Muumimamma_84
Jostain jotain jo tietävä
Pakko vielä lisätä, että tämä on neljäs raskauteni (1 lapsi, 2 km)....mutta siis uskon, että raskautumiseeni on vaikuttanut pitkälti minun ja kumppanin ruokavalio (mm.youtubesta löytyy paljon videoita englanniksi estrogeeni/progesteroni-ruokaaineista) ja se, että olen heittänyt ns. kirveen kaivoon aina ja juuri nimenomaan niillä kierroilla kun olen tullut raskaaksi.
Letroihin en uskonut tippaakaan, mutta otin silti varmuudeksi kaikki poppaskonstit käyttöön.
Minulla tuli letroista sivuoireina mm. järkyttävät kuumat aallot ja univaikeuksia. Ovulaation bongasin sekä tikulla että ihan tunsin --->6 päivää tästä alkoi järkyttävät kiinnittymiskivut, kylki ja alaselkä järkyttävän kipeät ----> 3 päivää myöhemmin koko leuka täynnä isoja finnejä ja silloin jo viimeistään oli pakko uskoa että jahas... toimi ne sittenkin.
Toivon sydämestäni kaikille plussaonnea
Letroihin en uskonut tippaakaan, mutta otin silti varmuudeksi kaikki poppaskonstit käyttöön.
Minulla tuli letroista sivuoireina mm. järkyttävät kuumat aallot ja univaikeuksia. Ovulaation bongasin sekä tikulla että ihan tunsin --->6 päivää tästä alkoi järkyttävät kiinnittymiskivut, kylki ja alaselkä järkyttävän kipeät ----> 3 päivää myöhemmin koko leuka täynnä isoja finnejä ja silloin jo viimeistään oli pakko uskoa että jahas... toimi ne sittenkin.
Toivon sydämestäni kaikille plussaonnea