Letrozolin käyttäjiä?

Täytyy mainita tähän negailun jatkeeksi, että kävin tänään testaamassa ferritiinin valmisteen vaihdon jälkeen ja sehän oli noussut aika reippaasti 1,5 kk aikana: 26 -> 37 🤩 Ihmettelen suorastaan, että oli noussut noinkin paljon lyhyessä ajassa, mutta ainakin herkkä crp oli ihan olematon, joten voisikohan olla ihan oikeaa nousua? Halusin käydä ottamassa ”välitestin”, jos arvot olisi lähteneet esim laskuun tms. Ihan kiva jos ne tästä lähtisi nousuun☺️
Ihan mahtavaa! Tosi hyvä nousu tuossa ajassa. :) Toivottavasti näkyisi pian tuloksina myös raskaustestissä. 🌈

Hei sellasta mietin, että syötättekö toiselle osapuolelle vitskuja? Mun mies ei syö mitään vitskuja ja mietin et ois varmaan aihetta sille jotain tuputtaa 🤭

Hei sellasta mietin, että syötättekö toiselle osapuolelle vitskuja? Mun mies ei syö mitään vitskuja ja mietin et ois varmaan aihetta sille jotain tuputtaa 🤭
Meillä mies taitaa satunnaisesti syödä d:tä ja sinkkiä. Miehen simppanäyte oli priimaa joten ei kauheasti olla uhrattu ajatusta miehen hedelmällisyyden buustaamiseen lisäravinteilla tai muuten. Diagnooseista kun oli puhe niin meilläkin siis se oli joku "selittämätön naisesta johtuva" tmv.

Alkoholi ja saunominen on hieman syynissä ennen ovista mutta muuten mies on jatkanut aika normaalia elämää.

Meillä mies taitaa satunnaisesti syödä d:tä ja sinkkiä. Miehen simppanäyte oli priimaa joten ei kauheasti olla uhrattu ajatusta miehen hedelmällisyyden buustaamiseen lisäravinteilla tai muuten. Diagnooseista kun oli puhe niin meilläkin siis se oli joku "selittämätön naisesta johtuva" tmv.

Alkoholi ja saunominen on hieman syynissä ennen ovista mutta muuten mies on jatkanut aika normaalia elämää.
Okei. Meilläkin miehen simppanäyte oli hyvä, joten sen puolesta ei ehkä tarvetta ois. Mutta eihän niistä haittaakaan ole 🤔

Meilläkin diagnoosina määrittämätön naisen hedelmättömyys.

Voi kiitos kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä! ❤️ Mulla ei ole terolut-kuuria reseptillä eli en saa kiertoa itse katkaistua, mutta jos kierto venyy megapitkäksi niin voisinhan olla polille yhteydessä ja kysyä sen mahdollisuutta. Ja joku kysyi myös että tunnistanko oviksen itse (en nyt saa lainattua ja tämä temppuilee muutenkin), niin tunnistan sitten jälkikäteen oireista että nyt se meni. Etukäteen en välttämättä tunnista. Ja mulla hyvin usein mielestäni ovulaatio kyllä tapahtuu, mutta välillä vain ihan todella myöhään. Viime kierrossa olin jotain kp 40 ultrassa ja silloin ovis oli juuri tapahtunut, menkat alkoivat parin viikon päästä siitä.

Ajattelin nyt että testailen tässä kierrossa vielä niin kauan kun testejä riittää ja katson mitä tässä tapahtuu. Olette ihan oikeassa, että letrot voi hyvinkin vielä auttaa, kunhan annostus saadaan kohdalleen. Ainakin lääkäri oli kovinkin luottavainen, koska meillä se yksi lapsi jo on. Itselläni nyt vähän usko horjuu, mutta ei se auta kuin luottaa vain tulevaan 😁

Kyllä sais tän kierron taputella jo pois: testasin sekä ma että tänään, dpo12 ja dpo14 tyylipuhtaat negat.

Sais tosiaankin jo alkaa vuotaan, niin pääsis taas uuteen kiertoon ja lähemmäs tulevaa IVF-hoitoa 🙄 Mut jännä ku olossa ei kyl oo mitään jomotuksia eikä naamaankaan oo ilmestynyt hormoninäppyjä, kumma homma 🤔 Kp30/34?.

@Kisu83 ja @Yksihaaveissa, pahoittelut negoista. 🥺

Minä en nyt kuitenkaan ole saanut sitä plussaa digitestistä, apteekin puikkotestiin vain tasavahvat viivat. Sen jälkeen haalistunut testiviiva joka kerta. Huomenna aamulla vielä testaan. Tallettelut eivät menneet ihan putkeen päivien suhteen, mikäli ovis olisi ollut kuitenkin alkuviikosta. Jos oli, oli melkein viikon myöhässä. Tuntuu, etteivät letrot toimineet tässä kierrossa ollenkaan, vaikka yleensä aikaistavat ovista.

Parempi ehkä asennoitua että ensi kierrossa taas ehkä sitten...

@Kisu83 eikä, harmi juttu. 🥺 Olen tosi pahoillani. Toivotaan nopeaa uuden kierron käynnistymistä, kohti IVF, jännää!! Tuuthan silti myös meille kertomaan kuulumiset vaikka siirrytte letroista muihin hoitoihin? 🤩

@Onnenomena äh, tylsä juttu toi ovis tässä kierrossa. ☹️ Onhan teillä silti mahkut vaikka ei just nappiin tallettelut osuneet, jos nyt muistelen oikein miten ehditte tallettella ennen sun viikonloppureissua (siis apua miten creepyä tajuta miten perillä sitä onkaan muiden intiimielämän aikatauluista 😳😂). Kuten tällä foorumilla viime aikoinakin todettu niin "epätodennäköiset" kierrotkin voi olla niitä jotka tuottaa tuloksen. 🥰🌈

@Onnenomena (siis apua miten creepyä tajuta miten perillä sitä onkaan muiden intiimielämän aikatauluista 😳😂).
[/QUOTE]
Tässä kohtaa repesin.😂 Niinpä niin! Ei face-to-face kavereille tule kerrottua milloin on hommailtu! Se tässä foorumissa onkin mahtavaa, että voi päätellä "suusta" kaiken, ihan kaiken. Pää ei muuten kestäisikään!

Edit. Poistin tuon lainauksesi Kisulle kun se jäi ja sitten poistin vahingossa noita koodeja, mutta kaikki varmaan tajuaa viittauksen.

Se on kyllä totta että ei sitä tuu kavereille kyllä ihan jaettua tietoa samalla tavalla kun täällä ryhmässä 😂

Joten siispä jaan tässä nyt sitte teille tiedon että tottakai tänään piti testi tehdä, onhan nyt jo dpo 10 😂 joku viivan paikka siellä saattaa olla, mutta ehkä se on ovitrellestä vielä. Huomenna ei ainakaan se ovitrelle enään näy ja tänään pitäis tulla postissa testejäkin. Saa kääriä hihat ja alkaa uittohommiin 😂😁

Oioioi @Haisuli19 jännät paikat, toivotaan että joku siellä haamuilee! 🥰🌈✨️ Tuu huomenna spämmäämään kuvia tänne!

Siis kylläpä lähti tää luteaalivaihe tahmeasti käyntiin. Oon jotenkin aivan tosi alakuloinen ja herkkis. Aika tuntuu myös menevän tosi hitaasti - ja siis nythän on DPO1 vasta... Ei oikein oo mitään syytä olla masentunut (o+ lisäksi lämmöistä päätellen ovis varmasti tapahtui, saatiin talleteltua dpo-2 ja dpo-1 eli oikein nappiin) mutta jotenkin on tosi määäääh-olo. On tässä kyllä ollut kaikkea stressiä että ehkä tää johtuu vaan siitä eikä aina hormonit oo syypää. Ylihuomenna aloitan myös terolutit ja siitä se riemu varmaan sitten repeää entisestään. Jos näette pk-seudulla kiukkuisen keltatakkisen naisen jonka yläpuolella leijuu myrskypilvi niin se oon sitten minä, kannattaa väistää. 😂 ⛈️🌪

Onko @Unis jo plussaillut ja/tai päässyt inssiin? Oliko teillä yksityisellä niin ettei haittaa vaikka menis viikonlopulle...?

Oioioi @Haisuli19 jännät paikat, toivotaan että joku siellä haamuilee! 🥰🌈✨️ Tuu huomenna spämmäämään kuvia tänne!

Siis kylläpä lähti tää luteaalivaihe tahmeasti käyntiin. Oon jotenkin aivan tosi alakuloinen ja herkkis. Aika tuntuu myös menevän tosi hitaasti - ja siis nythän on DPO1 vasta... Ei oikein oo mitään syytä olla masentunut (o+ lisäksi lämmöistä päätellen ovis varmasti tapahtui, saatiin talleteltua dpo-2 ja dpo-1 eli oikein nappiin) mutta jotenkin on tosi määäääh-olo. On tässä kyllä ollut kaikkea stressiä että ehkä tää johtuu vaan siitä eikä aina hormonit oo syypää. Ylihuomenna aloitan myös terolutit ja siitä se riemu varmaan sitten repeää entisestään. Jos näette pk-seudulla kiukkuisen keltatakkisen naisen jonka yläpuolella leijuu myrskypilvi niin se oon sitten minä, kannattaa väistää. 😂 ⛈️🌪

Onko @Unis jo plussaillut ja/tai päässyt inssiin? Oliko teillä yksityisellä niin ettei haittaa vaikka menis viikonlopulle...?
Äh en voi koska postissa ei testit tullutkaan 😱 tilasin lauantaina jo, vitsi kuinka hidasta 😂 kaupastakaan en tänään ostanu kun olin varma että ne tänään tulee.

Harmi että sulla tuollaset fiilikset 😪 itellä joskus kierroissa myös tosi alakuloinen olo, joskus taas tuntuu että sillä ärsytyksellä ja raivolla ihan kaikkia asioita kohtaan ei oo mitään järkeä tai sitten on niitä että kaikki on hyvin ei mitään ongelmaa 😊 onneks ne tunnetilat menee kuitenkin ohi jonkun ajan päästä, tsemppiä sulle 😊

@Viikuna91 Kiitos kysymästä. Se ovishan piiloutu ihan tosi taitavasti heti, kun aloin sitä metsästää useilla tikuilla 😅 tänään sit yllättäen pärähti o+ testiin keskellä päivää just, kun olin soittanut jo yksityiselle, et negaa näyttää ja mitä tehdään. Huomenna on sit inssi ja ei onneksi tarvii sitä irrotuspiikkiä. Ihanaa, että tuli ns. luomuovis. Ja siis ilmeisesti yksityiselläkään ei tehdä inssejä vklp 👀 olisivat vaan huomen inssin yhteydessä tuikanneet mulle sen piikin.

Kunpa sulla fiilis kohenisi ❤️

Kiitos @Yksihaaveissa ja @Viikuna91 🥰

Nyt on inssi takana ja hyvin meni. Liikkuvia siittiöitä oli 37miljoonaa, jee 🥳🥳 ja mulla kaksi isoa follia, mitkä ei ollu vielä puhjennu. Gyne sanoi, että olis harvinaista, jos tulis kaksoset ja onneksi se toinen folli olikin aavistuksen pienempi kuin se isompi 😅. Sain myös keltarauhastuen maanantaista aina menkkoihin tai plussa testiin asti 😊 Ihanaa, että tää on nyt takana päin.

Takaisin