päivän päästä. Mutta tiedä sitten, mitkä oireet letrot tekee. Vähän kyllä outoa, jos
KP 9 oli folli 14 mm
KP 20 olisi ovis
Niin silloinhan toi folli olisi joko ihan jättisuuri tai sit kasvanut tosi hitaasti, mikä ehkä huono merkki sekin? 🤔 No kuitenkin pitäisin pääasiana, että kunpa se ovis nyt edes olisi.

@Unis en oikein saanut vastausta miksi tauko. Ehkä henkistä painetta helpottamaan? Luonnollinen kohta tauolle kun vaihtuu hoitosuunnitelma?

Mikä sulla fiilis? 💛
Niin just, okei 👍🏻 Mulla on hyvä fiilis ja ehkä liiallinenkin toive jouluplussasta 😅 Kävin tänään kp10 folliultrassa ja folli oli jo reilu 17x19mm. Gyne tuumasi, että huomenna tehdään inssi 👀 Ei oo ollut mitään ovisoireita ja oon odottanut sitä saapuvaksi vasta sunnuntaina, et inssi olis ollut maanantaina. Eli joku ihan hurja follin kasvu tapahtunut 😲 Nyt yritän viel yhdestä pissasta saada hymynaaman testiin ja jos ei tule, niin käyn hakee taas ovitrellen.

Edit. Ovitrelle it is 😄

Muokattu viimeksi:
Kp 15 ja edelleen ovistestit negoja. Tänään tosin vihdoin leposyke teki harppauksen ylöspäin ja jos nyt jatkaisi nousuaan, ovis olisi vanhojen merkkien mukaan 5 päivän päästä. Mutta tiedä sitten, mitkä oireet letrot tekee. Vähän kyllä outoa, jos
KP 9 oli folli 14 mm
KP 20 olisi ovis
Niin silloinhan toi folli olisi joko ihan jättisuuri tai sit kasvanut tosi hitaasti, mikä ehkä huono merkki sekin? 🤔 No kuitenkin pitäisin pääasiana, että kunpa se ovis nyt edes olisi.
Mä oon ymmärtänyt, et folli kasvaa noin 2mm/vrk ja about 20mm jälkeen alkais näkyä testeissä ovis. Kp20 kuulostaa kaukaiselta verrattuna tohon follin kokoon kp9, mutta onhan nää tosi yksilöllisiä juttuja 🙂 Yhden kerran oon itse osunut ultraan, jossa folli oli kooltaan 22-24mm ja edelleen täysin puhkeamaton ja sit taas tässä kierrossa kp10 folli oli jo 17-19mm ja sain ovitrelle ”määräyksen” tälle päivälle, kun viikonloppuna olisi gynen mukaan jo liian myöhästä.

Muokattu viimeksi:
Niin just, okei 👍🏻 Mulla on hyvä fiilis ja ehkä liiallinenkin toive jouluplussasta 😅 Kävin tänään kp10 folliultrassa ja folli oli jo reilu 17x19mm. Gyne tuumasi, että huomenna tehdään inssi 👀 Ei oo ollut mitään ovisoireita ja oon odottanut sitä saapuvaksi vasta sunnuntaina, et inssi olis ollut maanantaina. Eli joku ihan hurja follin kasvu tapahtunut 😲 Nyt yritän viel yhdestä pissasta saada hymynaaman testiin ja jos ei tule, niin käyn hakee taas ovitrellen.

Edit. Ovitrelle it is 😄
Hitsi miten jännä ajoitus! Ajattele mikä joululahja teille voi tulla! 🥰🌈✨️ Tsemppiä inssiin!

Onks muilla letrot tehny alkukierrosta ennen ovista, et valkosta ja vetistä valkovuotoo tulee reippaanlaisesti ihan alkkareihi asti? Mul nyt tässä toisessakin vastaavaa samoills päivillä. Liitän tän siihen et ku alakerta muuten kuivahtaa niin valkkarin tuotanto lisääntyis tasapainottamaan? Yleensä vady oviksen jälkeen saattsnu valkosta valkkaria housuihin asti. Yleensä ei tässä kohtaa kiertoa.

@Unis toivotaan jouluplussaa sinne! Mulla ei vielä oviksesta tietoa. Ei oo vahvoja oloja ollut vielä, enkä nyt tikkuja uittele tässä kierrossa. Lämmöt kertoo sit jälkikäteen. Oon nyt eilen ja tänään joutunu ottaa yhteensä kaks kpl 400mg buranaa eilisen visureiden poiston jäljiltä. Toivotaan, ettei kauheesti vaikuttais ovikseen. Toivon et ovis tosiaan viimeistää viikon päästä tai sit on hukkaan menny kierto.

Minäkin vihdoin päätin liittyä mukaan keskusteluun. Mukava saada vertaistukea, kun viimeiset 1,5 vuotta on tullut itsekseen piinailtua. 😅 Yritystä 5/2021 lähtien ja diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Ikää molemmilla jo reippaasti päälle 30, molempien esikoinen toiveissa. Tämä kierto oli kaiken kaikkiaan jo seitsemäs letrokierto. Ovulaatiot olen bongannut ilman letrojakin, joten 2,5 mg annostuksella on menty. Tähän mennessä yksi Letrozol alkuinen raskaus, joka meni kesken rv6+6. Verikokeissa tuolloin hcg 3144.

Maanantaina kp12 meillä oli toinen ja samalla viimeinen IUI+Ovitrelle. Jos tästä kierrosta ei toivottua tulosta, siirrytään seuraavaksi ivf hoitoihin, jotka alkaisi arviolta keväällä. Nyt vain kovasti toivotaan jouluplussaa ❤️

Edit. Ovitrelle it is 😄
Pidän niin kovasti peukkuja että saisit mahtavan joululahjan! 😍

KP 17 ja vihdoin liuskassa aamulla melkein tasavahvat viivat. Digi tosin yhä nega. Tänään ei ehkä pysty iltapäivällä testaamaan, mut toivoisin niin että huomenna aamulla olis digikin vihdoin positiivinen. Jos ovis KP 18-20, niin ois letrot sit sentään lyhentäneet kiertoa noin 10 päivää.

Pakko se on tulla vielä tähän ketjuun kuitenkin kertomaan, että 11. Letro-kierto + inssi + keltarauhastuki - mikä näistä sitten olikaan olennainen - ja yk31, niin tänä aamuna plussa tuli. 😭😭😭😭❤️❤️❤️

Liitteet

• IMG_20221210_082648_edit_590564000506759.jpg
    IMG_20221210_082648_edit_590564000506759.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 59
Pakko se on tulla vielä tähän ketjuun kuitenkin kertomaan, että 11. Letro-kierto + inssi + keltarauhastuki - mikä näistä sitten olikaan olennainen - ja yk31, niin tänä aamuna plussa tuli. 😭😭😭😭❤️❤️❤️
Oi, onnea! 😍 Luin juuri tätä ketjua alusta alkaen ja sinäkin siellä pyörit, niin ihanaa kuulla et nyt tuli plussa 😊

Huhhuh että meni kylmät väreet kun luin tän! 😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Nyt meni joulun ihme oikeaan osoitteeseen. Ihan valtavasti onnea Omppu! Nyt sulle kylmiä hermoja alkuraskauteen ja pienelle jouluiset tarravillasukat. ✨✨✨✨️ Ei sanat riitä kuvaamaan miten paljon ansaitsitte tämän. 💛

Takaisin