Toivottavasti pääsisitte uuteen kiertoon, jotka nyt negaa testanneet. Vaikka niitä plussia oiski saanu tulla sylikaupalla kaikille

Pahoittelut siis negoista
Omaa napaa : mulla siis uusi letro kierto menossa, letrot syöty kp 3-7. Nyt kp 13 ja eilen ILLALLA testattu O+. En ilmoittaudu tästä kierrosta inssiin, koska ohjeiden mukaan inssi menisi perjantaille ja tiedän oloista sekä o+ päätellen että mulla ovis tänään iltapäivällä/illalla eikä olla ehditty talletella kotona tällä viikolla joten inssi ois ainut mahdollisuus onnistua ja pelkään että ollaan perjantaina jo myöhässä jos inssi klo 11-13. En halua tuhlata inssiä "turhaan". Viime kierrossa siis ovisplussa to iltana klo 19, joten inssi heti perjantaina klo 12 ja iltapäivällä järkyt oviskivut.
Mä en tiedä kun koen nyt jotenki työlääksi nää inssit, koska mulla tapahtuu ovis o+ 24h sisällä ja aina iltaisin tulee ensimmäinen lh huippu. Joten ku seuraavasta aamusta ilmottaudun niin inssihän on sitten siitä seuraavana päivänä, paitsi jos o+ tulee to iltana niin osuu perjantaille. Kyllähän se munasolu säilyy hedelmöityskykysenä ovulaatiosta jonku vuorokauden mutta etenkin nyt kun ei olla ehditty harrastaa rakkautta tällä viikolla niin inssi olisi tosiaan ainut mahdollisuus.
Ja kävin puhdin kautta otattaa tiistaina tsh ja t4v, eli kilppariarvoja. Tsh on mulla nyt 2 vuoden aikana pyörinyt 2,3.3,4 ja t4v ollut 9-12,6. Nyt oli tosiaan tsh 2,8 ja t4v 12,6. Nääki aiheuttaa harmaita hiuksia, kun ajattelin että raudanpuutteen korjaaminen vaikuttaisi näihin parantavasti mutta mielestäni edelleen on tsh liian korkea ja t4v liian matala. Mulla ei siis ole lääkitystä. Tästä laitoin terveyskylän kautta viestiä, ja toivon et saisin soittoajan nyt kun inssiin en mene. Jotkut saaneet thyroxin kokeiluun tälläisillä arvoilla. Kuitenkin vajaatoimintaan viittaavia oireita löytyy, kuten keskenmenot, lapsettomuus, huonot hiukset, painon nousu. Tosi paljon rautainfuusiot vaikutti oireisiin mutta kaikkea ne ei vienyt pois. Onko täällä jollain kokemusta vajiksesta/huonoista arvoista tms?
Tays:n sivuilta luin joskus että tsh pitää olla alle 2,5 raskautta yrittävillä.