@Viikuna91 joo, kyllähän näitä aallonpohjiakin väkisin tulee. Kp 4 tai 5 menossa (vähän laskentatavasta riippuen, kun vuoto alkoi ke iltana). Kyllä ne lähestyvän oviksen oireet varmasti saa taas toiveikkuuden pintaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ollaan sit ihan samoissa kun mullakin kp4.@Viikuna91 joo, kyllähän näitä aallonpohjiakin väkisin tulee. Kp 4 tai 5 menossa (vähän laskentatavasta riippuen, kun vuoto alkoi ke iltana). Kyllä ne lähestyvän oviksen oireet varmasti saa taas toiveikkuuden pintaan
T äällä kp43, ei vuotoa. Huomenna tai ylihuomenna aloitan Terolutit. Nyt toisaalta on vähän oireita, että vuoto voisi alkaa pian.
Täällä lopetettiin luget pe ja nyt on alkanut tuntumaan menkkakipua, eli vuoto alkaa toivottavasti huomenna. Pari päivää jo lugejen läpi tuli semmosia menkkajomotuksia, mut ilmeisesti ne myöhästää herkästi kiertoa. Ihanaa, jos nyt vaan sen kolmisen päivää ja sit pääsee jo uuteen kiertoon Toiveikkaat fiilikset tälläkin tulevasta kierrosta.
Oireet kuullostaa lupaavalta ja hyvin voi plussaksi muuttua jos dpo8 olet negan tehnyt, pidän peukkuja!Ihana asenne @Viikuna91!
Täällä kp28, dpo 10. Malttamattomana tein ekan herkän jo dpo8, mutta se oli nega. Päätin, että seuraavan testaan vasta torstaiaamuna, kun otin reissuun mukaan vaan yhden herkän ja yhden normitestin. Ouran mukaan menkkoja voisi odottaa ensi viikolla, mutta sehän nyt arvioi myös sen mukaan, mitä ite oon sinne kiertojen pituuksia merkannut ja epäsäännöllisenähän se ei aina päde.
Mulla on nyt viimekiertoina nousseet lämmöt ihan kuumeen puolelle yli viikon ennen menkkoja ja laskenut vasta menkkojen aikana / jälkeen, mutta nyt laskivat jo. Leposykkeet kuitenkin pysyneet mulle korkealla (normisti 49-54, nyt 59-65 joka yö) ja eilen alko etova olo. Tänäänkin ennen lounasta oli just sellanen etovan paha olo. Lisäsinkin juuri kaupassa käydessä lounaan kaveriksi koriin pari herkkää testiä lisää
Jos menkat nyt kuitenkin alkaisivat ennen viikonloppua, ku mennään kaveriporukalla mökille, mulla on "mielen selviytymisEA" jo mielessä! Syön ilolla home- ja vuohenjuustoa sekä juon energiajuoman!
Kiitos, ei ole alkanut. Just heitin ekan Terolutin nassuun, niitä 2 tablettia kymmenen päivän ajan.Joko @Onnenomena alkoi vuoto?
Siis tässähän on ihan selvä punertava viiva, ei mikään haamulainen edes! Mikä testi ja dpo? Digiä kehiin vaan!Testasin tänään. Niin hailura viivanpaikka, ettei jää edes kameraan, niin uskon kuvittelevani koko viivan. Menkkojakaan ei kyllä kuulu, etova olo ja väsymys puolestaan kyllä kuuluu - viimeksi eilen oli pakko ottaa päikkärit. Tässä teillekin tiirailtavaa, osa haluaa kumminkin
View attachment 116194
Siis tässähän on ihan selvä punertava viiva, ei mikään haamulainen edes! Mikä testi ja dpo? Digiä kehiin vaan!
Viiva näkyy! Ja punainen sellainen! Ihan parasta@Unis mulla oli kans ennen sama, et pari päivää aikaisemmin alkoi kivut. Mä opin kierukan kanssa, että pienimmästäkin vihjeestä heti vessaan. Ennakkokivut myös vähän jäi kierukanpoiston jälkeenkin, mutta alkaa kyllä menkkojen kanssa yhdessä.
Testasin tänään. Niin hailura viivanpaikka, ettei jää edes kameraan, niin uskon kuvittelevani koko viivan. Menkkojakaan ei kyllä kuulu, etova olo ja väsymys puolestaan kyllä kuuluu - viimeksi eilen oli pakko ottaa päikkärit. Tässä teillekin tiirailtavaa, osa haluaa kumminkin
View attachment 116194
Onnea!! Plussahan tuo on!@Unis mulla oli kans ennen sama, et pari päivää aikaisemmin alkoi kivut. Mä opin kierukan kanssa, että pienimmästäkin vihjeestä heti vessaan. Ennakkokivut myös vähän jäi kierukanpoiston jälkeenkin, mutta alkaa kyllä menkkojen kanssa yhdessä.
Testasin tänään. Niin hailura viivanpaikka, ettei jää edes kameraan, niin uskon kuvittelevani koko viivan. Menkkojakaan ei kyllä kuulu, etova olo ja väsymys puolestaan kyllä kuuluu - viimeksi eilen oli pakko ottaa päikkärit. Tässä teillekin tiirailtavaa, osa haluaa kumminkin
View attachment 116194