Niin paljon onnea!Pakko se on tulla vielä tähän ketjuun kuitenkin kertomaan, että 11. Letro-kierto + inssi + keltarauhastuki - mikä näistä sitten olikaan olennainen - ja yk31, niin tänä aamuna plussa tuli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin paljon onnea!Pakko se on tulla vielä tähän ketjuun kuitenkin kertomaan, että 11. Letro-kierto + inssi + keltarauhastuki - mikä näistä sitten olikaan olennainen - ja yk31, niin tänä aamuna plussa tuli.
Mä tuun sivusta huutelemaan ja tsemppaamaan, mulla on tässä kierrossa ollut ovislimoja 1,5 viikkoa ja alkuviikosta ovistesti oli jo viittävaille plussa. No siitä se vaaleni ja ovisplussa tuli kp 20 ja vielä kp 19 viiva oli selvästi haalea. Eli älä menetä toivoa täysin vielä, hurjasti tsemppiä!KP 18 ja liuska- sekä digiovistestit negaa VIELÄKIN vaan Eilen aamulla liuska oli jo melkein plussa ja nyt taas selvästi haaleampi. Ei kai se auta ku sanoa, että nää taitaa näyttää mulla mitä sattuu. Kun ei oo mitään ovisennakkomerkkejäkään, ni taitaa olla että jostain syystä täs ekassa letrokierrossa ei ovista tullut. Pitänee katsoa toinen perään ja jos käy samat, niin olla taas yhteydessä lääkäriin. Blääh. Ei ois varaa oikein yksityisellä käydä ultrassa montaa kertaa, odotin niin et ois vaan voinut näitä itekseen popsia kuten sanottiin
Kiitos tsempeistä! Täytyy siis vain yrittää uskoa, että se plussa vielä tulisi tähän kiertoonMä tuun sivusta huutelemaan ja tsemppaamaan, mulla on tässä kierrossa ollut ovislimoja 1,5 viikkoa ja alkuviikosta ovistesti oli jo viittävaille plussa. No siitä se vaaleni ja ovisplussa tuli kp 20 ja vielä kp 19 viiva oli selvästi haalea. Eli älä menetä toivoa täysin vielä, hurjasti tsemppiä!
Kiitos@Onnenomena onnea vielä täälläkin❤ samaa mieltä @Viikuna91 kanssa et nyt tuli niin oikeeseen osoitteeseen plussa❤
Täällä nyt seuraillaan, et oliko ovis nyt jo vkl. Kamalan aikasin sit kyl oli jos oli en ovistikkuja tässä kierrossa käytä, eilen tosin yhden uitin ja oli aikas haalea, mut eiliset limat ja toosa arkuus viittais et saatto olla ja lämmötkin lähteny ylöspäin. Tän aamunen lämpö ei tosin kerro mitään kun eilen tuli valvottua ja otettua alkomahoolia. Alkuviikko kertonee. Jos oli niin pääseepä just enne joulua testaamaan ellei menkat ehdi alkaa. Tässä kierrossa en käytä lugeja joten luteliaali saattaa sit jäädä 10 päiväänkin.
Onko ketään muita joilla letrot olis vähän jopa laimentanu ovisoloja ja tuntemuksia? Vai johtuneeko jostain muusta. Ekas ja täs tokas ovis oireillu must paljon lievemmi ku ilman letroja. Mulla ei ennen helmikuista km kyllä ollu selviä ovistuntemuksia et jos kehokin vihdoin alkas vähän rauhottumaan siitä?
Mä oon pohtinu tätä samaa, ku ei oo enää ollu samanlaisia ovislimoja ku ennen letroja.@Onnenomena onnea vielä täälläkin❤ samaa mieltä @Viikuna91 kanssa et nyt tuli niin oikeeseen osoitteeseen plussa❤
Täällä nyt seuraillaan, et oliko ovis nyt jo vkl. Kamalan aikasin sit kyl oli jos oli en ovistikkuja tässä kierrossa käytä, eilen tosin yhden uitin ja oli aikas haalea, mut eiliset limat ja toosa arkuus viittais et saatto olla ja lämmötkin lähteny ylöspäin. Tän aamunen lämpö ei tosin kerro mitään kun eilen tuli valvottua ja otettua alkomahoolia. Alkuviikko kertonee. Jos oli niin pääseepä just enne joulua testaamaan ellei menkat ehdi alkaa. Tässä kierrossa en käytä lugeja joten luteliaali saattaa sit jäädä 10 päiväänkin.
Onko ketään muita joilla letrot olis vähän jopa laimentanu ovisoloja ja tuntemuksia? Vai johtuneeko jostain muusta. Ekas ja täs tokas ovis oireillu must paljon lievemmi ku ilman letroja. Mulla ei ennen helmikuista km kyllä ollu selviä ovistuntemuksia et jos kehokin vihdoin alkas vähän rauhottumaan siitä?
No haluis ja orkus en oo kyl huomannu eroa, limois ehkä vähän. Lähinnä kivut ja esim. Hajuherkkyys on miedompia.Kiitos
Minulla Letrot vähensi haluja huomattavasti, oli vähemmän limaa ja laimeempi orkku, ihan selvä ja systemaattinen ero taukokiertoihin.
Tää taitaa olla mun kahdeksas letrokierto putkeen. Oon tykännyt ihan älyttömästi, kun kierrot pysyy niin ihanan lyhyenä ja säännöllisenä eli itse en uskaltaisi pitää taukokiertoa, ettei kaikki taas mene sekaisin Ainoa miinus letroissa on joka kuukausi voimistuvat jäätävät hormonaaliset migreenit, mihin saa popsia kohtauslääkkeitä kuin karkkia.Mä oon pohtinu tätä samaa, ku ei oo enää ollu samanlaisia ovislimoja ku ennen letroja.
Kuinka monta kiertoa putkeen ootte syöny letroja? Mulla tuli kesällä parin kuukauden tauko km jälkeen, mutta nyt taas syöny viimeset 5 kuukautta kp 3-7. Mietin että pitäisikö välissä taukokierron. Toisaalta just hain apteekista uuden paketin, että niitä nyt taas riittäis kevääseen asti
Ihanaa kun on oireita! Toivotaan ettei oo pissatulehdus.@Viikuna91 kiitos kysymästä Mulla alkoi tänään luget. Alavatsalla on inssistä lähtien ollut tuntemuksia. Ekana päivänä se oli sellasta paineen tunnetta alapäässä ja ajattelin, että se olis suolistosta peräisin. Todennäköisesti se paineen tunne johtui kuitenkin inssistä ja se muuttui seuraavana päivänä munasarjojen tuikkimiseen. Tänään se on muuttunut sellaseks pieneksi jomoiluksi keskelle alavatsaa/kohtua. En muista, että tällaista ois ollut aiemmin, mut samalla mietin, että nyt on niin varhaiset päivät (dpo4), että eihän ne voi mitään oikeeta tuntemusta olla Rinnat ei oo yhtään kipeet.
edit. Katotaan, nii nää on kuitenkin vaan jotain pissatulehdusoireita Yhden kerran aiemmin olin ihan fiiliksissä, kun jouduin ramppaamaan vessassa ja se paljastuikin pissatulehdukseksi eikä raskaudeksi
Pyydä ihmeessä luteaalituki testiin, tuskin siitä haittaakaan on! Uuteen kiertoon joutuminen on aina ikävä isku ja itseä saa keräillä hetken, mutta onneksi ovista kohti mieliala lähtee nousemaan. Tsemppiä sinne Milloin ovis ois odotettavissa? Pääsetkö piinailemaan loppukuusta?
Oon aika hyvin malttanu mieleni testailujen kans Ovitrellen poistumista en oo seurannu ollenkaan. Virallinen testipäivä ois viikon päästä maanantaina (19.12.) eli varmasti silloin viimeistään.Tää taitaa olla mun kahdeksas letrokierto putkeen. Oon tykännyt ihan älyttömästi, kun kierrot pysyy niin ihanan lyhyenä ja säännöllisenä eli itse en uskaltaisi pitää taukokiertoa, ettei kaikki taas mene sekaisin Ainoa miinus letroissa on joka kuukausi voimistuvat jäätävät hormonaaliset migreenit, mihin saa popsia kohtauslääkkeitä kuin karkkia.
Milloin alat @Mimossa testailemaan?
Oon niin ilonen ja onnellinen teidän puolesta, että plussa tuli@Unis Minun pitää kyllä vielä kerran kiittää sinua kun hoksasit kysyä tuosta luteaalituesta, muuten en todennäköisesti olisi muistanut kysyä sitä klinikalta! Eipä sitä tiedä, oliko se tällä kertaa se puuttuva lenkki plussasta vai sattumaa!
Onnea plussasta Se olis varmaan siinä ja siinä, että uskaltaisko itse testata. Varmaan kyl testaisin, mut niinku sanoit, niin joulu vois mennä pieleen, jos oliskin nega ei kai auta, kun tehdä sinä päivänä niinku parhaalta tuntuuTäällä tuli plussa ovulaatiotestiin, jouluaattona ois sit dpo10. Mietin että jokohan silloin uskaltais testata, vai meneekö joulu pilalle Loppuviikosta ivf-ensikäyntikin, jännittää et mikä päätös sieltä tulee. Meillä siis miehen siittiöissä vikaa, normaalimuotoisia 1% ja määräkin oli huonohko.