Letrozolin käyttäjiä?

@Unis mulla oli kans ennen sama, et pari päivää aikaisemmin alkoi kivut. Mä opin kierukan kanssa, että pienimmästäkin vihjeestä heti vessaan. Ennakkokivut myös vähän jäi kierukanpoiston jälkeenkin, mutta alkaa kyllä menkkojen kanssa yhdessä.

Testasin tänään. Niin hailura viivanpaikka, ettei jää edes kameraan, niin uskon kuvittelevani koko viivan. Menkkojakaan ei kyllä kuulu, etova olo ja väsymys puolestaan kyllä kuuluu - viimeksi eilen oli pakko ottaa päikkärit. Tässä teillekin tiirailtavaa, osa haluaa kumminkin 😄

View attachment 116194
Kyllä siellä punainen viiva kurkkii! 🤩👏
 
@Onda kyllä munkin silmään viiva näkyy 😊👏

Onko joillain pidentynyt letroista oviksen ja menkkojen väli?
Täällä dpo 16 eikä näy eikä kuulu vuotoa 😅 dpo 14 testasin negaakin negaamman. Normaalilla kierrollani menkat alkais vasta ens maanantaina mut ovis aikaistui kuitenkin letroilla huomattavasti. Sain tosiaan ovis plussan testeihin ja ultrassa seur päivänä ei näkynyt enää mitään follia, gyne arveli ainakin et ovis olis tapahtunut kun näytti merkit siltä toisessa munasarjassa.

Huoh raastavaa tää ainainen odottelu 😅 varmaan luteaali pidentynyt tai mahdollisesti jopa ovuloimaton kierto sittenkin? 😪 alkais jo, tulin vaan avautumaan/ihmettelemään😂
 
Kamalasti tullut viestejä! :Relieved Face:

Ekaks sanon, että @Onda selvä punertava viiva apuaaaa kuinka ihanaa :Smiling Face With Heart Shaped Eyes::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Oli puhetta ainakin letrojen annostuksista, mulla menee sillä perus 1tbl kp 3-7. Ekassa kierrossa hyvä vaste, tässä tokassa ei sitten ollutkaan sitä "väliultraa" tarvetta tehdä. Ekassa letrokierrossa o+ tuli kp 14 ja nyt tässä tokassa tuli o+ kp 12.

@Onnenomena Kauheeta tuo menkkojen odottelu :disappointed-face: Ei omakohtaista kokemusta kun aina ollut suht säännöllinen kierto, mutta voin kuvitella että on kyllä masentavaa odotella uutta kiertoa. Toivotaan että terot auttaa ja kierto alkaa mahd. nopeasti :folded:

@Winsku Herttinen sulla pitkiä kiertoja :sad-face: Toivotaan, että uusi kierto alkaa pian ja että letroilla sais hyvän vasteen :folded:

Ja omaa napaa : Täällä dpo 6. Ei mitään oireita mistään, varmaan vielä hyvä merkki :Relieved Face: Oon jotenki ihmeen tyyni tän kierron suhteen, ajattelin testailla aikasintaan joskus sunnuntaina 🤭
 
@Murtsu mikä sun normaali luteaali on? Toivottavasti nopeasti alkaa uusi kierto ja toivottavasti ei ollut ovuloimaton kierto! Tosiaan positiivinen ovistesti ei takaa ovulaatiota mutta eiköhän gyne ole nähnyt tilanteen oikein kun sulla oli ultra! Mulla ei letroista pidentynyt luteaali, päinvastoin, mutta mulla oli tässä myös km joka voi sekoittaa pakkaa eikä letrot.

@Yksihaaveissa tsemppiä piinailuun!

Johan tänne ketjuun on niitä plussia odotettukin! 🤩🥂 Fiilis piristyi kummasti täällä heh!
 
@Murtsu ootko uutta testiä ajatellut tehdä? Jos lääkäri arvioinut että ovulaatio on tapahtunut niin uskoisin että pian menkat alkaa tai testiin plussan saat 😊

@Onnenomena voi kumpa tuo 10 päivää menisi nopeasti ja pääset uuteen kiertoon 😊 Mulla alko onneks teroista heti samana päivänä vuoto kun vikan tabletin otin, pitkältä silti tuntui aika.

Letrojen syöntiin vastaan kans, itse syöny 2tbl kp 3-7

Ja hei tänään pitkästä aikaa sain ovistestiin hymynaaman, kuinka voi ihminen olla siitä onnellinen! 🤩 Ovitrelle pistetty ja tuntuu että tallettelutkin menee kuin unelma tälle kiertoa 🤭
 
Kamalasti tullut viestejä! :Relieved Face:

Ekaks sanon, että @Onda selvä punertava viiva apuaaaa kuinka ihanaa :Smiling Face With Heart Shaped Eyes::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Oli puhetta ainakin letrojen annostuksista, mulla menee sillä perus 1tbl kp 3-7. Ekassa kierrossa hyvä vaste, tässä tokassa ei sitten ollutkaan sitä "väliultraa" tarvetta tehdä. Ekassa letrokierrossa o+ tuli kp 14 ja nyt tässä tokassa tuli o+ kp 12.

@Onnenomena Kauheeta tuo menkkojen odottelu :disappointed-face: Ei omakohtaista kokemusta kun aina ollut suht säännöllinen kierto, mutta voin kuvitella että on kyllä masentavaa odotella uutta kiertoa. Toivotaan että terot auttaa ja kierto alkaa mahd. nopeasti :folded:

@Winsku Herttinen sulla pitkiä kiertoja :sad-face: Toivotaan, että uusi kierto alkaa pian ja että letroilla sais hyvän vasteen :folded:

Ja omaa napaa : Täällä dpo 6. Ei mitään oireita mistään, varmaan vielä hyvä merkki :Relieved Face: Oon jotenki ihmeen tyyni tän kierron suhteen, ajattelin testailla aikasintaan joskus sunnuntaina 🤭

Onhan nuo tosi pitkät kierot tympeitä, ku koko ajan sit ettii kaiken maailman merkkejä. Ihan sama millon lähtee, mihin lähtee nii pitää olla siteitä tai tamppooneita mukana. Mies on täs vuosien varrella naureskellu et ihan sama minkä laukun/repun tai laatikon aukasee nii aina niit on joka paikassa varalta jemmassa 😅
Toisaalta täs 9,5vuojen aikana ku ei oo ollu enää e-pillereitä (eikä muutakaan ehkäsyä) käytös, näihin on jo jollain tapaa kuitenki tottunu.🤷🏻‍♀️
 
@Onda kyllä munkin silmään viiva näkyy 😊👏

Onko joillain pidentynyt letroista oviksen ja menkkojen väli?
Täällä dpo 16 eikä näy eikä kuulu vuotoa 😅 dpo 14 testasin negaakin negaamman. Normaalilla kierrollani menkat alkais vasta ens maanantaina mut ovis aikaistui kuitenkin letroilla huomattavasti. Sain tosiaan ovis plussan testeihin ja ultrassa seur päivänä ei näkynyt enää mitään follia, gyne arveli ainakin et ovis olis tapahtunut kun näytti merkit siltä toisessa munasarjassa.

Huoh raastavaa tää ainainen odottelu 😅 varmaan luteaali pidentynyt tai mahdollisesti jopa ovuloimaton kierto sittenkin? 😪 alkais jo, tulin vaan avautumaan/ihmettelemään😂
Juu, mulla piteni luteaali dpo14 -> ~dpo16 letrojen kanssa.
 
@Onda Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia pienelle! ❤️

@Viikuna91 ja muut ihanat, kiitos tuesta! ❤️ Vähän huonosti olen jaksanut henkisesti, mutta nyt tosiaan Terolutit toivottavasti pysäyttää kierron. Kiva kuulla, että ei välttämättä tarvitse odottaa montaa päivää enää sen kymmenen jälkeen.

@Murtsu Minulla dpo13 yleensä vaihtuu kp1:ksi, eli luteaalivaihe on saman mittainen, oli letrot tai ei. Letrot ovat aikaistaneet ovista, joten kierto on kokonaisuudessaan lyhyempi. Paitsi nyt, on joku mammuttikierto...


@Haisuli19 Hienolta kuulostaa, kumpa nyt tulisi se The Plussa!!!
 
@Winsku sympatiat epäsäännöllisistä kierroista, toivottavasti terot+letrot tois avun!😊 Mäkin menen tolla samalla 2,5 mg kp 3-7 annostuksilla letroissa, ainakin vielä toistaseks.

@Onnenomenalle toivon minäkin uuden kierron nopeaa alkamista🧡

@Onda en kestä miten jännää! Raportoi sit kun testaat taas. Kyllä tuo munkin silmään plussalta vaikuttais 🤗🌈🌈
 
No en malttanut odottaa huomiseen 🙈 oli illalla niin etova olo, eikä ruokakaan tahtonut maistua, tekee mieli vaan pelkkää riisiä tai makaronia, jolla elin edellisen raskauden alun käytännössä kokonaan... Kesti aikaa ilmestyä ja olin jo, että ei oo vahvistunut, mutta tuotah... 🙊

IMG_20221007_092522.jpg
 
Takaisin
Top