Yksihaaveissa
Jostain jotain jo tietävä
Täällä dpo 12 ja nega tuli r-testiin. Puuh!! No eiku vuotoa odottamaan ja sit uuteen kierrokseen
Muille piinailijoille plussapuhuria
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan mahtavaa! Tosi hyvä nousu tuossa ajassa. :) Toivottavasti näkyisi pian tuloksina myös raskaustestissä.Täytyy mainita tähän negailun jatkeeksi, että kävin tänään testaamassa ferritiinin valmisteen vaihdon jälkeen ja sehän oli noussut aika reippaasti 1,5 kk aikana: 26 -> 37 Ihmettelen suorastaan, että oli noussut noinkin paljon lyhyessä ajassa, mutta ainakin herkkä crp oli ihan olematon, joten voisikohan olla ihan oikeaa nousua? Halusin käydä ottamassa ”välitestin”, jos arvot olisi lähteneet esim laskuun tms. Ihan kiva jos ne tästä lähtisi nousuun
Eikä, olen tosi pahoillani.Täällä dpo 12 ja nega tuli r-testiin. Puuh!! No eiku vuotoa odottamaan ja sit uuteen kierrokseen
Eikä, olen tosi pahoillani.
Meillä mies taitaa satunnaisesti syödä d:tä ja sinkkiä. Miehen simppanäyte oli priimaa joten ei kauheasti olla uhrattu ajatusta miehen hedelmällisyyden buustaamiseen lisäravinteilla tai muuten. Diagnooseista kun oli puhe niin meilläkin siis se oli joku "selittämätön naisesta johtuva" tmv.Hei sellasta mietin, että syötättekö toiselle osapuolelle vitskuja? Mun mies ei syö mitään vitskuja ja mietin et ois varmaan aihetta sille jotain tuputtaa
Okei. Meilläkin miehen simppanäyte oli hyvä, joten sen puolesta ei ehkä tarvetta ois. Mutta eihän niistä haittaakaan oleMeillä mies taitaa satunnaisesti syödä d:tä ja sinkkiä. Miehen simppanäyte oli priimaa joten ei kauheasti olla uhrattu ajatusta miehen hedelmällisyyden buustaamiseen lisäravinteilla tai muuten. Diagnooseista kun oli puhe niin meilläkin siis se oli joku "selittämätön naisesta johtuva" tmv.
Alkoholi ja saunominen on hieman syynissä ennen ovista mutta muuten mies on jatkanut aika normaalia elämää.
Äh en voi koska postissa ei testit tullutkaan tilasin lauantaina jo, vitsi kuinka hidasta kaupastakaan en tänään ostanu kun olin varma että ne tänään tulee.Oioioi @Haisuli19 jännät paikat, toivotaan että joku siellä haamuilee! ️ Tuu huomenna spämmäämään kuvia tänne!
Siis kylläpä lähti tää luteaalivaihe tahmeasti käyntiin. Oon jotenkin aivan tosi alakuloinen ja herkkis. Aika tuntuu myös menevän tosi hitaasti - ja siis nythän on DPO1 vasta... Ei oikein oo mitään syytä olla masentunut (o+ lisäksi lämmöistä päätellen ovis varmasti tapahtui, saatiin talleteltua dpo-2 ja dpo-1 eli oikein nappiin) mutta jotenkin on tosi määäääh-olo. On tässä kyllä ollut kaikkea stressiä että ehkä tää johtuu vaan siitä eikä aina hormonit oo syypää. Ylihuomenna aloitan myös terolutit ja siitä se riemu varmaan sitten repeää entisestään. Jos näette pk-seudulla kiukkuisen keltatakkisen naisen jonka yläpuolella leijuu myrskypilvi niin se oon sitten minä, kannattaa väistää. 🌪
Onko @Unis jo plussaillut ja/tai päässyt inssiin? Oliko teillä yksityisellä niin ettei haittaa vaikka menis viikonlopulle...?