Letrozolin käyttäjiä?

Ivf-suunnittelu Taysissa takana ja on kyllä aika pöyristynyt olo kun hommat eteneekin tosi nopeesti! Seuraavasta kierrosta saan aloittaa piikittelyt, jos kierto alkaa 28.12 tai jälkeen, muuteen loppiaisviikonloppu sotkee kierron. Ja lyhyellä kaavalla, mun alhaisen AMH:n takia. Pistokset suurimmalla 375-annokksella Meriofert lääkkeellä. Lääkehän pitäisi ostaa nyt, harmillisesti loppuvuodesta hintakattoa ajatellen. Ja sit mietityttää, jos en edes pääse aloittamaan vielä ens kierrossa pistelyä😏

Ivf-suunnittelu Taysissa takana ja on kyllä aika pöyristynyt olo kun hommat eteneekin tosi nopeesti! Seuraavasta kierrosta saan aloittaa piikittelyt, jos kierto alkaa 28.12 tai jälkeen, muuteen loppiaisviikonloppu sotkee kierron. Ja lyhyellä kaavalla, mun alhaisen AMH:n takia. Pistokset suurimmalla 375-annokksella Meriofert lääkkeellä. Lääkehän pitäisi ostaa nyt, harmillisesti loppuvuodesta hintakattoa ajatellen. Ja sit mietityttää, jos en edes pääse aloittamaan vielä ens kierrossa pistelyä😏
Vau, mahtavaa että etenee nopeasti!
Voitko varata lääkkeen apteekkiin tai tarkistaa saatavuutta ja siten välttää hutiostoksen jos et pääsekään vielä ens kierrosta mukaan?
Ja miltä susta tuntuisi lykätä yhdellä kierrolla jotta saisit lääkkeet ostettua tammikuussa?
💛

Itsekin olisin päässyt jo nyt joulukuussa hoitoon, mutta juurikin tuon hintakaton takia tein päätöksen, että tammikuun menkoista vasta. Itsellä uusi kierto alkais jouluviikonloppuna niin sekin huono ajankohta. Kestäisitkö ajatusta siirtää aloitus ensi vuoden puolelle? Mulle selviää lääkitykset vasts maanantaina.

@Viikuna91 @Juliet92
Me ei oikein haluta siirtää tätä yhtään. Yritystä kuitenki yli 2v takana ja mulla ikää jo 37, mut mietitään vielä. Me lähdetään reissuun joulupäivänä, kai lääkkeiden tilaus onnistuis toisella puolella suomee olevaan apteekkiin myös?

@Viikuna91 @Juliet92
Me ei oikein haluta siirtää tätä yhtään. Yritystä kuitenki yli 2v takana ja mulla ikää jo 37, mut mietitään vielä. Me lähdetään reissuun joulupäivänä, kai lääkkeiden tilaus onnistuis toisella puolella suomee olevaan apteekkiin myös?
No ymmärrän ton pointin todella hyvin. Itseäkin jo harmittaa kun menee toi kierron vaihtuminen menee niin kuun vaihteeseen. Olis ollu kiva jo tammikuun alussa päästä hoitoon. Pienet on murheet mulla🙈 uskosin et onnistuu tilaus mihin vaan👌

No ymmärrän ton pointin todella hyvin. Itseäkin jo harmittaa kun menee toi kierron vaihtuminen menee niin kuun vaihteeseen. Olis ollu kiva jo tammikuun alussa päästä hoitoon. Pienet on murheet mulla🙈 uskosin et onnistuu tilaus mihin vaan👌

Kyllä näissä projekteissa murheita riittää 😅 Mut hei, tiedä vaikka molemmat plussataan jouluna! Koska onhan siihenkin mahdollisuudet olemassa 👌
Mä oon niin iloinen siitä, ettei tarvii (ainakaan heti) yksityiselle hoitoon mennä 😅

Kp 24, eiköhän ole aika lopettaa ovistestailu tähän 🙃 Taidan seuraavaksi testata, jos tulee jotain tuttuja ovismerkkejä. Saapi nähdä, tuleeko, kun kuitenkin alkukierron syönyt letroja, niin meneekö ihan sekaisin kaikki.

Ihan ensimmäisenä onnea @Haisuli19 ja @Onnenomena!! Olitte plussannu mun foorumi tauon aikana :Heartred

Oli vähän työmaa lukia kaikki kommentit n.kuukauen ajalta :tears: Nii sori, mut aivot ei kykene vastaan kaikille tapauskohtasesti. Voimia kuitenki kaikille omaan tilanteeseen. Jatkuvat tikuttelut, oman olon seurannat ja päivien laskemiset yms. ei oo helppoja. Varsinkaan näin joulun alla, kun joulu on niin vahvasti perhe juhla.

Sit omanapailen. Uus letroannostus (2tbl/pv) tuotti 1hyvän johtofollikkelin. En tosin tosin tajunnu kysyä tiistaina et minkäkokonen se oli. Niin puulla päähän lyöty olo oli. Niin kovasti psyykkasin itteeni ett ei siel vielkään oo mitään tapahtunu, että kykenen ultran jälkeen takas työmaalle. Sit sielt tuliki positiivisia uutisia :folded:
Tiistai iltana sit yks kaks nous kuume 38.2 ja keskiviikkona sit plussasinki korona testin. Mies plussas koronan sit torstaina. :angry1 Voin sanoo et ku kummallakin on lihas ja nivelkipuja, yskittää ja nokka valuu ei tallettelujen tekeminen oo kovin helppoo (tai hehkeetä):Winking Face: Yritin silti olla positiivinenn ja naureskelin et jospa tää plussa tuuli yltäis muihinkin testeihin. No ylshän se!!! Näitten vuosien aikana tänään tuli eka ovisplussa kp16!!! :Heartred
Toivottavasti tää plussa tuuli jatkuis ja yltäis myös teille muillekkin :folded:

@Viikuna91 @Juliet92

Ainiin jä lääkäri sanoi että mulla näyttäis ensi kiertoon olevan tulossa hyvä määrä rakkuloita, että näyttäis että jopa 5 päästäis keräämään, jopa 7, et siinäkin mielessä ois hyvä päästä hyppäämään hoitoon mukaan. AMh 0.2 kuulemma ois tosi hyvä tulos! ☺️ Mä oon jotenki ihan sekaisin edelleen eilisestä käynnistä, muisti palailee pätkittäin 😅😅

@Winsku onnea plussasta ja tsemppiä piinailuun! 🥰🌈

@Unis onko sulla nyt dpo9? Mitkä fiilikset ja ootko jo testannut? 👀
Joo, 9dpo. Testasin aamulla ja viel illallakin (negat), kun en uskonut, et ovitrelle ei enää näkyisi, kun se on aiemmin näkynyt aina sinne dpo10-11 kieppeille. Mitään normi luteaalioireita ei oo, esim. rinnoissa ei oo mitään tuntemuksia ja myös kohdunnapukka on kadonnut verrattuna parin päivän takaiseen 🌈 Kovasti toivon, että tää olis meidän kierto, mut samalla jännittää jo huominen testin tekeminen ja mahdollinen nega 😬

Edit. Lisään vielä, et mul on tänään ollut poikkeuksellisen kuuma koko päivän ja vähän jopa heikottava olo yhdessä vaiheessa ihan ilman syytä 👀

Joo, 9dpo. Testasin aamulla ja viel illallakin (negat), kun en uskonut, et ovitrelle ei enää näkyisi, kun se on aiemmin näkynyt aina sinne dpo10-11 kieppeille. Mitään normi luteaalioireita ei oo, esim. rinnoissa ei oo mitään tuntemuksia ja myös kohdunnapukka on kadonnut verrattuna parin päivän takaiseen 🌈 Kovasti toivon, että tää olis meidän kierto, mut samalla jännittää jo huominen testin tekeminen ja mahdollinen nega 😬

Edit. Lisään vielä, et mul on tänään ollut poikkeuksellisen kuuma koko päivän ja vähän jopa heikottava olo yhdessä vaiheessa ihan ilman syytä 👀
Jännää, tuu kertomassa miltä huomisen testi näyttää! 🌈

Dpo10, testissä mahdollisesti joku hyyyvin hailakka haamu tai sit vaan rikkoutuneet viivalasit. En saa sitä oikein edes kuviin eli voi hyvinkin olla viivanpaikka 👀 edit. laitan vielä toisen kuvan, jossa testi kuivempana.

Liitteet

• 169666D1-904B-4835-A98E-783E92874638.jpeg
    169666D1-904B-4835-A98E-783E92874638.jpeg
    586.8 KB · Katsottu: 110
  • 03032525-8F0C-46F1-9583-6CAFB2DC732B.jpeg
    03032525-8F0C-46F1-9583-6CAFB2DC732B.jpeg
    452.5 KB · Katsottu: 109
Muokattu viimeksi:
Dpo10, testissä mahdollisesti joku hyyyvin hailakka haamu tai sit vaan rikkoutuneet viivalasit. En saa sitä oikein edes kuviin eli voi hyvinkin olla viivanpaikka 👀
Kuvasta ei tosiaan erota vielä, mutta mehän tiedämme että luonnossa näkyy paremmin. Voi kumpa olisi ja vahvistuisi! ❤️

Dpo10, testissä mahdollisesti joku hyyyvin hailakka haamu tai sit vaan rikkoutuneet viivalasit. En saa sitä oikein edes kuviin eli voi hyvinkin olla viivanpaikka 👀 edit. laitan vielä toisen kuvan, jossa testi kuivempana.
Toisessa kuvassa tosiaan näkyy! 👀🙏🌈✨️ Voi kunpa olisi siellä joku tarraamassa kiinni! ✨

Oi, kyllä siinä jotain näkyy! Toivottavasti on plussa 🙏

Mä nään kans toises kuvas jotain ja en omista viivalaseja. Voi kumpa vahvistuis😍

Oi, pidetään peukkuja että lähtisi vahvistumaan ja siellä olisi jouluun mennessä jo selvä plussa 🙏❤️

Täällä tänään testattu herkällä testillä selvä nega 😭 Tuli totaalinen romahdus. Eilen nousi pieni toivon kipinä, kun iltaa kohden alkoi hiipimään reisien kolotus, alaselän särky ja nuhainen olo. Vaikka kuinka oon yrittänyt järkeillä, ettei nämä tarkoita vielä mitään, niin kuitenkin sitä tultiin kovaa ja korkealta alas. Toivo jouluplussasta ja kevyempien hoitojen onnistumisesta meni siinä.

Vaikka nykyisin oon tosi maltillinen alkoholin käyttäjä, oon tässä yrityksen aikana vähentäny sen ihan minimiin ja ollu jopa ihan tipattomalla viimeset 5 kk. No nyt katkes selkäranka ja meinaan todellakin hakea jouluksi viinipullon ja Blossan glögiä 😂

Oi, pidetään peukkuja että lähtisi vahvistumaan ja siellä olisi jouluun mennessä jo selvä plussa 🙏❤️

Täällä tänään testattu herkällä testillä selvä nega 😭 Tuli totaalinen romahdus. Eilen nousi pieni toivon kipinä, kun iltaa kohden alkoi hiipimään reisien kolotus, alaselän särky ja nuhainen olo. Vaikka kuinka oon yrittänyt järkeillä, ettei nämä tarkoita vielä mitään, niin kuitenkin sitä tultiin kovaa ja korkealta alas. Toivo jouluplussasta ja kevyempien hoitojen onnistumisesta meni siinä.

Vaikka nykyisin oon tosi maltillinen alkoholin käyttäjä, oon tässä yrityksen aikana vähentäny sen ihan minimiin ja ollu jopa ihan tipattomalla viimeset 5 kk. No nyt katkes selkäranka ja meinaan todellakin hakea jouluksi viinipullon ja Blossan glögiä 😂
Aina sitä vaan toiveet herää uudelleen kaikista oireista ja sitten tipahtaa korkealta 😕 Viinipullo ja glögi kuulostaa siis hyvältä suunnitelmalta tähän kohtaan!

Takaisin