Letrozolin käyttäjiä?

Tein tänään aamulla testin, mutta rikkonaisen yön takia pidätys jäi about neljään-viiteen tuntiin. Jotain haamua se edelleen näytti, mutta en tiedä, olisko se vaan viivanpaikka. Tein myös eilen illalla testin ja siinä olevan viivan jopa mies näki, kun se oli selkeempi kuin aamulla. Nyt yritän pidätellä koko työpäivän ajan, et pääsen testaamaan 🙈 Luulisi, että alkaisi jo näkyä, jos on näkyäkseen. Toisaalta onhan tässä vielä perjantaihin asti aikaa.

Tein tänään aamulla testin, mutta rikkonaisen yön takia pidätys jäi about neljään-viiteen tuntiin. Jotain haamua se edelleen näytti, mutta en tiedä, olisko se vaan viivanpaikka. Tein myös eilen illalla testin ja siinä olevan viivan jopa mies näki, kun se oli selkeempi kuin aamulla. Nyt yritän pidätellä koko työpäivän ajan, et pääsen testaamaan 🙈 Luulisi, että alkaisi jo näkyä, jos on näkyäkseen. Toisaalta onhan tässä vielä perjantaihin asti aikaa.
Niin jännää! Jotain siellä tapahtuu! Millä sä testaat? Näytti ihan PC:n testeiltä ja mulla niissä ei kyl tollasta kameraan saatavaa viivaa oo ikinä tullut muutoin kuin raskaana ollessa. 🌈🌈🌈

Onpa piinaavaa! Tsemppiä myös tohon pidättelyyn, mulla tekee jo neljä tuntia tiukkaa päiväaikaan 😄

Vähän pohdintaa omasta tilanteesta lähinnä muistiin merkiten:

Tänään on kp 26. Mä toiveikkaana mietin, et mitä jos nyt ois kuitenkin n. dpo 8-9. Kun ultra sitä ovista arveli kp 15-16 tienoolle ja just kp 16 aamulämmöt teki ison dipin (-0,5°C) ja kp 17 oli ovistestissä melkein yhtä tummat viivat muttei kuitenkaan. Mitään muuta ovikseen viittaavaa ei ollut kuitenkaan, paitsi kp 18 tuli kova viiltävä häpyliitosmainen kipu, joita mulle on joskus tullut nyt sektion jälkeen, en tiedä syytä niille. Ollut myös jo päiviä munasarjan nippailuja molemmin puolin. Ja sitten dpo 7 ja dpo 8 oli uudet aamulämmön -0,5 asteen pudotukset ja googletin, et joillain tulee sen tyylinen kiinnittymisdippi dpo 7-9.

Mutta se mikä sotii silti eniten vastaan ovulaatiota on, että aamulämpö ei ole noussut. On saman 36,5 kuin aina, jos noita paria dippiä ei lasketa. Samoin Leposyke on koholla vaan vähän, 58->61, kun normisti luteaalivaiheessa kipuaa yli 70. Ja tietty se, että digiovistestit pelkkää negaa ja kaikki ovisoireet tipotiessään.

Tein aamulla myös Sofin raskaustestin ja siihen tuli varjoa ja kuivuttua haamu. Mutta oon saanut niihin noita nyt useammassa kierrossa, että varmaan viivanpaikka kuitenkin. Ainahan sitä silti (tyhmänä) toivoo, että jos kuitenkin.

On kyllä ihme, miten paljon pystyy itseään huijaamaan ja nostamaan aina toivon kattoon 😅 Että entä JOS.

Niin jännää! Jotain siellä tapahtuu! Millä sä testaat? Näytti ihan PC:n testeiltä ja mulla niissä ei kyl tollasta kameraan saatavaa viivaa oo ikinä tullut muutoin kuin raskaana ollessa. 🌈🌈🌈
Joo, pc:n testeillä testailen. Olin ostanut niitä varastoon ajatuksena tikuttaa joka aamu perjantaihin saakka, mut sain niitä eilen niin tehokkaasti kulumaan, et pitää tänään hakea lisää 😅🙈🙈

Äh pyh ja pah. Taitaa se olla viivanpaikka, mikä näissä näkyy 😑 on niin kauheen haaleita. Ylhäältä eilinen aamu, ilta, tää aamu ja alin nyt työpäivän jälkeen. Ei vahvistu mihinkään ja hädintuskin näkyy.
29ABC675-B8D9-466A-B69E-67823DECF90C.jpeg

Muokattu viimeksi:
Vähän pohdintaa omasta tilanteesta lähinnä muistiin merkiten:

Tänään on kp 26. Mä toiveikkaana mietin, et mitä jos nyt ois kuitenkin n. dpo 8-9. Kun ultra sitä ovista arveli kp 15-16 tienoolle ja just kp 16 aamulämmöt teki ison dipin (-0,5°C) ja kp 17 oli ovistestissä melkein yhtä tummat viivat muttei kuitenkaan. Mitään muuta ovikseen viittaavaa ei ollut kuitenkaan, paitsi kp 18 tuli kova viiltävä häpyliitosmainen kipu, joita mulle on joskus tullut nyt sektion jälkeen, en tiedä syytä niille. Ollut myös jo päiviä munasarjan nippailuja molemmin puolin. Ja sitten dpo 7 ja dpo 8 oli uudet aamulämmön -0,5 asteen pudotukset ja googletin, et joillain tulee sen tyylinen kiinnittymisdippi dpo 7-9.

Mutta se mikä sotii silti eniten vastaan ovulaatiota on, että aamulämpö ei ole noussut. On saman 36,5 kuin aina, jos noita paria dippiä ei lasketa. Samoin Leposyke on koholla vaan vähän, 58->61, kun normisti luteaalivaiheessa kipuaa yli 70. Ja tietty se, että digiovistestit pelkkää negaa ja kaikki ovisoireet tipotiessään.

Tein aamulla myös Sofin raskaustestin ja siihen tuli varjoa ja kuivuttua haamu. Mutta oon saanut niihin noita nyt useammassa kierrossa, että varmaan viivanpaikka kuitenkin. Ainahan sitä silti (tyhmänä) toivoo, että jos kuitenkin.

On kyllä ihme, miten paljon pystyy itseään huijaamaan ja nostamaan aina toivon kattoon 😅 Että entä JOS.
Allekirjoitan täysin sun loppulausahduksen 🙈 aina sitä huijaa itseään ja toiveikkuus hipoo pilviä.

Kunpa sun oletus pitäis paikkansa ja tänään olis se dpo8-9. Meinaatko jatkaa testailuja? Noi aamulämpöjen seurannat on kyl mielenkiintoisia.

Äh pyh ja pah. Taitaa se olla viivanpaikka, mikä näissä näkyy 😑 on niin kauheen haaleita. Ylhäältä eilinen aamu, ilta, tää aamu ja alin nyt työpäivän jälkeen. Ei vahvistu mihinkään ja hädintuskin näkyy.View attachment 117907
Jotain tosi haaleeta kyllä erotan näissäkin. Oon kans kuullut, ettei noihin helposti tulis viivanpaikkoja. Ehkä ei vielä vain näy kunnolla, eikös viivat yleensä vahvistu n. joka toinen päivä vasta? Voi kunpa muuttuisi selkeäksi plussaksi vielä! Mut viivanpaikat on kyllä tosi inhottavia 😔

Allekirjoitan täysin sun loppulausahduksen 🙈 aina sitä huijaa itseään ja toiveikkuus hipoo pilviä.

Kunpa sun oletus pitäis paikkansa ja tänään olis se dpo8-9. Meinaatko jatkaa testailuja? Noi aamulämpöjen seurannat on kyl mielenkiintoisia.
Taidan nyt testata raskaustesteillä vielä kaks seuraavaa aamua. Ovistestejä vois tehdä taas, jos tulis edes jotain tuttuja ovismerkkejäkin vastaan. Niitä kun ehti kulua tossa jo semmoset 16 ainakin turhaan 😏

Jotain tosi haaleeta kyllä erotan näissäkin. Oon kans kuullut, ettei noihin helposti tulis viivanpaikkoja. Ehkä ei vielä vain näy kunnolla, eikös viivat yleensä vahvistu n. joka toinen päivä vasta? Voi kunpa muuttuisi selkeäksi plussaksi vielä! Mut viivanpaikat on kyllä tosi inhottavia 😔
Joo, niinhän niiden pitäis vahvistua eli huomenna vois näyttää ihan erilaiselta. Ja eihän kaikilla vielä dpo11 näy mitään. Jatkan testailua joka tapauksessa sinne perjantaille, niin voi varmoin mielin mennä ivf-tapaamiseen tai perua sen.

@Unis voi hiton viivanpaikat jos noi ei tosta vahvistu. Mä oon ihan vannoutunut PC:n käyttäjä enkä tosiaan tollasia törkeitä viivanpaikkoja sillä oo saanut joten toivon todella että siellä tapahtuisi nyt jotain. 🙏🙏🙏

Ja kiitos kysymästä, O+ pärähti nyt illalla! Onneks ehdin miehen eilen kellistää, tää o+ tuli nyt vähän yllättäen joten ei oltu ehditty talletella vielä. 😅 Tää on mulla 2v testaushistorian aikaisin ovis, kp14. Lähes samaan pääsee ainoastaan toukokuinen ovis kp15 josta seurasikin pieni ihme jota sain hetken kantaa masussani. 😌✨💛

Pitää vielä jatkaa et nyt meidän piinapäivät sit sattuu just loppuvuoteen. Meille ei joulun ihmettä saatu joten oisko mitään sitten pieni uuden vuoden taikapöly ja plussa raskaustestiin uv-aattona. 🙏✨🌈✨
Sellanenhan olis enemmän ku ihana! 😍😍🌈 ja kuin sattukaan, et nyt on aikainen ovis edellisen plussankierron tyyliin ✨ Voi että, täällä on kädet ja sormet ja varpaat ristissä, et tää olis nyt teidän kierto 🤩

Yksi viesti ja yksi viesti takaisin klinikalle ja hintalappu 40 euroa. Ok 😅 Ohjeena syödä letrot seuraavassakin kierrossa 3.-7. päivä samalla annoksella. Ja uusi vasteultra kp 10-12 ja tarvittaessa sit Ovitrelle. Silleen vähän outo, että jos pitäs Ovitrelle pistää, niin eikö toi ultra oo vähän liian aikaisin siihen 🤔 Ottaen huomioon, että viimeksi arvioitu ovis olis ollut vasta kp 15-16 ja sit sitä ei tullutkaan lainkaan. Mut ei auta, tällä ohjeella mennään ja saas nähdä kuinka pitkä kierto tästä tulee. Kun ei saanut ees varalle Terolutia sitä katkaisemaan 😪

Yksi viesti ja yksi viesti takaisin klinikalle ja hintalappu 40 euroa. Ok 😅 Ohjeena syödä letrot seuraavassakin kierrossa 3.-7. päivä samalla annoksella. Ja uusi vasteultra kp 10-12 ja tarvittaessa sit Ovitrelle. Silleen vähän outo, että jos pitäs Ovitrelle pistää, niin eikö toi ultra oo vähän liian aikaisin siihen 🤔 Ottaen huomioon, että viimeksi arvioitu ovis olis ollut vasta kp 15-16 ja sit sitä ei tullutkaan lainkaan. Mut ei auta, tällä ohjeella mennään ja saas nähdä kuinka pitkä kierto tästä tulee. Kun ei saanut ees varalle Terolutia sitä katkaisemaan 😪
Harmin juttu ettet saanut Terolutia. 🥺
Pitkät kierrot voi olla tosi raskaita henkisesti. Toivotaan että menkat tulisi pian ja pääset uuteen kiertoon. 🌈

Hei kaikille, onnittelut @Unis haamusta, onko vahvistunut😍
Minulla jotenkin alkoi ottamaan niin päähän ettei letroista ollut vastetta ja halusin unohtaa koko asian, senkään takia en ole täällä mitään kirjoitellut. Nyt onkin ollut kovasti joulutohinaa, miten muiden joulun valmistelut on mennyt?

Minulla nyt kp2, huomenna aloitan letrot kp3-7 2tbl/päivä. Ultra sitten kp 10, josko nämä toisi vasteen, jos ei niin sitten aloitetaan ilmeisesti Menopur. Onko muilla siitä kokemusta?
Söin terolutit kp 15-24 ja kierto jäi ennätys lyhyeksi, vain 26pv eli jotain hyvää edes tässä😂

Takaisin